quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet je eerst kinderen maken...
BLIJF NOU OOK MAAR VAN M'N LIPJES AF VERDOMMEquote:
ik zal je nog niet eens met een tak aan willen rakenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BLIJF NOU OOK MAAR VAN M'N LIPJES AF VERDOMME
neeee shht blijf hier! Ik wil je niet meer missenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Argo Wilt niet meer leven in deze wereld.
morgen met saraquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal je nog niet eens met een fierljeppaal aan willen raken
Mijn leven stelt niks meer voor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeee shht blijf hier! Ik wil je niet meer missen
ik weet het allemaal niet meer, ik ben nu HE-LE-MAAL depressief en in tranenquote:
A bastard angel will take me away from the fat tummy of Godquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet het allemaal niet meer, ik ben nu HE-LE-MAAL depressief en in tranen
[ afbeelding ]
maar! Maar!quote:
ik was toch de kat aan je zijquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar! Maar!ik wil je niet missen! Je betekent zoveel voor mij! Je bent de suiker in de thee, de kat aan mijn zij, ik ga je zo missen als je weggaat
Suiker in de thee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar! Maar!ik wil je niet missen! Je betekent zoveel voor mij! Je bent de suiker in de thee, de kat aan mijn zij, ik ga je zo missen als je weggaat
ik heb haar 2 x gezienquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar! Maar!ik wil je niet missen! Je betekent zoveel voor mij! Je bent de suiker in de thee, de hond aan mn voeten, ik ga je zo missen als je weggaat
ik ook waaronder 1 keer half naaktquote:
Maar maar...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JAAA GING ZE TOEN OOK HAAR JETSERS SHOWEN???quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook waaronder 1 keer half naakt
nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij ligt al met de rest van grtd in bed
niet met mij hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij ligt al met de rest van grtd in bed
jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JAAA GING ZE TOEN OOK HAAR JETSERS SHOWEN???
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JAAA GING ZE TOEN OOK HAAR JETSERS SHOWEN???
wishfull thinkingquote:
dan proef je je thee toch niet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik drink suiker in mijn thee, problem?
Dan proef je de thee + suiker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan proef je je thee toch niet?
ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja
maar ik praatte niet meer tegen jou want je pest me
ik heb een schlagersmes, even snijden, doorn eruit en weer dichtnieten, voilaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar maar...
Jij kan de doorn uit mijn vlees niet weghalen!
als je de halve suikerpot erin gooit niet neequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan proef je je thee toch niet?
Weer een zielig liedje hoe kan de man die die teksten schrijft nog leven!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb een schlagersmes, even snijden, doorn eruit en weer dichtnieten, voila
ik ken zijn geheimquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Weer een zielig liedje hoe kan de man die die teksten schrijft nog leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |