Ik bereken wat zooi in een function, maar hij poept het niet in de workspace uit, terwijl ik dat wel wilquote:
óf geen functie gebruiken maar een m-file met al je commands (pak je functiefile en haal de eerste regel weg), óf je publieke vars netjes uitspugen;quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bereken wat zooi in een function, maar hij poept het niet in de workspace uit, terwijl ik dat wel wilEn ik krijg het maar niet voor elkaar. Global al geprobeerd, maar dat werkt alleen vanuit de command line
wat een nepnerd, hij heeft geen casio-horlogequote:
Omdat de deadline morgen is en het me frustreert dat het niet luktquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken het helemaal niet. Maar het is zaterdagnacht, waarom maak je je daar nu druk om?
Ja, dat leek mij ook de manier maar die pakt hij tot op heden nog niet... Na het slapen nog maar eens proberen, thanks iig!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
óf geen functie gebruiken maar een m-file met al je commands (pak je functiefile en haal de eerste regel weg), óf je publieke vars netjes uitspugen;
[a,b] = function(c)
...
end
en dan aanroepen met [a,b] = function(c);
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en ik heb maar eventjes een GSX-R 1000K4 circuitfiets gekocht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ook maar een triumph daytona 675 gekocht![]()
.
Klinkquote:
Gas en elektriciteit heb je toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
Mooi kut, mengkraan douche kapot dus heerlijk koud water.
[ afbeelding ]
In de nacht van zondag op maandag wil ik gewoon warm kunnen douchen. Dat is verrdomme een grondrechtquote:
Die is zot, weet je wat een moeite dat kostquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gas en elektriciteit heb je toch?
Water gaan koken, combineren met koud water en zo jezelf wassen.
Ik weet prima hoeveel moeite het kost, lang genoeg ervaring.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de nacht van zondag op maandag wil ik gewoon warm kunnen douchen. Dat is verrdomme een grondrecht!
[..]
Die is zot, weet je wat een moeite dat kost?
Ik heb nog wel een leuke voorvelg van een R1 te koop!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een set velgen liggen?
[ afbeelding ]
Ik heb 'em gewoon weggeklikt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef PieterBas het volgende:
Kan die irritantie notificatie niet weg ofzo...
Gewoon op het kruisje jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef PieterBas het volgende:
Kan die irritantie notificatie niet weg ofzo...
Ja, vet! Wel met band.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke voorvelg van een R1 te koop!
[ afbeelding ]
Denk dat ik er een klok of tafeltje van ga maken ofzo.
Wel dikke tieten.quote:
Dit is nog erger dan Leave Britney Alone of die gozer die een afstandbediening in zijn reet stopte omdat zijn moeder zijn WoW account had opgezegdquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan Leave Britney Alone of die gozer die een afstandbediening in zijn reet stopte omdat zijn moeder zijn WoW account had opgezegd
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan Leave Britney Alone of die gozer die een afstandbediening in zijn reet stopte omdat zijn moeder zijn WoW account had opgezegd
Goed bezig. Ik heb geen punten gescoord vandaag.quote:
Ja, had iets gerepareerd wat andere bedrijven niet konden, en daar zat vervolgens een onderhoudscontract aan vast voor nog een 40 stuks. Scorequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb geen punten gescoord vandaag.
Waarom per se een zware auto?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
Kak, heeft er hier iemand een zware auto die ik drie daagjes mag lenen dit weekend?
Ik gok iets met een aanhangerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom per se een zware auto?
Ga je iemand overrijden en wil je zeker weten dat het goed gebeurt ofzo?
En een paar motoren...quote:
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Bartcore! Vertel eens: Ik heb droogijs geregeld voor een feestje, voor wat neveldingen, maar nu vroeg die gast hoe oud ik was, en toen ik naar tevredenheid antwoorde zei hij: "Ja, er komt ook wel eens wat jeugd om dat spul en die doen er hele andere dingen mee."
Ik heb verder niet doorgevraagd, maar je kan je voorstellen dat ik nu uiteraard wel graag wil weten wat je er dan verder mee kan
We houden namelijk vast wel een paar kg over om wat leuks mee te doen
Fles (of iets wat je dicht kan maken) beetje vullen met water, wat droog ijs erbij, dichtdoen. En rennen. De verhoudingen weet ik niet maar Google is your friendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Bartcore! Vertel eens: Ik heb droogijs geregeld voor een feestje, voor wat neveldingen, maar nu vroeg die gast hoe oud ik was, en toen ik naar tevredenheid antwoorde zei hij: "Ja, er komt ook wel eens wat jeugd om dat spul en die doen er hele andere dingen mee."
Ik heb verder niet doorgevraagd, maar je kan je voorstellen dat ik nu uiteraard wel graag wil weten wat je er dan verder mee kan
We houden namelijk vast wel een paar kg over om wat leuks mee te doen
Welkomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef joyvke het volgende:
Zoek een nieuwe MWD stage. De vorige liep niet zo lekker helaas. Het werk was leuk, maar het klikte van beide kanten niet echt - diverse redenen.
Wel mooi klote, omdat er nog 3 mensen zijn die een plek zoeken en er is niet echt plek.
Ik wil het feestje niet gaan slopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Fles (of iets wat je dicht kan maken) beetje vullen met water, wat droog ijs erbij, dichtdoen. En rennen. De verhoudingen weet ik niet maar Google is your friend
Neuh, Kramtried gaat zelfs akoestisch spelen.quote:
Zo'n bom erinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Lithia het volgende:
Ik ga wel een piñata kapot maken, telt dat ook mee?
whehe, en dan denkt iedereen dat er snoep in zit.quote:
Ja datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Fles (of iets wat je dicht kan maken) beetje vullen met water, wat droog ijs erbij, dichtdoen. En rennen. De verhoudingen weet ik niet maar Google is your friend
Gaaf manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:25 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hier heb ik dan anderhalf jaar op moeten wachten, maar vandaag krijg ik dan eindelijk de sleutel van mijn appartement![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik kan hier geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom per se een zware auto?
Ga je iemand overrijden en wil je zeker weten dat het goed gebeurt ofzo?
Zoiets jaquote:
Ik heb nu weekendquote:
Je kan het, tsjakkaaaaaaaa!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dien nog één dagje te werken.
Ik las: Ik dean nog één dagje te werken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dien nog één dagje te werken.
Cool.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb deze week een stageweek.Normaal ben ik er alleen op maandag en ik vind het vet leuk allemaal jeuj.
Thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankje!
[..]
Owww gefeliciteerd alvast!!
Nee dat valt wel mee toch, ik was hier al ooit, maar ik was dit een beetje vergetenquote:
Ik ben jou niet vergeten hoor, je hebt alleen ineens een nieuwe UI.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee toch, ik was hier al ooit, maar ik was dit een beetje vergeten
Ohja, dat kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben jou niet vergeten hoor, je hebt alleen ineens een nieuwe UI.
Joah, sinds vandaagquote:
Ja, ik snapte het eerst ook niet.quote:
Vet! Ik zit zelf aan blauw te denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef Bloempje. het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
[..]
Joah, sinds vandaagDankje!
Hater!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga je lekker niet feliciteren, Lien.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen! En gefeliciteerd Lien!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef PieterBas het volgende:
Gefeliciteerd Lien![]()
Dag 1: Woonkamer in de voorstrijk
Thanks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDDDD
Gefeliciteerd Lien
quote:
Ditquote:
quote:
Ja, zo naarquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Wat is het alweer vroeg donker
We zouden beter de zomertijd als standaardtijd gaan gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, zo naarIk zat helemaal boos in de bus toen ik het steeds donkerder zag worden
We moeten de bril nog uittesten als we in de bios gaan ofzo.quote:
Hij is brand spanking new, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
We moeten de bril nog uittesten als we in de bios gaan ofzo.
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zouden beter de zomertijd als standaardtijd gaan gebruiken.
Zijn dit er niet genoeg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens af.
Zit er stiekem ook nog aan te denken om nog een keer te gaan als ik straks 't verzekeringsgeld van de R1 heb. Het probleem is alleen dat ik geen plek heb om ze allemaal te stallen
.
Het is nooit genoeg.quote:
Zeur niet, hier staan/liggen/hangen er een stuk of 23quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg.
Zo heb ik een vriendje dat zo veel mogelijk gitaren, versterkers en alles wat daarmee te maken heeft wilt kopen.
Hemeltje. Ik een die ehm.. zoveel mogelijk films wil verzamelen. Maar dat vind ik niet ergquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg.
Zo heb ik een vriendje dat zo veel mogelijk gitaren, versterkers en alles wat daarmee te maken heeft wilt kopen.
Al had je een miljoen, ik mag erover praten. Het is niet eens zeuren, ik koop zelf veel games.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zeur niet, hier staan/liggen/hangen er een stuk of 23Dan tel ik de versterkers niet eens mee
Yeah, ik verzamel ze ook, alleen 'koop' ik het meestal virtueel. Gratis zooi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hemeltje. Ik een die ehm.. zoveel mogelijk films wil verzamelen. Maar dat vind ik niet erg
Je weet toch hoe ik rol?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef The_Dean het volgende:
Zelf crashen en nog geld krijgen ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All-risk hè.. voor 't eerst een keer gedaan (voor 36 euro per maand kon ik het niet laten). Goede beslissing geweest, het is toch een flinke smak geld als ze uitbetalen.
Huilen dan.
Hij 'koopt' ze eerst. En als ie het wat vindt koopt ie ze echt. Maar dat is goed, want dan hoef ik ze niet te kopen en kan ik ze bij hem kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, ik verzamel ze ook, alleen 'koop' ik het meestal virtueel. Gratis zooi.
Ah zo. Zo zijn wij ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij 'koopt' ze eerst. En als ie het wat vindt koopt ie ze echt. Maar dat is goed, want dan hoef ik ze niet te kopen en kan ik ze bij hem kijkenOp z'n blurayspeler. Die ik zelf niet heb
Ja, dat doet hij ook wel geloof ik. Ik heb voor z'n verjaardag de lost bluraybox besteldquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah zo. Zo zijn wij ook.Al koop ik alleen blu-ray zooi als ik weet dat het een groot verschil maakt (films waar het bijvoorbeeld grafisch erg goed uitziet, zoals ehm Pirates of the Carrebean).
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik rol?Ja, idd, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All-risk hè.. voor 't eerst een keer gedaan (voor 36 euro per maand kon ik het niet laten). Goede beslissing geweest, het is toch een flinke smak geld als ze uitbetalen.
Zo ga ik binnenkort even een nieuw voorraam claimen.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zeur niet, hier staan/liggen/hangen er een stuk of 23Dan tel ik de versterkers niet eens mee
Blues Brothersquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Blues Brothers op Blu-ray, hoe vet zou dat zijn
Beste film ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef jna het volgende:
Foto van mn les paulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Nice!
Ik heb lekker een echte
Een 75'er Ibanez LP Custom. Een zwarte, witte binding en gouden hardware
Mmh, er zitten wel wat krasjes op m'n iPod. 10 euro?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef jna het volgende:
Iemand hier die een krasvrije zwarte iphone 3GS 32GB wil overkopen?
Plus 190 euro verzendkosten? DEAL!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, er zitten wel wat krasjes op m'n iPod. 10 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Plus 190 euro verzendkosten? DEAL!Mmh nee, dan houd ik m'n lichtelijk bekraste iPod welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
In dat geval.. Neuh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef jna het volgende:
OK NIEUWE PRIJS, SPECIAAL VOOR JULLIE!
€199,-
Maakt niet uit, hij heeft het toch gekocht?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Jij sloopt 'm toch binnen 3 weken. Dat doe je wel met meer dingen
Dat doe ik alleen met mezelf. Dan moet die telefoon gewoon niet de pech hebben om op het verkeerde moment op de verkeerde plaats te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef jna het volgende:
ja jou kennende gooi je 'm keihard tegen een boom of een lantaarnpaal!
Ja, maar dit heeft emotionele waardequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft het toch gekocht?!
Aw.quote:
Hij heeft me nooit in de steek gelatenquote:
Als het gewoon een Nederlands nummer is dan valt het gewoon binnen je bundel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:28 schreef Lithia het volgende:
bleh, Hi is soms onduidelijk. Ik kan eindeloos smsen, maar ik weet niet of ik buiten mijn bundel moet betalen als ik naar het buitenland (europa) ga smsen. Het gaat nog steeds om een 06 nummer, dus het hoort volgens mij binnen mijn bundel. Jammer genoeg kan ik het nergens goed bevestigen via hun site.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:31 schreef jna het volgende:
[..]
Als het gewoon een Nederlands nummer is dan valt het gewoon binnen je bundel.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:31 schreef jna het volgende:
[..]
Als het gewoon een Nederlands nummer is dan valt het gewoon binnen je bundel.
Ik moet eerst een nieuwe hebben, en misschien ruil ik 'm om bij de winkel als ik m'n nieuwe krijg. Heb net gezien dat ze me er 154 voor gevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:36 schreef Lithia het volgende:
Maaruh, jna, waarom maak je geen V&A topic voor je iHuisdier?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:36 schreef jna het volgende:
Ja waarom niet, ga om dit tijdstip met een drilboor aan de trambaan werken gemeente Den Haag
Ah.. oke.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe hebben, en misschien ruil ik 'm om bij de winkel als ik m'n nieuwe krijg. Heb net gezien dat ze me er 154 voor geven
een 4S?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:43 schreef jna het volgende:
Dan zou ik m'n nieuwe voor maar 80 euro hebben
Komt wel goed schatjequote:
Daar dacht ik ook aan, maar ik zei niets omdat we geen geld hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Of geef hem aan mij, krijgt Lien mijn HTC.
Have fun alvast.quote:
Verkoop 1 van zn gitaren!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar ik zei niets omdat we geen geld hebben.
Ik wil nog leven, jna.quote:
Whehequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan stop je die iPhone gewoon vol met gitaar apps
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wheheen daarmee optreden. ^^ Ik zie het voor me.
Daar heb je een gitaar voor nodig, toch.quote:
Ja, hij heeft er toch genoegquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Daar heb je een gitaar voor nodig, toch.
quote:
Die doet het heul niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Wil je niet ruilen voor een gitaar Jan?
Ow.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik doe het voor jou, jij wil een nieuwe mobiel
quote:
Ik moet elke dag rond zes uur opstaan, dus wees blij. Ambtenaarstijden manquote:
Vorig jaar moest ik kwart over 6 bij de bushalte zijn ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik moet elke dag rond zes uur opstaan, dus wees blij. Ambtenaarstijden man
Uh neequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Wil je niet ruilen voor een gitaar Jan?
The fuck, kom je nou hier ook al?quote:
overal waar jij bent kom ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
The fuck, kom je nou hier ook al?
Ik fietste van de bus naar huis en het was een beetje aan het mizzelen. Dus een regenpak was niet nodig. Ik ben onderweg en sta voor het stoplicht te wachten om de kruising over te steken en toen werden de sluizen even helemaal geopend. Ik was dus gelijk doorweekt. Toen had het daarna geen nut meer om een regenpak aan te doen, dus maar als verzopen katje doorgefietst naar huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |