Kusje van Kusjes uitdelende Monkyyy.quote:
Toevallig Mack The Knife?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
Er komt ergens muziek vandaan uit mijn laptop van een site of weet ik het, maar ik weet niet waar
Hoe spreek je dat uit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen. Vanaf nu heet ik Köksal Gözübö ük.
Doet nog steeds pijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kusje van Kusjes uitdelende Monkyyy.
Kusje van mij dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit?
[..]
Doet nog steeds pijn
Ja oké doei.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
nja batterij leeg geen zin oplader te zoeken zo belangrijk zijn jullie niet dus ik ga slapen![]()
Safari.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb het probleem al gevonden. Safari
Ik weet niet of dat wel gaat helpenquote:
Ik heet vanaf nu 'I-love-Lindgren.'quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen. Vanaf nu heet ik Köksal Gözübö ük.
Hmmmmmmmm.... Afleiding is dan volgensmij de beste optie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel gaat helpen
Maar fuck zeg, zelfs typen doet pijn (wondje zit op zo'n knokkeldingetje bij mn middelvinger, bovenste gewricht)
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm.... Afleiding is dan volgensmij de beste optie.
"afleiding"
Niets, nee, ik zou niet durven.quote:
Ik helemaal een account registreren met I-Love-Lindgren. als naam, kan het net vannacht niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heet vanaf nu 'I-love-Lindgren.'
Groetjes.
Heb je veel keus denk je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet straks maar even gaan hopen op iets wat ik beneden uit de kast kan trekken
Ja, klik ik op een link, start safari op ennn dan verschijnt browser niet op mijn scherm en kijk ik met een glimlach naar mijn chrome.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik helemaal een account registreren met I-Love-Lindgren. als naam, kan het net vannacht niet.
Oke, ik dacht, misschien wilde je wel wat leuks voorstellen om mij de verschrikkelijke pijn te laten vergetenquote:
Het is echt zo.quote:
Oké. Haal je voor mij een glas cola?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is echt zo.
Ik ga even wat te happen en slokken halen, krijg dorst van dat bier van vanavond.
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !quote:
* Lindgren cola geeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké. Haal je voor mij een glas cola?
Morgen drukste dag van het jaar, miljarde bezoekers voorspeld.quote:
Hé Merel, je capslock zit vast.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !
Heb vanmiddag nog wel twee zakken borrelnootjes zien staan, maar daar houdt het wel mee op denk ikquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier morgen, lief broertje.
Jij ook lief zusje van mij.quote:
Nou, het moet dan maar. We zullen het zien en anders FOK! ik veel als ik in de rij sta.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !
Jij ook alvast.quote:
WAAROMquote:
De rest helaas nietquote:
Mijn mama slaat mij altijd als ze de papiertjes vindt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zo, nu snel de papiertjes verstoppen zodat mama niks merkt.
Ik had een halve zak met borrelnootjes, ook al opquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog wel twee zakken borrelnootjes zien staan, maar daar houdt het wel mee op denk ik
Niet, was expresquote:
Sterkte..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Jij ook lief zusje van mij.
[..]
Nou, het moet dan maar. We zullen het zien en anders FOK! ik veel als ik in de rij sta.
[..]
Jij ook alvast.
Omdat nachtmerriesquote:
Nee hequote:
Meh, jammer is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morgen drukste dag van het jaar, miljarde bezoekers voorspeld.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn mama slaat mij altijd als ze de papiertjes vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |