ja maar boven de 50 kilo ben je als vrouw zijnde dik en vadsigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent toch al lekker afgevallen de laatste tijd?
owquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Serieushet lukt me gewoon niet om verder te gaan dan een beetje praten
teveel op pro-anorexia sites gezeten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar boven de 50 kilo ben je als vrouw zijnde dik en vadsig
Das niet zo moeilijk... Ik ben te aardig, en raak gauw gefriendzoned das wel een probleem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Serieushet lukt me gewoon niet om verder te gaan dan een beetje praten
quote:
Leugens.quote:
nee joh gekkie, was een dom grapjequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel op pr-anorexia sites gezeten?
zal ik jou even friendzonen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk... Ik ben te aardig, en raak gauw gefriendzoned das wel een probleem.
[..]
[..]
Leugens.
Dat mag jij...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal ik jou even friendzonen?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee joh gekkie, was een dom grapje
dan ben je bij deze gefriendzoned en heb je toegang tot speciale -wat wou ik nou zeggen hier?quote:
ik ook no shitquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
ik hou van vet
ik hou van pit
ik hou van kont waar vlees aan zit
Touch me now while I still don't know your name but just the heat of your handsquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ben je bij deze gefriendzoned en heb je toegang tot speciale -wat wou ik nou zeggen hier?- ohja privileges
awh ben je lievvvvvquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Touch me now while I still don't know your name but just the heat of your hands
I wont resist cause I know I love you without knowing anything about you
I'll give you everything because I love the way you ask me for it
You can free what's pushing you from inside
You can plunge into my abyss if you want...
but please please please do it now
dan is sanasoufi niks voor jouquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
ik heb de laatste tijd ook opeens interesse voor dikke wijvenop dat moment zou ik ze gewoon keihard doen, gewoon onder het mom van; 'if i go into the ocean I wanna see waves !' nee grapje
maar vrouwen met een dikke kont en een buikje vind ik niets mis meeLiever dat dan zo'n hele magere chick waar je echt de botten/ribben van kan zien enseau
amenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
ik heb de laatste tijd ook opeens interesse voor dikke wijvenop dat moment zou ik ze gewoon keihard doen, gewoon onder het mom van; 'if i go into the ocean I wanna see waves !' nee grapje
maar vrouwen met een dikke kont en een buikje vind ik niets mis meeLiever dat dan zo'n hele magere chick waar je echt de botten/ribben van kan zien enseau
kaassouffleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
hehe ik grinnikte om het eerste gedeeltequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
I’m slowly cruising untilquote:
ik ga zo mijn blaas legen, kom je dan zo slaapliedjes zingen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Argo het volgende:
[..]
I?m slowly cruising until
Your last worst last desire bends my back
Wait for the storm to submit
My proud filthy love
I?m slowly cruising until
Your last worst desire bends my back
Wait because the best
Memories die fast
Without any word be clear
Without your breathing skimming my neck
I know your dagger and I will follow it
Wie weet wie weet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga zo mijn blaas legen, kom je dan zo slaapliedjes zingen?
dat sobersoquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik grinnikte om het eerste gedeeltemaar als je een leuk koppie hebt kom je al een heel eind
nou sanasoufi is een anorexiapatient en ze vond het walgelijk dat je 68 kilo kon wegenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
[..]
dat sobersoplus het is lekker zacht wanneer je wil knuffelen
en betere houvast haha
!
ik vind 't geil. Maar té dik gaat me te verdat ze echt moeite hebben om vooruit te branden
laatst was ik bij de Mac donalds, en zo'n vrouw had gewoon een heel dienblad vol heh...!
De gedachte dat ze die hele plaat op kon vreten deed haar sneller doen lopen hoor
wie is sanasoufi ofzo eik.. ?! ik hoor die naam steeds vaker
faal kind dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou sanasoufi is een anorexiapatient en ze vond het walgelijk dat je 68 kilo kon wegen
als je komt zal ik je troostenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Een liedje maakte me droevig het was te depressief.
SC's kosten me maar al te vaak te veel uren slaapquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
[..]
faal kind dus
pfflrrt.. ik heb de hele dag al lichte griep en heb niks anders gedaan dan FOK!ken
waarom zijn die SC's altijd zó leuk? grmbl
omdat FOK!ers gezellig zijn, ohja ik moest jou van mezelf even herinneren aan slipquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
[..]
faal kind dus
pfflrrt.. ik heb de hele dag al lichte griep en heb niks anders gedaan dan FOK!ken
waarom zijn die SC's altijd zó leuk? grmbl
ik sliep vorige week 3 nachten achter elkaar pas om 5 uur, en 7 uur er weer uit, omdat de schilders onze kozijnen aan het fixen wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's kosten me maar al te vaak te veel uren slaap
en perfecte wereld, dat ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind utopie zo'n schattig naampje, door dat 'pie'
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SC's kosten me maar al te vaak te veel uren slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |