Ik hoop het voor hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij er nog steeds niet is zie ik als een positief teken.
Volgens mij zijn ze hun bed gewoon niet uit gekomen.
Makkelijk hoor. Het gaat om de signalen & het herkennen ervan. Ofdat het nou een 14 jarige puber is of een 90 jarige oma doet er niet toe. Maargoed jij beweert ook dat volwassen vrouwen geen hormonen hebben dus wat mij betreft zijn we uitgepraat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn pubers die geilen op alles wat een kut en tieten heeft. Of in dit geval. Alles wat een lul heeft.
Sinji doe jij eens tellen:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
Ja, Axel is een baas. Future hosselaaar
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Flepke het volgende:
Even kijken hoe goed jullie in signalen opvangen zijn.
Hoeveel van deze meisjes kan hij binnen een half uur (vrijwillig) zijn bed in trekken:
hebben wij geen hormonen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Het gaat om de signalen & het herkennen ervan. Ofdat het nou een 14 jarige puber is of een 90 jarige oma doet er niet toe. Maargoed jij beweert ook dat volwassen vrouwen geen hormonen hebben dus wat mij betreft zijn we uitgepraat.
Is dat wat FireFly3 heeft besmettelijk of niet? Want je begint even dom te lullen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Flepke het volgende:
Maargoed jij beweert ook dat volwassen vrouwen geen hormonen hebben dus wat mij betreft zijn we uitgepraat.
Axel en zijn date.quote:
Je reageerde op een post waarin ik een leeftijd poste van die gast met dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat wat FireFly3 heeft besmettelijk of niet? Want je begint even dom te lullen.
Ik heb dat namelijk nooit ergens gezegt.
Daarmee impliceer je dus dat alleen pubers hormonen hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met hormonen. gaat weer eens nergens over. Wat wil je hier nou mee aan tonen en bewijzen?
Waarom gebeurt mij dat nou nooitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Axel en zijn date.
Die afgelopen week smste ze hem dat ze zin had in ik een piemel.
Zegt wel genoeg.
Ik heb zin in een piemel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom gebeurt mij dat nou nooit
Omdat jij geen dates regelt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vieze slet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geneukt, was dat de vraag?
Ik sms ook altijd dat ik zin heb in een piemel naar gasten waar ik nog helemaal geen seks mee heb gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
quote:
Laat ik het dan anders zeggen: waarom is mij dat nooit gebeurdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat jij geen dates regelt?![]()
Of doe je dat wel en hebben ze geen zin in een piemel?
Nee jij vraagt gewoon of ze zin hebben om te neuken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sms ook altijd dat ik zin heb in een piemel naar gasten waar ik nog helemaal geen seks mee heb gehad.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sms ook altijd dat ik zin heb in een piemel naar gasten waar ik nog helemaal geen seks mee heb gehad.
Dat doe ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij vraagt gewoon of ze zin hebben om te neuken.
En daarvoor dank.quote:
Jij zo tof doen bij je vrienden. "Ja zo'n meisje blijft me maar lastig vallen met oversekste smsjes, worden jullie daar ook niet zo moe van?"quote:
Als iemand mij gaat smsen dat ze zin heeft in piemel valt ze vanzelf ook in die categorie. Althans, de eerste welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja zeg zo ben ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zo tof doen bij je vrienden. "Ja zo'n meisje blijft me maar lastig vallen met oversekste smsjes, worden jullie daar ook niet zo moe van?"
Valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg zo ben ik helemaal niet.
Ik ben een bescheiden man.
Oh god ik moet in jip en janneke taal praten, anders begrijp je het weer niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je reageerde op een post waarin ik een leeftijd poste van die gast met dit:
[..]
Daarmee impliceer je dus dat alleen pubers hormonen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |