abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:42:05 #151
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103504906
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor me beachboy braddas.

[ afbeelding ]

Here's how to get your situation up to the level of the Situation

Listen, dawg. You're probably hitting the gym, doing your tanning, and picking up fresh laundry every day. And maybe you've had some success beating up the beat and creeping on chicks in the club. But do you really think your situation is where it needs to be? Be honest with yourself, bro.

This book here will take your game to a level thought unattainable, given your physical limitations (because we can't all look like Rambo, pretty much, with our shirt off). We start with GTL-the bedrock of life itself. And then we hit the GTL Remix-the rules for getting your personal grooming did. From there it's my guide to the Jersey Shore, battle plans for the club, a primer on grenades and wingmen, and tips for ridding yourself of all levels of clinger. Then I look at the big picture: how to cook the perfect lasagna, how to find a life partner, and how to deal with being one of the most famous people on the planet-which is guaranteed if you follow my advice.

This is the bible for Situation Nation. Read it, live it, and crush it.
Cool, even lezen na deze workout:

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_103505118
Sinds ik The Situation workout doe maak ik de gains van m'n leven.

Wel i.c.m. de shake weight.
pi_103505170
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef 16meter het volgende:
Sinds ik The Situation workout doe maak ik de gains van m'n leven.

Wel i.c.m. de shake weight.
Ik ook, duurde 78 uur totdat ik een supersixpack had, daarvoor zat er nog allemaal vet op.
If not now, then when.
pi_103505217
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef 16meter het volgende:

[..]

kun je wel vinden, maar de cijfers zeggen iets anders
weet ik veel wat de cijfers zijn, ik kijk naar de foto die hij heeft geplaatst.
pi_103505227
Vooral m'n benen gaan er hard op. Heb bijna net zulke shredded wheels als Sitch nu.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

weet ik veel wat de cijfers zijn, ik kijk naar de foto die hij heeft geplaatst.
ok, dan heb je gelijk, ik ben om.
pi_103505325
quote:
Hij is echt zo lelijk :')
pi_103505333
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef 16meter het volgende:
Vooral m'n benen gaan er hard op. Heb bijna net zulke shredded wheels als Sitch nu.

[..]

ok, dan heb je gelijk, ik ben om.
ruik ik sarcasme? :P
pi_103505654
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met gyno? Ben zelf wel een gevalletje (poffige tepels, maar niet gevoelig), maar heb eigenlijk geen idee wat ik er tegen kan doen :{
Hier, ben bezig met de verzekering om onder het mes te gaan hiervoor.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:05:50 #159
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103505815
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hier, ben bezig met de verzekering om onder het mes te gaan hiervoor.
Kun je misschien iets meer vertellen daarover? Welke onderzoeken moet je doen, hoe kom je ervoor in aanmerking?
Confidence through competence
pi_103505959
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Jac0bus het volgende:
Ja maar het is een #1 en die krijg ik nu nog lang niet dicht dus het gaat nog even duren :P Ik hoorde wel dat het heel snel gaat. Maar ik ga voor de #3 certification _O_
Waar heb je deze besteld, in Nederland ergens?

Iemand ervaring met die pull-up bars die je om je deurpost klemt? Wil zo'n ding bestellen voor thuis.
edit: dit soort: http://link.marktplaats.nl/492027012
pi_103506126
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waar heb je deze besteld, in Nederland ergens?

Iemand ervaring met die pull-up bars die je om je deurpost klemt? Wil zo'n ding bestellen voor thuis.
edit: dit soort: http://link.marktplaats.nl/492027012
Sportfood.nl :)

Gaat iedereen nu aan de CoC? Misschien allemaal doorgaan tot de certification :P
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103506164
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je misschien iets meer vertellen daarover? Welke onderzoeken moet je doen, hoe kom je ervoor in aanmerking?
Ik heb er al sinds mijn puberteit last van, aan de rechterkant dan. Eerst naar de huisarts gegaan, die me een paar plastische chirurgen aan kon raden. Heb toen met de verzekering gebeld en die zeiden dat ze het gingen vergoeden.

Daarna heb ik dus een afspraak gemaakt met die chirurg, probleem uitgelegd, hij heeft er naar gekeken, kon het bevestigen en heeft een aanvraag voor de vergoeding ingediend.

Heb vorige week een brief van de verzekering gekregen; ze willen foto's zien en daarna besluiten ze of ze het gaan vergoeden of niet. ( i know, klinkt allemaal een beetje vaag)

Vergeet niet dat het een medische ingreep is met cosmetische redenen. Daarom is het nogal een taboe en in vele gevallen (die ik op DBB heb gelezen) moet je het zelf vergoeden omdat het niet ''noodzakelijk'' of ''levensbedreigend'' is.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:18:26 #163
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103506271
Terug van de gym, m'n dumbbell bench press nog niet gedaan want vergeten hoe het moest dus dat staat woensdag op het programma :o wel een faal want dat is blijkbaar recht naar boven stoten...

Drie beachboytjes waren ook aan het trainen: biceps curlen à volonté en steeds meer gewichten plaatsen op de smith om te bench pressen. Als je ze dan de oefening ziet uitvoeren :N De stang van de smith lieten ze ipv tot op hun borst, minstens 20 cm erboven zweven bij het terugkomen. :|W

Een van de beachboytjes had ik pas laattijdig herkend, dat was de broer van een ex :') De grootste idioot van de drie... Hij was vrijwel voortdurend aan het klagen van schouderpijn (vooral tijdens z'n biceps curls), ging hij uiteindelijk de shoulder press doen met een gewicht dat hij nauwelijks deftig omhoog kreeg :{w
pi_103506279
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Sportfood.nl :)

Gaat iedereen nu aan de CoC? Misschien allemaal doorgaan tot de certification :P
Thanks.
pi_103506341
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef DeMessias het volgende:
Terug van de gym, m'n dumbbell bench press nog niet gedaan want vergeten hoe het moest dus dat staat woensdag op het programma :o wel een faal want dat is blijkbaar recht naar boven stoten...

Drie beachboytjes waren ook aan het trainen: biceps curlen à volonté en steeds meer gewichten plaatsen op de smith om te bench pressen. Als je ze dan de oefening ziet uitvoeren :N De stang van de smith lieten ze ipv tot op hun borst, minstens 20 cm erboven zweven bij het terugkomen. :|W

Een van de beachboytjes had ik pas laattijdig herkend, dat was de broer van een ex :') De grootste idioot van de drie... Hij was vrijwel voortdurend aan het klagen van schouderpijn (vooral tijdens z'n biceps curls), ging hij uiteindelijk de shoulder press doen met een gewicht dat hij nauwelijks deftig omhoog kreeg :{w
dumbell press is hetzelfde als benchpress... enige verschil is dat het 2 losse gewichten zijn ipv 1 stang.
Oefening blijft hetzelfde.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:32:53 #166
55709 Stereotomy
pi_103506904
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb er al sinds mijn puberteit last van, aan de rechterkant dan. Eerst naar de huisarts gegaan, die me een paar plastische chirurgen aan kon raden. Heb toen met de verzekering gebeld en die zeiden dat ze het gingen vergoeden.

Daarna heb ik dus een afspraak gemaakt met die chirurg, probleem uitgelegd, hij heeft er naar gekeken, kon het bevestigen en heeft een aanvraag voor de vergoeding ingediend.

Heb vorige week een brief van de verzekering gekregen; ze willen foto's zien en daarna besluiten ze of ze het gaan vergoeden of niet. ( i know, klinkt allemaal een beetje vaag)

Vergeet niet dat het een medische ingreep is met cosmetische redenen. Daarom is het nogal een taboe en in vele gevallen (die ik op DBB heb gelezen) moet je het zelf vergoeden omdat het niet ''noodzakelijk'' of ''levensbedreigend'' is.
Thanks. En veel succes. :)

Ongelovelijk dat dit als taboe wordt gezien en vette zeugen/varkens die nooit gezond hebben leren eten wel volledig vergoed een maagverkleining / maagband krijgen. En dan gewoon doorvreten. |:(
pi_103507004
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:

Ongelovelijk dat dit als taboe wordt gezien en vette zeugen/varkens die nooit gezond hebben leren eten wel volledig vergoed een maagverkleining / maagband krijgen. En dan gewoon doorvreten. |:(
Thanx brah.

en tja -O-
pi_103507056
Het gekke is wel dat ik in de gym bijna nooit een flatbench dumbell press zie, altijd incline. Iemand een idee waarom?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103507324
Misschien omdat de meeste mensen 2 presses doen per borst training, waarvan 1 incline. Veel kiezen ervoor om de dumbbell press incline te doen.

Zelf doe ik dat ook, omdat ik met barbell incline altijd pijn in m'n schouders krijg.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:43:40 #170
55709 Stereotomy
pi_103507383
Geef zelf voorkeur aan decline en flat. Met de shoulder press pak je ook al de bovenkant van je pecs mee.
pi_103507490
quote:

[..]

Best krom, inderdaad.
pi_103507589
Veel succes met je gyno, Weissman. Ik zit er ook nog steeds mee, maar ik begin nu pas haargroei op mijn kin te krijgen, ben 19.

Het lijkt wel minder te worden, en die fase waarin ik er in kon knijpen om melk-achtige shit eruit te krijgen (srs :{) is nu voorbij. :') Hopen dat de rest binnen een jaar ook volgt, is nogal kut met strakke shirts enzo. Bij kou, trainen en 's avonds heb ik er geen last van. kk puberty hormones
pi_103507702
quote:

[..]

Had gisteravond voor het eerst dat programma op RTL4 gekeken, Obese heet het ofzo. Ik heb echt met open mond van verbazing zitten kijken. Heb je dat wel eens gezien?
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:53:44 #174
55709 Stereotomy
pi_103507807
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Had gisteravond voor het eerst dat programma op RTL4 gekeken, Obese heet het ofzo. Ik heb echt met open mond van verbazing zitten kijken. Heb je dat wel eens gezien?
Ja, tweede aflevering had ik gezien. :)

Maar die mensen bewijzen dat je wel af kunt vallen. Mits je je ertoe zet. En dat is moeilijk, snap ik, maar ik weet vrij zeker dat niet alle mensen met een maagband er alles toe hebben gezet (fysiek, psychologisch, kennis over gezonde voeding) voordat ze hiermee aan de slag gaan. te zien in het topic op Fok

Maargoed. Makkelijk om als buitenstaander erover te oordelen.
pi_103507830
Helaas is de gemiddelde persoon dom en bevooroordeeld wat betreft gezondheid. Maar wat wil je ook als er nog altijd zo'n groot deel van bezoekers van de sportschool totaal geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. Ik heb er gelukkig nooit last van gehad, maar wel twee keer een verhaal aangehoord van 'patienten' die de operatie ondergingen. Toch erg vervelend inderdaad.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103508269
http://stores.ebay.com/OS(...)trksid=p4634.c0.m322

Hier betaalbare Heavy Grips. Net de 150 en 200lbs besteld voor 45 dollar.

40 euro voor 1 zo'n Captain of Crush gaat me iets te ver..
pi_103508644
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef Seam het volgende:
Helaas is de gemiddelde persoon dom en bevooroordeeld wat betreft gezondheid. Maar wat wil je ook als er nog altijd zo'n groot deel van bezoekers van de sportschool totaal geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. Ik heb er gelukkig nooit last van gehad, maar wel twee keer een verhaal aangehoord van 'patienten' die de operatie ondergingen. Toch erg vervelend inderdaad.
Het zal me niet verbazen als de bedoeling van de sportschool vaak is om mensen "dom" te houden. Cause at the end of the day is het een bedrijf met een winstoogmerk.
If not now, then when.
pi_103508861
Inderdaad, en dat lukt ze aardig. Mensen die je met grote ogen aankijken wanneer je ze dingen vertelt, maar de volgende keer zie je ze toch weer die broscience toepassen 'ja want die instructeur zei <broscience> zus en <niet passend bij doelen> zo'. :')
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:17:25 #179
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_103509050
Ik denk dat heel veel mensen helemaal niet door hebben wat ze in hun mond steken. "Geholpen" door allerlei reclames waarin gezegd wordt dat producten vetvrij zijn, en dus gezond. Het mag dan bijna vetvrij zijn, maar als je even de moeite neemt om de achterkant te lezen dan lijkt het vervangen door suikers, die misschien nog wel slechter zijn.

Daarbij zijn carbs gewoon verslavend. Ik heb er een hele periode aan toegegeven, en nu niet meer. De drang naar koekjes en dat soort dingen is soms erger dan de drang naar een blikje bier. :D
pi_103509082
Ik ben ook voornamelijk om zulke redenen thuis gaan trainen, want dan ben je keihard aan het pumpen en dan komt die kneus me vertellen hoe ik dit moet aanpakken en dat moet aanpakken blabkabla.. bedankt hoor maar gtfo please.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')