quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Lindje, je bent een suffie.
Een lieve wel, maar een suffie.
Ik zei dat het lekker is. Ik heb nooit gezegd dat het lekkerder is. Niks is zo heerlijk als de pure, verse smaak van sinaasappelsap die ik net met mijn mannenhanden met veel krach de perser in heb geperst. De beloningen van hard werken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt niet lekkerder, sowieso niet.
De trouwerij gaat niet door als jij vers sinaasappelsap niet meer waardeert dan uit pak.
[..]
Overal zit water in
Mijn foto's?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NIET DOOR MIJ ECHT NIET DOOR MIJ NEE!!1! EN HELEMAAL NIET IN RUIL VOOR MERELS FOTOS ECHT NIET WAAR NIET GELOFEN IS NIET ZO
hahahah ripquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal klapjosti's en bondkraagjes in de bioscoop en hij was gewoon ronduit slecht, helemaal niet eng
Níet, staat er toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn foto's?
Dus van jou had intronic ze
Dat hard werken noemenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zei dat het lekker is. Ik heb nooit gezegd dat het lekkerder is. Niks is zo heerlijk als de pure, verse smaak van sinaasappelsap die ik net met mijn mannenhanden met veel krach de perser in heb geperst. De beloningen van hard werken.
Het is laat, dan lees ik slecht.quote:
Heb je freezepop.rar niet geopend dan? Die heb ik ook als bijlage gestuurd tijdens de ruilquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NIET DOOR MIJ ECHT NIET DOOR MIJ NEE!!1! EN HELEMAAL NIET IN RUIL VOOR MERELS FOTOS ECHT NIET WAAR NIET GELOFEN IS NIET ZO
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet suf, maar wel een suffie.
Dat is een compliment in appelland.
Heus.
Je moet het mooier maken dan het is. Dan kun je er veel meer van genieten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat hard werken noemen
[..]
Het is laat, dan lees ik slecht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb je freezepop.rar niet geopend dan? Die heb ik ook als bijlage gestuurd tijdens de ruil:@:@:@:@:@:@:L2;w;2:@:@:@::@@
quote:
Heus een ouderwets woord vinden. Man man manquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Oh omdatje, ik hou vn j0u.
Dat 'Heus' doet 't 'm. Jij weet ouderwetse woorden te recyclen en ze hip te maken.
Grutjes. Ik wist niet dat je boos werdt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heus een ouderwets woord vinden. Man man man.
Ik heb gewoon graag een groot glas en dan in 1x leeg drinken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet het mooier maken dan het is. Dan kun je er veel meer van genieten.
Ik wel, best wel veel eigenlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar puur water zegmaar, dat drink ik per definitie gewoon niet.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die geen water lusten.______________________________________________________________________________________________________________________________!_!__!_!!_(*&^%
Ja dat doe ik dus eigenlijk ook. En dan meer willen en niet meer hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon graag een groot glas en dan in 1x leeg drinken.
En filmpje
[..]
Ik wel, best wel veel eigenlijk..
terechte kalchtquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die geen water lusten.______________________________________________________________________________________________________________________________!_!__!_!!_(*&^%
faal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon graag een groot glas en dan in 1x leeg drinken.
En filmpje
[..]
Ik wel, best wel veel eigenlijk..
Vreugde alom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Oh omdatje, ik hou vn j0u.
Dat 'Heus' doet 't 'm. Jij weet ouderwetse woorden te recyclen en ze hip te maken.
Welke dan? Ik weet geendiscussiequote:
Kusje op je pink. Tot zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even een programma terugkijken. Geen ide wat, dat zie ik zo wel. Proest, ik nies.
Toevallig, ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even een programma terugkijken. Geen ide wat, dat zie ik zo wel. Proest, ik nies.
Want dan heb je net alles schoon gemaakt enzo en dan weer moeite moeten doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus eigenlijk ook. En dan meer willen en niet meer hebben
Nee?quote:
Klootzak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet ondertussen wel Ihvh aan.Triest programma, maar goed. Ik blijf soms wel baggeren tussendoor een beetje miniem. Of er moet iemand online komen op msn waar ik mee wil talken.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
Ik ben de hele avond weggeweest en niemand heeft mij gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |