Je kan het wel proberen. Ik heb binnen vier weken tijd een kamer in Utrecht gevonden. Ik heb niet eens op veel advertenties gereageerd. Een klasgenootje van mij is langer en actiever op zoek naar een kamer en zij heeft er nog steeds geen. Met zoiets moet je gewoon geluk hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil vanaf februari misschien in Utrecht gaan studeren maar 'n kamer zit er sowieso niet meer in vóór en vanaf februari vermoed ik. Mocht ik dus in Utrecht gaan studeren, wordt het eerst ff een tijdje reizen maar leuk om de foto's te zien.
banken van de ika moet je ook gewoon niet willen. daarvoor idd kringloop, of nog beter marktplaats daar kan je tenminste onderhandelen (mijn bank ook leer paar euro)quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom geen Ikea? Omdat je bij de kringloop veel betere kwaliteit kan krijgen voor veel minder geld. Vooral de banken. Bij de kringloop heb ik ooit een leren bank gekocht van 60 euro die heerlijk zat. Dat krijg je nergens anders.
Ik ben half op zoek, dat werkt niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan het wel proberen. Ik heb binnen vier weken tijd een kamer in Utrecht gevonden. Ik heb niet eens op veel advertenties gereageerd. Een klasgenootje van mij is langer en actiever op zoek naar een kamer en zij heeft er nog steeds geen. Met zoiets moet je gewoon geluk hebben.
Ik weet ook niet of het leuk is in Utrecht. Krijg pas over een week de sleutel. Maar ja, het is wel 'eng' ja. Aan de andere kant heb ik er ook heel veel zin. Alleen jammer dat ik bijna niemand in Utrecht ken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Is het verder leuk in Utrecht? Ik ga dan helemaal alleen heen, ken niemand. Wel ''eng'' an sich, maar goed, ik moet wat.![]()
Via Kamernet! Zonder hospiteren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben half op zoek, dat werkt niet echt.
Hoe ben jij aan je huidige kamer gekomen dan?
20 (stond vorige week op plek 6) Ik wil volgend jaar lente/zomer uit huis, dus dan heb ik zeker genoeg.quote:
Thanks, ik mis helaas de badkamer foto's.quote:
Ik woon aan het Damsterdiep. Zijn mooie kamers,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Jessy_A het volgende:
Iemand die in een container aan het Damsterdiep woont? Wil er zelf gaan wonen (bijna genoeg punten, jeej). Ik ben wel benieuwd hoe ze er van binnen uit zien, vooral badkamer.
Hoe ziet jullie keuken er eigenlijk uit? En wat voor verwarming? Net zo'n kutsysteem als wat wij hebben?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik woon aan het Damsterdiep. Zijn mooie kamers,.
Badkamer is ook prima! Genoeg ruimte vind ik. Foto's van de badkamer weet ik niet of ik ze heb.
Die airco is mijn verwarming,quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hoe ziet jullie keuken er eigenlijk uit? En wat voor verwarming? Net zo'n kutsysteem als wat wij hebben?Ik woon zelf in een studio/container op het CiBoGa terrein.
Mn basilicumplant ja, staat normaal in de vensterbank. En hij staat op mn kookplaat, ik ben niet zó gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Cerbie het volgende:
Is dat nu een plant pal achter een grote kookplaat zonder afzuiging?
Ik vind het er erg gezellig uitzien!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Zal ik mijn retroschrootjespaleis hier ook maar ingooien? Mijn oude huisbaas heeft dit pand ruim 40 jaar geleden gekocht en er is aan modernisering erg weinig gedaan![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn basilicumplant ja, staat normaal in de vensterbank. En hij staat op mn kookplaat, ik ben niet zó gek.
Geweldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Zal ik mijn retroschrootjespaleis hier ook maar ingooien? Mijn oude huisbaas heeft dit pand ruim 40 jaar geleden gekocht en er is aan modernisering erg weinig gedaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pronkstuk hier in huis is de gedeelde badkamer (ja ze hadden nog wat tegeltjes over na de keukens):
[ afbeelding ]
16m2 in Alkmaar, huur is een lachertje en woon hier nu 4 jaar. Hoop dat ik volgend jaar lang genoeg ingeschreven sta bij de woningbouw voor iets anders.
Het is zo retro dat het bazig is! Doet me overigens denken aan een studentenstudio (Gastenverblijf dat verhuurd werd) waar ik eens in heb gewoond...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pronkstuk hier in huis is de gedeelde badkamer (ja ze hadden nog wat tegeltjes over na de keukens):
[ afbeelding ]
16m2 in Alkmaar, huur is een lachertje en woon hier nu 4 jaar. Hoop dat ik volgend jaar lang genoeg ingeschreven sta bij de woningbouw voor iets anders.
Vind je niet die magnetron (?) onder je bureau zwaar in de weg staan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dankje, het retrosfeertje heeft ook wel wat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:44 schreef Nyan het volgende:
[..]
Het is zo retro dat het bazig is! Doet me overigens denken aan een studentenstudio (Gastenverblijf dat verhuurd werd) waar ik eens in heb gewoond...
Eigenlijk niet, de verhoging (zelfgemaakt verrijdbaar geval) is een prima voetensteuntje als ik achter mijn bureau zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind je niet die magnetron (?) onder je bureau zwaar in de weg staan?
Heb je al foto's?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die airco is mijn verwarming,.
En onze keuken? Ja heb nu geen foto's. Die staan op mijn camera en ik heb nu geen kabeltje.
Hopelijk morgenavond wel weer. Kan dan wel wat foto's plaatsen. Heb wel veel last van schimmel,omdat het zo slecht ventileert. Heb al een klacht staan.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef contagiouscotton het volgende:
[..]
Wauw, heel leuk ingericht! Wat voor een vloer ligt er in?
Instagram!quote:
Ik zou er juist blij mee zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dankjewel!
Een lelijke linoleum vloer waar je altijd stof op zietDie heeft de woningstichting erin gelegd, tevens als de gordijnen en de muur. Ik mag niet behangen, of verven. En de vloer eruit halen mag dus ook niet.
Waarom? Ik wil gewoon mooi laminaat!quote:
Op de foto vind ik het er wel sjiek uit zien. Maar ja, misschien komt dat ook wel door dat hipsterfilter.quote:
Haha, nee mijn kamer (container is het) is ook wel bovengemiddeld netjes en schoon enz. Dat komt niet door de filterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Op de foto vind ik het er wel sjiek uit zien. Maar ja, misschien komt dat ook wel door dat hipsterfilter.
A, is dit zo'n befaamde containerwoning? Nice. Heb je daar nou ook je eigen voorzieningen in zoals badkamer en keuken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, nee mijn kamer (container is het) is ook wel bovengemiddeld netjes en schoon enz. Dat komt niet door de filter
Yep! Ik heb in totaal 28m2 met eigen keuken en een badkamerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
A, is dit zo'n befaamde containerwoning? Nice. Heb je daar nou ook je eigen voorzieningen in zoals badkamer en keuken?
Netjes hoor! En hoeveel betaal je daarvoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Yep! Ik heb in totaal 28m2 met eigen keuken en een badkamer
Zonder huurtoeslag is het 450,- voor kale huur en GWL. Ik krijg 138 euro huurtoeslag dus zelf betaal ik maar 312! Dus op zich best redelijk voor wat je er voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Netjes hoor! En hoeveel betaal je daarvoor als ik vragen mag?
Dat is best netjes ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Zonder huurtoeslag is het 450,- voor kale huur en GWL. Ik krijg 138 euro huurtoeslag dus zelf betaal ik maar 312! Dus op zich best redelijk voor wat je er voor terug krijgt.
En nu staat de kamer er al een tijdje zo bij; tegen deze muur stond oa de hoogslaper:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, maar je kan dus geen plintjes doen omdat er al een vrij hoge plint achtig zit waar kabels achter verstopt zitten. En zonder plintjes is het ook lelijk :pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef firefly90 het volgende:
[..]
kan je niet gewoon laminaat over die vloer heen leggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |