ik snap die laatste zin, achter de komma niet manquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat FOK!ers gezellig zijn, ohja ik moest jou van mezelf even herinneren aan slip
watisdezequote:
Deze is zo zielig dat ik niet te troosten ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je komt zal ik je troosten
je krijgt de groeten van slip liev ventjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik snap die laatste zin, achter de komma niet man!!
[..]
watisdeze![]()
dan zetten we een ander nummer op, waar je van gaat dansen... Weetje nog welquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze is zo zielig dat ik niet te troosten ben.
Ja, ik moet stoppen met suicide pop te luisteren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zetten we een ander nummer op, waar je van gaat dansen... Weetje nog wel
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind utopie zo'n schattig naampje, door dat 'pie'
je bent ziek dan moet je in bedquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik snap die laatste zin, achter de komma niet man!!
[..]
watisdeze![]()
precies, daar ben jij te liev voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja, ik moet stoppen met suicide pop te luisteren.
Wel bazen muziek, maar ik ga zo misschien naar bed want ik moet ook nog een boekje over de dood lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, daar ben jij te liev voor
okee, wel spannend zo'n boekjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel bazen muziek, maar ik ga zo misschien naar bed want ik moet ook nog een boekje over de dood lezen.![]()
Nee hoor het gaat over zelfmoord en het absurde van het leven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee, wel spannend zo'n boekje
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel bazen muziek, maar ik ga zo misschien naar bed want ik moet ook nog een boekje over de dood lezen.![]()
snel wegleggen nu het nog kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat over zelfmoord en het absurde van het leven.
*geeft zakdoek* sterkte en trustenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
rokje pest mij. ik ga huilend en snotterend naar bed
niet waar, jij begonquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zal je zo troosten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik moet het lezen! De doorn in mijn vlees ik wil ervan af.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
snel wegleggen nu het nog kanwe willen je niet kwijt, je moet nog alles leren over vrouwmenschen
truste meissiequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |