De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, veel te zacht, geef mij maar extratone.quote:
Daar op hakken is alleen iets wat Dimens en Chuck norris kunnen.quote:
Komop, niets is slechter dan Rebecca Black.quote:
bisousquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
je vroudrais donner une kusje a MK et omdatappel
wrm leren wij niet wat kusje betekent
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Komop, niets is slechter dan Rebecca Black.
quote:yo, what the fuck, sounds like a elephant getting raped by a tractor
OcsisDubs 2 maanden geleden 4
Awh.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
donner un baiserquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
pssstquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil ook wel kusjes geven, wie wil?
Dat je dat nog moet vragen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil ook wel kusjes geven, wie wil?
de jaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef coban het volgende:
serieus dit is de 7e jaar dat ik frans studeer en ik weet dat soort dingen nieteens pauperonderwijs
Spreek je ook Burkina Fasoaans?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ik spreek de taal van de Maya's.
Klampahskoehridnaaaaahlbehskokosshhhhnooothhhhballlonnnnhallonnnhbah.
Kusje van Kusjes uitdelende Monkyyy.quote:
Toevallig Mack The Knife?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
Er komt ergens muziek vandaan uit mijn laptop van een site of weet ik het, maar ik weet niet waar
Hoe spreek je dat uit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen. Vanaf nu heet ik Köksal Gözübö ük.
Doet nog steeds pijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kusje van Kusjes uitdelende Monkyyy.
Kusje van mij dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit?
[..]
Doet nog steeds pijn
Ja oké doei.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
nja batterij leeg geen zin oplader te zoeken zo belangrijk zijn jullie niet dus ik ga slapen![]()
Safari.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb het probleem al gevonden. Safari
Ik weet niet of dat wel gaat helpenquote:
Ik heet vanaf nu 'I-love-Lindgren.'quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen. Vanaf nu heet ik Köksal Gözübö ük.
Hmmmmmmmm.... Afleiding is dan volgensmij de beste optie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel gaat helpen
Maar fuck zeg, zelfs typen doet pijn (wondje zit op zo'n knokkeldingetje bij mn middelvinger, bovenste gewricht)
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm.... Afleiding is dan volgensmij de beste optie.
"afleiding"
Niets, nee, ik zou niet durven.quote:
Ik helemaal een account registreren met I-Love-Lindgren. als naam, kan het net vannacht niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heet vanaf nu 'I-love-Lindgren.'
Groetjes.
Heb je veel keus denk je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet straks maar even gaan hopen op iets wat ik beneden uit de kast kan trekken
Ja, klik ik op een link, start safari op ennn dan verschijnt browser niet op mijn scherm en kijk ik met een glimlach naar mijn chrome.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik helemaal een account registreren met I-Love-Lindgren. als naam, kan het net vannacht niet.
Oke, ik dacht, misschien wilde je wel wat leuks voorstellen om mij de verschrikkelijke pijn te laten vergetenquote:
Het is echt zo.quote:
Oké. Haal je voor mij een glas cola?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is echt zo.
Ik ga even wat te happen en slokken halen, krijg dorst van dat bier van vanavond.
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !quote:
* Lindgren cola geeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké. Haal je voor mij een glas cola?
Morgen drukste dag van het jaar, miljarde bezoekers voorspeld.quote:
Hé Merel, je capslock zit vast.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !
Heb vanmiddag nog wel twee zakken borrelnootjes zien staan, maar daar houdt het wel mee op denk ikquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier morgen, lief broertje.
Jij ook lief zusje van mij.quote:
Nou, het moet dan maar. We zullen het zien en anders FOK! ik veel als ik in de rij sta.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WAS EERST OOK MORGEN NAAR WALIBI GEGAAN MAAR HET GAAT BIZAR DRUK WORDEN WAARSCHIJNLIJK DUS WE BESLOTEN MAAR NIET TE GAAN MAAR VEEL PLEZIER EN SLAAP LEKKER EN KOM NIET VAST TE ZITTEN IN ATTRACTIES HE !
Jij ook alvast.quote:
WAAROMquote:
De rest helaas nietquote:
Mijn mama slaat mij altijd als ze de papiertjes vindt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zo, nu snel de papiertjes verstoppen zodat mama niks merkt.
Ik had een halve zak met borrelnootjes, ook al opquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog wel twee zakken borrelnootjes zien staan, maar daar houdt het wel mee op denk ik
Niet, was expresquote:
Sterkte..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Jij ook lief zusje van mij.
[..]
Nou, het moet dan maar. We zullen het zien en anders FOK! ik veel als ik in de rij sta.
[..]
Jij ook alvast.
Omdat nachtmerriesquote:
Nee hequote:
Meh, jammer is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morgen drukste dag van het jaar, miljarde bezoekers voorspeld.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn mama slaat mij altijd als ze de papiertjes vindt.
Ik heb net een stroopwafel en een stuk speculaasbrok op!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had een halve zak met borrelnootjes, ook al op
Jaloersquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net een stroopwafel en een stuk speculaasbrok op!
Nee, ik kijk naar omdatappels foto's.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Jullie moeten sowieso dit kijken
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net een stroopwafel en een stuk speculaasbrok op!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
* Lindgren cola geeft.
Ik heb echt een ontzettend slechte vreetkick.
Zo'n grote nep-mars, 2 mini-snickers en een king-size verpakte ontbijtkoek. [ afbeelding ]
Ik heb ook altijd vreetkicks, dus waarschijnlijk dat ik straks twee zakken borrelnootjes naar binnenwerk, en nog een pak koeken ofzo.quote:
Ik zit ook te twijfelen of ik nu naar beneden ga lopen om sinaasappels te pakken en te persen en vervolgens apparaat schoonmakenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga nu opstaan en naar beneden lopen en sinaasappelsap halen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef FreezePop het volgende:
Borrelnootjes. Ik kots al van de geur van nootjes en pindas.
Ik pers wel sinaasappelen maar koop voor gemak wel van die twee literflessen. Goedkoper en ook lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen of ik nu naar beneden ga lopen om sinaasappels te pakken en te persen en vervolgens apparaat schoonmaken
of ik ga gewoon water drinken
Niet vertellen over de foto's die ik speciaal voor jou heb gemaakt, hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar omdatappels foto's.
Jammer, jammer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef FreezePop het volgende:
Borrelnootjes. Ik kots al van de geur van nootjes en pindas.
Ik lust geen waterquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen of ik nu naar beneden ga lopen om sinaasappels te pakken en te persen en vervolgens apparaat schoonmaken
of ik ga gewoon water drinken
Nu doe jij het al.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet vertellen over de foto's die ik speciaal voor jou heb gemaakt, hoor.
Ik denk dat ik ong ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb altijd vreetkick als ik ong moet worden.
Ongeveer? Ongelofelijk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb altijd vreetkick als ik ong moet worden.
lindgrenPUNT.nl?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
www.lindgren.nl is al bezet. Hommo's.
Die heb ik ook in mijn bezit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet vertellen over de foto's die ik speciaal voor jou heb gemaakt, hoor.
NIET DOOR MIJ ECHT NIET DOOR MIJ NEE!!1! EN HELEMAAL NIET IN RUIL VOOR MERELS FOTOS ECHT NIET WAAR NIET GELOFEN IS NIET ZOquote:
Echt niet lekkerder, sowieso niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik pers wel sinaasappelen maar koop voor gemak wel van die twee literflessen. Goedkoper en ook lekker.
Overal zit water inquote:
HAHAHA WAAROM?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef LompeHork het volgende:
Paranormal Activity 3 is een kutfilm.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NIET DOOR MIJ ECHT NIET DOOR MIJ NEE!!1! EN HELEMAAL NIET IN RUIL VOOR MERELS FOTOS ECHT NIET WAAR NIET GELOFEN IS NIET ZO
Lindje, je bent een suffie.quote:
Nouja zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Lindje, je bent een suffie.
Een lieve wel, maar een suffie.
Allemaal klapjosti's en bondkraagjes in de bioscoop en hij was gewoon ronduit slecht, helemaal niet engquote:
Waarom haten waaromquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zou jij niet eens minderen met posten?
ik wil het niet weten, alleen thuis nu en nachtmerries gehad over deel 1quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef LompeHork het volgende:
Paranormal Activity 3 is een kutfilm.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Lindje, je bent een suffie.
Een lieve wel, maar een suffie.
Ik zei dat het lekker is. Ik heb nooit gezegd dat het lekkerder is. Niks is zo heerlijk als de pure, verse smaak van sinaasappelsap die ik net met mijn mannenhanden met veel krach de perser in heb geperst. De beloningen van hard werken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt niet lekkerder, sowieso niet.
De trouwerij gaat niet door als jij vers sinaasappelsap niet meer waardeert dan uit pak.
[..]
Overal zit water in
Mijn foto's?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NIET DOOR MIJ ECHT NIET DOOR MIJ NEE!!1! EN HELEMAAL NIET IN RUIL VOOR MERELS FOTOS ECHT NIET WAAR NIET GELOFEN IS NIET ZO
hahahah ripquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal klapjosti's en bondkraagjes in de bioscoop en hij was gewoon ronduit slecht, helemaal niet eng
Níet, staat er toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn foto's?
Dus van jou had intronic ze
Dat hard werken noemenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zei dat het lekker is. Ik heb nooit gezegd dat het lekkerder is. Niks is zo heerlijk als de pure, verse smaak van sinaasappelsap die ik net met mijn mannenhanden met veel krach de perser in heb geperst. De beloningen van hard werken.
Het is laat, dan lees ik slecht.quote:
Heb je freezepop.rar niet geopend dan? Die heb ik ook als bijlage gestuurd tijdens de ruilquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet suf, maar wel een suffie.
Dat is een compliment in appelland.
Heus.
Je moet het mooier maken dan het is. Dan kun je er veel meer van genieten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat hard werken noemen
[..]
Het is laat, dan lees ik slecht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb je freezepop.rar niet geopend dan? Die heb ik ook als bijlage gestuurd tijdens de ruil:@:@:@:@:@:@:L2;w;2:@:@:@::@@
quote:
Heus een ouderwets woord vinden. Man man manquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Oh omdatje, ik hou vn j0u.
Dat 'Heus' doet 't 'm. Jij weet ouderwetse woorden te recyclen en ze hip te maken.
Grutjes. Ik wist niet dat je boos werdt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heus een ouderwets woord vinden. Man man man.
Ik heb gewoon graag een groot glas en dan in 1x leeg drinken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet het mooier maken dan het is. Dan kun je er veel meer van genieten.
Ik wel, best wel veel eigenlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar puur water zegmaar, dat drink ik per definitie gewoon niet.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die geen water lusten.______________________________________________________________________________________________________________________________!_!__!_!!_(*&^%
Ja dat doe ik dus eigenlijk ook. En dan meer willen en niet meer hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon graag een groot glas en dan in 1x leeg drinken.
En filmpje
[..]
Ik wel, best wel veel eigenlijk..
terechte kalchtquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die geen water lusten.______________________________________________________________________________________________________________________________!_!__!_!!_(*&^%
faal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon graag een groot glas en dan in 1x leeg drinken.
En filmpje
[..]
Ik wel, best wel veel eigenlijk..
Vreugde alom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Oh omdatje, ik hou vn j0u.
Dat 'Heus' doet 't 'm. Jij weet ouderwetse woorden te recyclen en ze hip te maken.
Welke dan? Ik weet geendiscussiequote:
Kusje op je pink. Tot zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even een programma terugkijken. Geen ide wat, dat zie ik zo wel. Proest, ik nies.
Toevallig, ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even een programma terugkijken. Geen ide wat, dat zie ik zo wel. Proest, ik nies.
Want dan heb je net alles schoon gemaakt enzo en dan weer moeite moeten doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus eigenlijk ook. En dan meer willen en niet meer hebben
Nee?quote:
Klootzak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet ondertussen wel Ihvh aan.Triest programma, maar goed. Ik blijf soms wel baggeren tussendoor een beetje miniem. Of er moet iemand online komen op msn waar ik mee wil talken.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
Ik ben de hele avond weggeweest en niemand heeft mij gemist?
Ik heb warme handen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
serieus he, mijn handen zijn te koud voor woorden.
Leg je kat erop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
serieus he, mijn handen zijn te koud voor woorden.
Jou ken ik niet eens, dus het boeit me niet of jij me hebt gemist of niet.quote:
Jij hebt maar 21k posts.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jou ken ik niet eens, dus het boeit me niet of jij me hebt gemist of niet.
qftquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
qft.
Neonletters
Draadstaal
Nieuw Dier![]()
Je kat is gewoon de oplossing voor alles.quote:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG DALANDO!!!!!!!quote:
Leuk man.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG DALANDO!!!!!!!
[ afbeelding ]
IK HEB JE INGEHAAAAALD!:d;Dd;D;D:d;D:d;d;D ;D
![]()
![]()
::D
Ik wil uit de lijstquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG DALANDO!!!!!!!
[ afbeelding ]
IK HEB JE INGEHAAAAALD!:d;Dd;D;D:d;D:d;d;D ;D
![]()
![]()
::D
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Dalando het volgende:
Waarom staat Conscience op plek 62, post ie zovaak in UDOWU dan?
De voorsprong die MK, coban en ik hebben.quote:
Ik zie hem niet posten.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga mijn mama wel even SMSen waarom ze nog niet thuis is
Zit een vreemde vent te lebberen aan de bar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, Dalando, ga eens even werken aan een cookie voor udowu.nl
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen enzo, fijne avond en rest van weekend nog en slaap lekker![]()
![]()
Welterusten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Ja ik wil slapen, maar alleen thuis, dus bang, dus niet naar boven durven, dus beneden wachten.quote:
Ze is wel in een cafe jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit een vreemde vent te lebberen aan de bar.
Ja?quote:
Wie zegt dat Lindgren. een power bottom is?quote:
Heel simpel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja?Want mij lukt het nu niet, omdat je de headers al set. Met andere woorden, header.php moet contentvrij zijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
Als ik een vrouw of homo was zou ik lindgren. zo hard nemen he.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
HARD als een BAKSTEEN gemixt met STAAL en HARDMAAKSPUL.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.youtubeloop.com/v/8LEWkwvaNcs
Respect als je deze over een uur nog hebt draaien.
Wat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Dalando het volgende:
[Nachtbagger] Waar de NB zoals gewoonlijk verkracht word door UDOWU
TT
Wat een leven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit alle afleveringen van Arie en Bastiaan te kijken
Lekker.quote:
quote:PIZZA QUATTRO STAGIONI
Met tomatensaus, mozzarella, salami, ham, paprika en champignons
Was het niet quattro formaggio ofzo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah!
[..]
[..]
In Nederland betekend dat vier soorten kaas
Betekent 4 jaargetijdenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah!
[..]
[..]
Stagoni = seizoenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah!
[..]
[..]
Dat is allemaal hetzelfde toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het niet quattro formaggio ofzo?
Bij mij nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, Google translate werkt ook bij mij
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, Google translate werkt ook bij mij
Weheh.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spijtig
Ga hem even opnieuw coden dan
Wedden jij ging cker pagga slaan jwzquote:
Ja, op Roburtt ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wedden jij ging cker pagga slaan jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |