je vergeet mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het kwam in een vlaag van waanzin genialiteit
jou vergeet ik nooit, jij bent de reden van mijn waanzin genialiteitquote:
wrom?quote:
mooi he? ik heb er nu ook een onderwerp ingestopt.. vond ik leukquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
hahaha
ik zie nu pas voor het eerst de aangepaste OP hier
jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jou vergeet ik nooit, jij bent de reden van mijn waanzin genialiteit![]()
lees jij nooit de OP?! Boefjequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
hahaha
ik zie nu pas voor het eerst de aangepaste OP hier
Ik wil ook zon band met jou en Mk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wrom?
[..]
mooi he? ik heb er nu ook een onderwerp ingestopt.. vond ik leuk![]()
![]()
sinds wanneer is ie zo met die namenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lees jij nooit de OP?! Boefje
1 week denk ik, ongeveer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds wanneer is ie zo met die namen![]()
HET ZIJN DE EMOTIESquote:
daarom heldinquote:
ja maar..........quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HET ZIJN DE EMOTIES
[..]
daarom heldin![]()
![]()
[..]
ja maar..........
Kusje op je buik.quote:
Prepareert de telescoop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGG >.<
nu moet ik plassen, sssssssst mensen niet praten tegen mij
Ik triangel!quote:
ik vind hem leukquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
oh het topic was vol?ik heb 10 minuten gewacht
had ik vorige weekquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
oh het topic was vol?ik heb 10 minuten gewacht
bos wilde die zelf zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
ik draag mijn titel waardig
(vind alleen Bos81 een beetje op het randje)
bos heeft het zelf bedacht, dacht ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
ik draag mijn titel waardig
(vind alleen Bos81 een beetje op het randje)
ben jij dit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Prepareert de telescoop.
[..]
Ik triangel!
als je het oneens bent roep maar dan maak ik je tot iets andersquote:
quote:
nee hoor, Bos is een toffe gast die echt autistisch is dus als hij dat prima vindtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je het oneens bent roep maar dan maak ik je tot iets anders![]()
1x veranderen mag
nee hoor, ik ben toch een ouwe lulquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je het oneens bent roep maar dan maak ik je tot iets anders![]()
1x veranderen mag
je weet dat ik een natje krijg als je me bespioneert he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Prepareert de telescoop.
[..]
Ik triangel!
Dat was de bedoeling...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet dat ik een natje krijg als je me bespioneert he?![]()
en dat ik mk daarvoor gebruik he?quote:
ik voel me gebruiktquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en dat ik mk daarvoor gebruik he?
je weet dat je het lekker vindtquote:
nu word je vetquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik voortaan op mn reacties zal letten, sorry katje en de rest die zich eraan stoorden
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en dat ik mk daarvoor gebruik he?
Ik wil wel in het midden liggen ofzo..quote:
* Argo is jaloers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet dat je het lekker vindt
ik hou daar vanquote:
it's okquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik voortaan op mn reacties zal letten, sorry katje en de rest die zich eraan stoorden
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef utopie het volgende:
nja.. slaap lekker enseauargo
P_z
JijHebtGeenRokje
hoe verzin je zo'n naam...
![]()
Chocolate-Chick
![]()
![]()
![]()
Moeraskat
aju !
slaaklekker mattie kusjekroelquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef utopie het volgende:
P_z
JijHebtGeenRokje
![]()
Chocolate-Chick
![]()
![]()
![]()
Moeraskat
aju !
nja ik was me er niet echt van bewust dus wilde het even zeggenquote:
Ik maar 2quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een meisje gezoend..![]()
![]()
neeeeeeeee ik wil nageltjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel in het midden liggen ofzo..Als buffer.. Mocht Mk dan eens haar nageltjes in iemand willen zetten.
[..]
* Argo is jaloers.
ik oowk fan jouw :$quote:
dankzij mkquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef utopie het volgende:
P_z
JijHebtGeenRokje
![]()
Chocolate-Chick
![]()
![]()
![]()
Moeraskat
aju !
FEED MEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
liegebeestquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
![]()
it's truequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
rokje zei vandaag chocolate-chip ipv chick![]()
![]()
![]()
![]()
chocolate-chip cookiesquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
wel een kerelquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
![]()
waar het hart vol van is inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
chocolate-chip cookiestrusten utopie
![]()
die.is.zoooooooooooooooooo.geilquote:
eet je die vaak ja?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waar het hart vol van is inderdaad![]()
that's what i saidquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meisjes moet je echt eens proberen dan![]()
ik eet ze niet, i devour themquote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
![]()
trusten pikquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Plastic_zak het volgende:
s
[..]
slaaklekker mattie kusjekroel(no homo)
geen idee waar jij het over hebt... maar ik irriteer me nergens aan hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik was me er niet echt van bewust dus wilde het even zeggen
Evan Stonequote:
oh dan ben je niet meer te temmen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik eet ze niet, i devour them
ik krijg afkickverschijnselen als ze op zijn
wild en ontembaar, ferocious, preying on them like the savage beast i am.. no longer caged, going for the killquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh dan ben je niet meer te temmen?
Val mij maar aan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wild en ontembaar, ferocious, preying on them like the savage beast i am.. no longer caged, going for the kill
menn het is zo koud in mn kamer ik lijk een levende vibratorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wild en ontembaar, ferocious, preying on them like the savage beast i am.. no longer caged, going for the kill
ga eten, het helptquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
menn het is zo koud in mn kamer ik lijk een levende vibrator
Ik wil je ook wel opwarmen hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga eten, het helpt.. ik net ook, nu niet meer, want ik word gevuld door de warmte van melbatoastjes
dan word ik een varken, jwzquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga eten, het helpt.. ik net ook, nu niet meer, want ik word gevuld door de warmte van melbatoastjes
je bent een ridder op het witte paardquote:
nietusquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan word ik een varken, jwz
bent u homo misschienquote:
Ik ben Don Quichot hemzelf.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je bent een ridder op het witte paard![]()
WAAROM BEN JE GEEN RIDDERIN
je bent toch al lekker afgevallen de laatste tijd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan word ik een varken, jwz
ja maar boven de 50 kilo ben je als vrouw zijnde dik en vadsigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent toch al lekker afgevallen de laatste tijd?
owquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Serieushet lukt me gewoon niet om verder te gaan dan een beetje praten
teveel op pro-anorexia sites gezeten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar boven de 50 kilo ben je als vrouw zijnde dik en vadsig
Das niet zo moeilijk... Ik ben te aardig, en raak gauw gefriendzoned das wel een probleem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Serieushet lukt me gewoon niet om verder te gaan dan een beetje praten
quote:
Leugens.quote:
nee joh gekkie, was een dom grapjequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel op pr-anorexia sites gezeten?
zal ik jou even friendzonen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk... Ik ben te aardig, en raak gauw gefriendzoned das wel een probleem.
[..]
[..]
Leugens.
Dat mag jij...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal ik jou even friendzonen?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee joh gekkie, was een dom grapje
dan ben je bij deze gefriendzoned en heb je toegang tot speciale -wat wou ik nou zeggen hier?quote:
ik ook no shitquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
ik hou van vet
ik hou van pit
ik hou van kont waar vlees aan zit
Touch me now while I still don't know your name but just the heat of your handsquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ben je bij deze gefriendzoned en heb je toegang tot speciale -wat wou ik nou zeggen hier?- ohja privileges
awh ben je lievvvvvquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Touch me now while I still don't know your name but just the heat of your hands
I wont resist cause I know I love you without knowing anything about you
I'll give you everything because I love the way you ask me for it
You can free what's pushing you from inside
You can plunge into my abyss if you want...
but please please please do it now
dan is sanasoufi niks voor jouquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
ik heb de laatste tijd ook opeens interesse voor dikke wijvenop dat moment zou ik ze gewoon keihard doen, gewoon onder het mom van; 'if i go into the ocean I wanna see waves !' nee grapje
maar vrouwen met een dikke kont en een buikje vind ik niets mis meeLiever dat dan zo'n hele magere chick waar je echt de botten/ribben van kan zien enseau
amenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
ik heb de laatste tijd ook opeens interesse voor dikke wijvenop dat moment zou ik ze gewoon keihard doen, gewoon onder het mom van; 'if i go into the ocean I wanna see waves !' nee grapje
maar vrouwen met een dikke kont en een buikje vind ik niets mis meeLiever dat dan zo'n hele magere chick waar je echt de botten/ribben van kan zien enseau
kaassouffleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
hehe ik grinnikte om het eerste gedeeltequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
I’m slowly cruising untilquote:
ik ga zo mijn blaas legen, kom je dan zo slaapliedjes zingen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Argo het volgende:
[..]
I?m slowly cruising until
Your last worst last desire bends my back
Wait for the storm to submit
My proud filthy love
I?m slowly cruising until
Your last worst desire bends my back
Wait because the best
Memories die fast
Without any word be clear
Without your breathing skimming my neck
I know your dagger and I will follow it
Wie weet wie weet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga zo mijn blaas legen, kom je dan zo slaapliedjes zingen?
dat sobersoquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik grinnikte om het eerste gedeeltemaar als je een leuk koppie hebt kom je al een heel eind
nou sanasoufi is een anorexiapatient en ze vond het walgelijk dat je 68 kilo kon wegenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
[..]
dat sobersoplus het is lekker zacht wanneer je wil knuffelen
en betere houvast haha
!
ik vind 't geil. Maar té dik gaat me te verdat ze echt moeite hebben om vooruit te branden
laatst was ik bij de Mac donalds, en zo'n vrouw had gewoon een heel dienblad vol heh...!
De gedachte dat ze die hele plaat op kon vreten deed haar sneller doen lopen hoor
wie is sanasoufi ofzo eik.. ?! ik hoor die naam steeds vaker
faal kind dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou sanasoufi is een anorexiapatient en ze vond het walgelijk dat je 68 kilo kon wegen
als je komt zal ik je troostenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Een liedje maakte me droevig het was te depressief.
SC's kosten me maar al te vaak te veel uren slaapquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
[..]
faal kind dus
pfflrrt.. ik heb de hele dag al lichte griep en heb niks anders gedaan dan FOK!ken
waarom zijn die SC's altijd zó leuk? grmbl
omdat FOK!ers gezellig zijn, ohja ik moest jou van mezelf even herinneren aan slipquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
[..]
faal kind dus
pfflrrt.. ik heb de hele dag al lichte griep en heb niks anders gedaan dan FOK!ken
waarom zijn die SC's altijd zó leuk? grmbl
ik sliep vorige week 3 nachten achter elkaar pas om 5 uur, en 7 uur er weer uit, omdat de schilders onze kozijnen aan het fixen wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's kosten me maar al te vaak te veel uren slaap
en perfecte wereld, dat ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind utopie zo'n schattig naampje, door dat 'pie'
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's kosten me maar al te vaak te veel uren slaap
ik snap die laatste zin, achter de komma niet manquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat FOK!ers gezellig zijn, ohja ik moest jou van mezelf even herinneren aan slip
watisdezequote:
Deze is zo zielig dat ik niet te troosten ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je komt zal ik je troosten
je krijgt de groeten van slip liev ventjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik snap die laatste zin, achter de komma niet man!!
[..]
watisdeze![]()
dan zetten we een ander nummer op, waar je van gaat dansen... Weetje nog welquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze is zo zielig dat ik niet te troosten ben.
Ja, ik moet stoppen met suicide pop te luisteren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zetten we een ander nummer op, waar je van gaat dansen... Weetje nog wel
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind utopie zo'n schattig naampje, door dat 'pie'
je bent ziek dan moet je in bedquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik snap die laatste zin, achter de komma niet man!!
[..]
watisdeze![]()
precies, daar ben jij te liev voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja, ik moet stoppen met suicide pop te luisteren.
Wel bazen muziek, maar ik ga zo misschien naar bed want ik moet ook nog een boekje over de dood lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, daar ben jij te liev voor
okee, wel spannend zo'n boekjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel bazen muziek, maar ik ga zo misschien naar bed want ik moet ook nog een boekje over de dood lezen.![]()
Nee hoor het gaat over zelfmoord en het absurde van het leven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee, wel spannend zo'n boekje
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel bazen muziek, maar ik ga zo misschien naar bed want ik moet ook nog een boekje over de dood lezen.![]()
snel wegleggen nu het nog kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat over zelfmoord en het absurde van het leven.
*geeft zakdoek* sterkte en trustenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
rokje pest mij. ik ga huilend en snotterend naar bed
niet waar, jij begonquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zal je zo troosten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik moet het lezen! De doorn in mijn vlees ik wil ervan af.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
snel wegleggen nu het nog kanwe willen je niet kwijt, je moet nog alles leren over vrouwmenschen
truste meissiequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Kut is dat hehquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet echt dringend mijn blaas legen, net nu ik het eindelijk warm heb
Ahhw wat lief dat je daar aan denktquote:
Hehehequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je krijgt de groeten van slip liev ventje
raats?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet vroeg slapen ik heb morgen een date met sara.
JALOERS!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
dan lees je het, maar owee als je zelfmoordneigingen krijgt want dan ben je nog niet jarig meneer! Kusjekroelquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal je zo troosten!
[..]
Maar ik moet het lezen! De doorn in mijn vlees ik wil ervan af.
fixedquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan lees je het, maar owee als je zelfmoordneigingen krijgt want dan ben je nooit meer jarig meneer! Kusjekroel
proestquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
nachtzoenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
waarom lach je me uitquote:
ga weg engerdquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan lees je het, maar owee als je zelfmoordneigingen krijgt want dan ben je nog niet jarig meneer! Kusjekroel
quote:
ik lach je niet uitquote:
steriotype plastic zakquote:
Mijn leven voelt nu ietsjes beter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
steriotype plastic zak
van de alberthein en huiswijn.
* Moeraskat doet lipjequote:
dan moet je eerst kinderen maken...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:10 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]![]()
Tell my kids I tried to fight
Tell my kids I died because I tried to do it
Tell those I died but I never turned my back
het is inderdaad huiswijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
steriotype plastic zak
van de alberthein en huiswijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet je eerst kinderen maken...
BLIJF NOU OOK MAAR VAN M'N LIPJES AF VERDOMMEquote:
ik zal je nog niet eens met een tak aan willen rakenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BLIJF NOU OOK MAAR VAN M'N LIPJES AF VERDOMME
neeee shht blijf hier! Ik wil je niet meer missenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Argo Wilt niet meer leven in deze wereld.
morgen met saraquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal je nog niet eens met een fierljeppaal aan willen raken
Mijn leven stelt niks meer voor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeee shht blijf hier! Ik wil je niet meer missen
ik weet het allemaal niet meer, ik ben nu HE-LE-MAAL depressief en in tranenquote:
A bastard angel will take me away from the fat tummy of Godquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet het allemaal niet meer, ik ben nu HE-LE-MAAL depressief en in tranen
[ afbeelding ]
maar! Maar!quote:
ik was toch de kat aan je zijquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar! Maar!ik wil je niet missen! Je betekent zoveel voor mij! Je bent de suiker in de thee, de kat aan mijn zij, ik ga je zo missen als je weggaat
Suiker in de thee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar! Maar!ik wil je niet missen! Je betekent zoveel voor mij! Je bent de suiker in de thee, de kat aan mijn zij, ik ga je zo missen als je weggaat
ik heb haar 2 x gezienquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar! Maar!ik wil je niet missen! Je betekent zoveel voor mij! Je bent de suiker in de thee, de hond aan mn voeten, ik ga je zo missen als je weggaat
ik ook waaronder 1 keer half naaktquote:
Maar maar...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JAAA GING ZE TOEN OOK HAAR JETSERS SHOWEN???quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook waaronder 1 keer half naakt
nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij ligt al met de rest van grtd in bed
niet met mij hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij ligt al met de rest van grtd in bed
jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JAAA GING ZE TOEN OOK HAAR JETSERS SHOWEN???
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JAAA GING ZE TOEN OOK HAAR JETSERS SHOWEN???
wishfull thinkingquote:
dan proef je je thee toch niet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik drink suiker in mijn thee, problem?
Dan proef je de thee + suiker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan proef je je thee toch niet?
ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja
maar ik praatte niet meer tegen jou want je pest me
ik heb een schlagersmes, even snijden, doorn eruit en weer dichtnieten, voilaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar maar...
Jij kan de doorn uit mijn vlees niet weghalen!
als je de halve suikerpot erin gooit niet neequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan proef je je thee toch niet?
Weer een zielig liedje hoe kan de man die die teksten schrijft nog leven!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb een schlagersmes, even snijden, doorn eruit en weer dichtnieten, voila
ik ken zijn geheimquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Weer een zielig liedje hoe kan de man die die teksten schrijft nog leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wromquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat ik zometeen klappen krijg
dejavu?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef Plastic_zak het volgende:
wtf
hoe kan utopie 1.000.000 views hebben
ik wil je wel klapjes gevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
IK ZAL ZE VOOR JE INCASSERENquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken zijn geheim
Hij schrijft wel veel over seks ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've lil' in my pocket just some sand and some stupid truth
But enough to redeem your lack of style
And your vague sense of duty
My certainty falls while your saliva tastes like my sex
My tongue furrows your seals
While the night whispers our end
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 01:21:20 ]
van de molenwiekquote:
haha hoe wist ik hetquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:21 schreef Argo het volgende:
[..]
IK ZAL ZE VOOR JE INCASSEREN
[..]
Hij schrijft wel veel over seks ja.
I've lil' in my pocket just some sand and some stupid truth
But enough to redeem your lack of style
And your vague sense of duty
My certainty falls while your saliva tastes like my sex
My tongue furrows your seals
While the night whispers our end
Die heb ik ook gehad nu voel ik me een ware Don Quichot het maakt je alleen sterker. Maar ik ben ervan overtuigt dat tovenaren mij tegen die molen hebben opgezet. Wat ze niet wisten is dat het in hun nadeel werkte!quote:
jouw oplossing is dus een keer een wilde rit belevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij schrijft alleen meer over seks eigenlijk...
Dat vind ik lief van jou...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
ik lurkte je foto argo, k snap niet waarom jij geen meisje hebt gekust.
qftquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
ik lurkte je foto argo, k snap niet waarom jij geen meisje hebt gekust.
en met uitgaan ook nooit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van jou...![]()
![]()
Maar ik raak altijd bevriend met ze en word dan de kerel waarbij ze uithuilen omdat hun vriendje hun slecht behandelt.
Mijn vader zeurt dat ik te laat uit ga...quote:
Ik ben zweer volwassen geestelijk.quote:
je bent toch geen wijfquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn vader zeurt dat ik te laat uit ga...Hij wilt me niet laat over de straat hebben.
tis dat je wat ver weg woontquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn vader zeurt dat ik te laat uit ga...Hij wilt me niet laat over de straat hebben.
ja dat zal allemaal best maar je komt nog altijd uit 92quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zweer volwassen geestelijk.![]()
![]()
Klopt maar hijs een doemdenker.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tis dat je wat ver weg woont
In mensen jaren wel, in goden jaren ben ik al wat ouder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat zal allemaal best maar je komt nog altijd uit 92
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die heb je al gehad hoor[ afbeelding ]
ach fuck dat, ik ga verhuizenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar hijs een doemdenker.
[..]
[..]
In mensen jaren wel, in goden jaren ben ik al wat ouder.
gwn bij een vriend blijven slapenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar hijs een doemdenker.
[..]
[..]
In mensen jaren wel, in goden jaren ben ik al wat ouder.
wil je me instoppen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
poeh het gaat hier nog hard zeg voor het late tijdstip
Niet doen je zit daar goed. Ik ben niet goed in het houden van mensen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach fuck dat, ik ga verhuizen
Das te proberen ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gwn bij een vriend blijven slapen
je hebt geen goede kooi, voer en watervoorziening etc?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet doen je zit daar goed. Ik ben niet goed in het houden van mensen.
[..]
Das te proberen ja.
ik zou jou moeten instoppenquote:
De watervoorziening is niet zo super nu.. qua kooi heb ik niks. En voer ik heb chocolade repen van de Duitsers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt geen goede kooi, voer en watervoorziening etc?
ik heb net een nep Red Bull ingeschonken om er Wodka bij te mikkenquote:
hmmmmm lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb net een nep Red Bull ingeschonken om er Wodka bij te mikken
IS DE WODKA BIJNA OP
voor jou heb ik het ervoor overquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:30 schreef Argo het volgende:
[..]
De watervoorziening is niet zo super nu.. qua kooi heb ik niks. En voer ik heb chocolade repen van de Duitsers.
quote:
kloptquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar met te weinig wokda is de smaak minder
jij gaat niks!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga een jointje roken en filosoferen over bomentrustennnn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |