Ik bereken wat zooi in een function, maar hij poept het niet in de workspace uit, terwijl ik dat wel wilquote:
óf geen functie gebruiken maar een m-file met al je commands (pak je functiefile en haal de eerste regel weg), óf je publieke vars netjes uitspugen;quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bereken wat zooi in een function, maar hij poept het niet in de workspace uit, terwijl ik dat wel wilEn ik krijg het maar niet voor elkaar. Global al geprobeerd, maar dat werkt alleen vanuit de command line
wat een nepnerd, hij heeft geen casio-horlogequote:
Omdat de deadline morgen is en het me frustreert dat het niet luktquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken het helemaal niet. Maar het is zaterdagnacht, waarom maak je je daar nu druk om?
Ja, dat leek mij ook de manier maar die pakt hij tot op heden nog niet... Na het slapen nog maar eens proberen, thanks iig!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
óf geen functie gebruiken maar een m-file met al je commands (pak je functiefile en haal de eerste regel weg), óf je publieke vars netjes uitspugen;
[a,b] = function(c)
...
end
en dan aanroepen met [a,b] = function(c);
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en ik heb maar eventjes een GSX-R 1000K4 circuitfiets gekocht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ook maar een triumph daytona 675 gekocht![]()
.
Klinkquote:
Gas en elektriciteit heb je toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
Mooi kut, mengkraan douche kapot dus heerlijk koud water.
[ afbeelding ]
In de nacht van zondag op maandag wil ik gewoon warm kunnen douchen. Dat is verrdomme een grondrechtquote:
Die is zot, weet je wat een moeite dat kostquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gas en elektriciteit heb je toch?
Water gaan koken, combineren met koud water en zo jezelf wassen.
Ik weet prima hoeveel moeite het kost, lang genoeg ervaring.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de nacht van zondag op maandag wil ik gewoon warm kunnen douchen. Dat is verrdomme een grondrecht!
[..]
Die is zot, weet je wat een moeite dat kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |