Cool, even lezen na deze workout:quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor me beachboy braddas.
[ afbeelding ]
Here's how to get your situation up to the level of the Situation
Listen, dawg. You're probably hitting the gym, doing your tanning, and picking up fresh laundry every day. And maybe you've had some success beating up the beat and creeping on chicks in the club. But do you really think your situation is where it needs to be? Be honest with yourself, bro.
This book here will take your game to a level thought unattainable, given your physical limitations (because we can't all look like Rambo, pretty much, with our shirt off). We start with GTL-the bedrock of life itself. And then we hit the GTL Remix-the rules for getting your personal grooming did. From there it's my guide to the Jersey Shore, battle plans for the club, a primer on grenades and wingmen, and tips for ridding yourself of all levels of clinger. Then I look at the big picture: how to cook the perfect lasagna, how to find a life partner, and how to deal with being one of the most famous people on the planet-which is guaranteed if you follow my advice.
This is the bible for Situation Nation. Read it, live it, and crush it.
Ik ook, duurde 78 uur totdat ik een supersixpack had, daarvoor zat er nog allemaal vet op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef 16meter het volgende:
Sinds ik The Situation workout doe maak ik de gains van m'n leven.
Wel i.c.m. de shake weight.
weet ik veel wat de cijfers zijn, ik kijk naar de foto die hij heeft geplaatst.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
kun je wel vinden, maar de cijfers zeggen iets anders
ok, dan heb je gelijk, ik ben om.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
weet ik veel wat de cijfers zijn, ik kijk naar de foto die hij heeft geplaatst.
Hij is echt zo lelijkquote:
ruik ik sarcasme?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef 16meter het volgende:
Vooral m'n benen gaan er hard op. Heb bijna net zulke shredded wheels als Sitch nu.
[..]
ok, dan heb je gelijk, ik ben om.
Hier, ben bezig met de verzekering om onder het mes te gaan hiervoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met gyno? Ben zelf wel een gevalletje (poffige tepels, maar niet gevoelig), maar heb eigenlijk geen idee wat ik er tegen kan doen
Kun je misschien iets meer vertellen daarover? Welke onderzoeken moet je doen, hoe kom je ervoor in aanmerking?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier, ben bezig met de verzekering om onder het mes te gaan hiervoor.
Waar heb je deze besteld, in Nederland ergens?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Jac0bus het volgende:
Ja maar het is een #1 en die krijg ik nu nog lang niet dicht dus het gaat nog even durenIk hoorde wel dat het heel snel gaat. Maar ik ga voor de #3 certification
Sportfood.nlquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar heb je deze besteld, in Nederland ergens?
Iemand ervaring met die pull-up bars die je om je deurpost klemt? Wil zo'n ding bestellen voor thuis.
edit: dit soort: http://link.marktplaats.nl/492027012
Ik heb er al sinds mijn puberteit last van, aan de rechterkant dan. Eerst naar de huisarts gegaan, die me een paar plastische chirurgen aan kon raden. Heb toen met de verzekering gebeld en die zeiden dat ze het gingen vergoeden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je misschien iets meer vertellen daarover? Welke onderzoeken moet je doen, hoe kom je ervoor in aanmerking?
Thanks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Sportfood.nl
Gaat iedereen nu aan de CoC? Misschien allemaal doorgaan tot de certification
dumbell press is hetzelfde als benchpress... enige verschil is dat het 2 losse gewichten zijn ipv 1 stang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef DeMessias het volgende:
Terug van de gym, m'n dumbbell bench press nog niet gedaan want vergeten hoe het moest dus dat staat woensdag op het programmawel een faal want dat is blijkbaar recht naar boven stoten...
Drie beachboytjes waren ook aan het trainen: biceps curlen à volonté en steeds meer gewichten plaatsen op de smith om te bench pressen. Als je ze dan de oefening ziet uitvoerenDe stang van de smith lieten ze ipv tot op hun borst, minstens 20 cm erboven zweven bij het terugkomen.
![]()
Een van de beachboytjes had ik pas laattijdig herkend, dat was de broer van een exDe grootste idioot van de drie... Hij was vrijwel voortdurend aan het klagen van schouderpijn (vooral tijdens z'n biceps curls), ging hij uiteindelijk de shoulder press doen met een gewicht dat hij nauwelijks deftig omhoog kreeg
Thanks. En veel succes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb er al sinds mijn puberteit last van, aan de rechterkant dan. Eerst naar de huisarts gegaan, die me een paar plastische chirurgen aan kon raden. Heb toen met de verzekering gebeld en die zeiden dat ze het gingen vergoeden.
Daarna heb ik dus een afspraak gemaakt met die chirurg, probleem uitgelegd, hij heeft er naar gekeken, kon het bevestigen en heeft een aanvraag voor de vergoeding ingediend.
Heb vorige week een brief van de verzekering gekregen; ze willen foto's zien en daarna besluiten ze of ze het gaan vergoeden of niet. ( i know, klinkt allemaal een beetje vaag)
Vergeet niet dat het een medische ingreep is met cosmetische redenen. Daarom is het nogal een taboe en in vele gevallen (die ik op DBB heb gelezen) moet je het zelf vergoeden omdat het niet ''noodzakelijk'' of ''levensbedreigend'' is.
Thanx brah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks. En veel succes.
Ongelovelijk dat dit als taboe wordt gezien en vette zeugen/varkens die nooit gezond hebben leren eten wel volledig vergoed een maagverkleining / maagband krijgen. En dan gewoon doorvreten.
Best krom, inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat dit als taboe wordt gezien en vette zeugen/varkens die nooit gezond hebben leren eten wel volledig vergoed een maagverkleining / maagband krijgen. En dan gewoon doorvreten.
Had gisteravond voor het eerst dat programma op RTL4 gekeken, Obese heet het ofzo. Ik heb echt met open mond van verbazing zitten kijken. Heb je dat wel eens gezien?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks. En veel succes.
Ja, tweede aflevering had ik gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Had gisteravond voor het eerst dat programma op RTL4 gekeken, Obese heet het ofzo. Ik heb echt met open mond van verbazing zitten kijken. Heb je dat wel eens gezien?
Het zal me niet verbazen als de bedoeling van de sportschool vaak is om mensen "dom" te houden. Cause at the end of the day is het een bedrijf met een winstoogmerk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef Seam het volgende:
Helaas is de gemiddelde persoon dom en bevooroordeeld wat betreft gezondheid. Maar wat wil je ook als er nog altijd zo'n groot deel van bezoekers van de sportschool totaal geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. Ik heb er gelukkig nooit last van gehad, maar wel twee keer een verhaal aangehoord van 'patienten' die de operatie ondergingen. Toch erg vervelend inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |