Oke, ik dacht, misschien wilde je wel wat leuks voorstellen om mij de verschrikkelijke pijn te laten vergetenquote:
Het is echt zo.quote:
Oké. Haal je voor mij een glas cola?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is echt zo.
Ik ga even wat te happen en slokken halen, krijg dorst van dat bier van vanavond.
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !quote:
* Lindgren cola geeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké. Haal je voor mij een glas cola?
Morgen drukste dag van het jaar, miljarde bezoekers voorspeld.quote:
Hé Merel, je capslock zit vast.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !
Heb vanmiddag nog wel twee zakken borrelnootjes zien staan, maar daar houdt het wel mee op denk ikquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier morgen, lief broertje.
Jij ook lief zusje van mij.quote:
Nou, het moet dan maar. We zullen het zien en anders FOK! ik veel als ik in de rij sta.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !
Jij ook alvast.quote:
WAAROMquote:
De rest helaas nietquote:
Mijn mama slaat mij altijd als ze de papiertjes vindt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zo, nu snel de papiertjes verstoppen zodat mama niks merkt.
Ik had een halve zak met borrelnootjes, ook al opquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog wel twee zakken borrelnootjes zien staan, maar daar houdt het wel mee op denk ik
Niet, was expresquote:
Sterkte..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Jij ook lief zusje van mij.
[..]
Nou, het moet dan maar. We zullen het zien en anders FOK! ik veel als ik in de rij sta.
[..]
Jij ook alvast.
Omdat nachtmerriesquote:
Nee hequote:
Meh, jammer is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morgen drukste dag van het jaar, miljarde bezoekers voorspeld.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn mama slaat mij altijd als ze de papiertjes vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |