Als je voor kwaliteit wilt gaan dan passeren de namen die DD noemt zeker de revue. Red wing ook trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen idee, mijn laatste boots waren een paar Timberlands in 2001 ofzo... Ik ben gewoon wat aan het rondkijken, maar zag wat Red Wing en dat was dus niet helemaal mijn smaak.
Laat ik duidelijk zijn: mijn smaak is nog niet zo "ontwikkeld", dus ik ben ook niet enorm merkvast ofzo. Als ik iets mooi vind koop ik het. Natuurlijk heb je voor dingen die je vaker koopt (jeans ofzo) inmiddels wel een voorkeur, maar als ik nu weer voor het eerst in tijden boots ga kopen kijk ik lekker rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik persoonlijk ook niets. Bij mij veel te veel klompactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
Ik zie altijd de grove leren hoge schoenen staan, met die vierkante neuzen.
mooie patta's mang, echt die stylo mattiequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
No problem brah
http://www.scapino.nl/pro(...)nen/casual/sneakers/
Welke Clarks zijn dit? Mooie kleur. Waar heb je ze besteld trouwens?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef santiagojwz het volgende:
yess eindelijk deze besteld:
[ afbeelding ]
Lol. Had een paar heel lang geleden. Dacht dat ze gestopt waren ofzo omdat ik ze nooit meer zag in nederland eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:19 schreef Modus het volgende:
heck, denk dat veel het merk niet eens kennen.
Clarks DB Beeswax Leather. Besteld via ebay USA. Helaas niet te krijgen in NL, dus dan maar vanuit de USA. Uiteindelijk zal de prijs wel ongeveer neerkomen op de Nederlandse prijs, maar dan heb ik wel de kleur die ik wil. Ook nog even via amazon.uk dat potje leather care erbij voor wanneer 't nodig isquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Welke Clarks zijn dit? Mooie kleur. Waar heb je ze besteld trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |