SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
Zum kotzen:
SuperrrTuxxx (uitkering, denkt dat ze boven mensen staat die boven haar staan.)Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee aan mn mattie, omdat tie normaal altijd meefietst vond ik het laatst een goed idee om hem een keer op te halen en af te zetten. Maargoed ik regel wel wat want een nuchtere Barrie wil je ook niet om je heen hebben tijdens het uitgaanquote:
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef shifto het volgende:
Ik dacht dat jullie deden daten?Of ben ik echt te lang inactief geweest?
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee aan mn mattie, omdat tie normaal altijd meefietst vond ik het laatst een goed idee om hem een keer op te halen en af te zetten. Maargoed ik regel wel wat want een nuchtere Barrie wil je ook niet om je heen hebben tijdens het uitgaanHeb je geen zin in je date? Of ben je gewoon zenuwachtig?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.
Dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.
Paar keer die dunne schijt wegwerken en gaan met die banaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwen
Gvd erger dan met m'n rijbewijs en toen had ik al een overdosis kalmeringspilletjes opquote:
Ware liefdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gvd erger dan met m'n rijbewijs en toen had ik al een overdosis kalmeringspilletjes op
Lul whut. Alleen voor jou heb ik ware liefde.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lul whut. Alleen voor jou heb ik ware liefde.
Je accepteert mijn liefde ook niet hequote:
Jij date met anderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je accepteert mijn liefde ook niet he
Jij wilde het nooit daten noemen maar meetenquote:
En jij wil nu niet eens meer meeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wilde het nooit daten noemen maar meeten
100% zeker van wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En jij wil nu niet eens meer meeten.
Wat wil je zeggenquote:
Niks want dat menneke uit de gif is ook stilquote:
Hou je niet meer van me?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks want dat menneke uit de gif is ook stil
Zo voelt het dus om een opgedroogde troll te zijn...quote:
Geremquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo voelt het dus om een opgedroogde troll te zijn...
Rij over 45 minuten aanquote:
Ik ken het ook nietquote:
Is het my little pony ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij schijnt een jongentje te zijn.
Wel heel hipster om dit nog te weten.quote:
Hipsters zijn niet retro, lul.quote:
Tuurlijk wil hij zijn zoals ik, maar helaas voor hem zal hij nooit mijn hoge niveau halen.quote:
Jij is Bosschenaar? Zojaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef Muisraket het volgende:
Dat boek was echt geweldig toen ik klein was.En inderdaad, dat je dat nog weet!
Goeie Tux echt waarquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij zijn zoals ik, maar helaas voor hem zal hij nooit mijn hoge niveau halen.
je mag wel langskomen, gaan we een partijtje rollebollen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en nu verveel ik me want hier is ook niks te beleven.
Vraag je moederquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
je mag wel langskomen, gaan we een partijtje rollebollen.
Ja hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben benieuwd of bijdehand zijn date heeft overleefd
Ik woon nu in Vught, maar ben in DB geboren en heb er een aantal jaar gewoond.quote:
Welkom welkom!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik woon nu in Vught, maar ben in DB geboren en heb er een aantal jaar gewoond.
Oh en inderdaad, Bijdehand, je zou nog een nieuw topic openen over je date!
Mijn UI moet een raket met daarin en muis voorstellenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn UI moet een raket met daarin en muis voorstellen
quote:
Ik hou het toch maar bij die kickquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik woon nu in Vught, maar ben in DB geboren en heb er een aantal jaar gewoond.
Oh en inderdaad, Bijdehand, je zou nog een nieuw topic openen over je date!
Vrouwen en vis...quote:
Dat soort opmerkingen maak ik ook wel eens. Meestal zo half serieus zeg maar. Paar keer een speelse bitchslap aan overgehouden maar stiekem waarderen ze het toch wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb wel vanavond een hele goeie zin gehoord.
"De laatste keer dat ik je zag was je 17 toch? Hoe oud ben je nu?"
"18? Perfect! Ga je mee naar mn huis, ik ben tering geil"
"Oh dit werkt niet bij jou.. Jammer had hogere verwachtingen van je"
Echt wtf
Dat grijze ding, zie je die ronde oren niet dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Een raket oke maar die muis?
Ik moest lachen.quote:
Ik zie een blauwe achtergrond met witte bolletjes en een oranje raket met een grijsachtige bal erin. Sorryquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat grijze ding, zie je die ronde oren niet dan?Ik kan echt niet tekenen, laat staan op zo'n klein formaat.
Maakt niet uit, dit is goed zat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe achtergrond met witte bolletjes en een oranje raket met een grijsachtige bal erin. Sorry
Het is origineel en redelijk grappig, maar of ik het écht zou waarderen... dat betwijfel ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maak ik ook wel eens. Meestal zo half serieus zeg maar. Paar keer een speelse bitchslap aan overgehouden maar stiekem waarderen ze het toch wel.
Missie geslaagdquote:
Als de situatie goed is is het helemaal niet slecht om eerlijk te zijn. Die chicks zijn ook niet dom, die weten ook wel dat de enige reden dat mannen ze aanspreken in de kroeg om te neuken is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit is goed zat.
[..]
Het is origineel en redelijk grappig, maar of ik het écht zou waarderen... dat betwijfel ik.
19, why?quote:
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
* Muisraket zwaait naar Augustus_Thijs en shifto
Maar hoezo is het zo boeiend dat ik 19 ben? Zegt niets over mijn uiterlijk hè.
Hey, hier op internet zien we je toch niet, dus we beelden ons nu gewoon in dat je een bloedmooie tiener bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
Net als BB.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey, hier op internet zien we je toch niet, dus we beelden ons nu gewoon in dat je een bloedmooie tiener bent
Echt? De enige info die ik heb is teleurstellend, maar ze bevestigd nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net als BB.Al schijnt die wel echt lekker te zijn.
Ach, hormonen en de mannelijke lijfspreuk moeten al genoeg zeggen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
What the fuckquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net als BB.Al schijnt die wel echt lekker te zijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
Dat heb ik gehoord uit bepaalde bronnen.quote:
quote:
Er zitten helemaal geen vrouwen op fok.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:58 schreef Muisraket het volgende:
Nee maar srsly, op mijn opleiding zitten bijna alleen mar meisjes van rond de 19 en die zijn ook echt niet allemaal even mooi. Daarnaast is het algemeen bekend dat op FOK! een hoop lelijke trollen en zolderkamernerds zitten.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Zondag 23 oktober 2011;
Nieuwe Bosschenaar heeft zich gemeld. Het schijnt een vrouw te zijn. De hosselbaas genaamd FedExpress heeft haar alleen nog niet verwelkomt. We vermoeden dat Fed zijn internet er tijdelijk uitligt.
Oke die andere zijn dus niet mooi? Jij dus wel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:58 schreef Muisraket het volgende:
Nee maar srsly, op mijn opleiding zitten bijna alleen maar meisjes van rond de 19 en die zijn ook echt niet allemaal even mooi. Daarnaast is het algemeen bekend dat op FOK! een hoop lelijke trollen en zolderkamernerds zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Of zou ie al op z'n fietsje op weg naar Vught zijn?
Grapjasquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord uit bepaalde bronnen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Of zou ie al op z'n fietsje op weg naar Vught zijn?
Dat bedoelde ik daar niet mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke die andere zijn dus niet mooi? Jij dus wel?
Dan moet je wel een foto posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik daar niet mee.Maar ehm... de meningen over mijn uiterlijk zijn nogal verdeeld.
Trek je eigen conclusies maar.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan moet je wel een foto posten.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan moet je wel een foto posten.
Nou BB, volgens mij is er al veeeel eerder om pics van jou gevraagd hoor!quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou BB, volgens mij is er al veeeel eerder om pics van jou gevraagd hoor!
Tux welquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Kutstudent het volgende:
BB heeft nog ergens wat pics in KPD staan geloof ik.
Ik heb geen zusjequote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil eerst pics van BB en van jullie zusjes!
Ik heb mijn puberlijke lusten gebotviert op dat plaatje van dat meisje.quote:
Och gezellig hoe was het kinderfeestje?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik heb mijn puberlijke lusten gebotviert op dat plaatje van dat meisje.
Overigens kom ik net terug van weer een top feeste
Kei leukquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och gezellig hoe was het kinderfeestje?
Ja, eentje voor op t feestje en eentje voor thuis!quote:
We wisten allemaal dat jij die avond ging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was trouwens leuk in het plein vrijdag, waar was iedereen? De hele meute ging toch ineens daarheen.
Aight tof tofquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja, eentje voor op t feestje en eentje voor thuis!
Da's heul nie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We wisten allemaal dat jij die avond ging.
Ik ben er mss komende vrijdag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was trouwens leuk in het plein vrijdag, waar was iedereen? De hele meute ging toch ineens daarheen.
Ik niet.quote:
Dan kan jij er met een gerust hart naar toe.quote:
Jep. Maar ik denk dat ik lekker ga afpilzen in de opium, dat is meestal veel leuker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan jij er met een gerust hart naar toe.
Je kan ook vrouwen van in de 30 regelen, in het plein.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep. Maar ik denk dat ik lekker ga afpilzen in de opium, dat is meestal veel leuker.
Af en toe nog een sletje van 16/17 verschalken.
Ik heb een keer op straat een vrouw van 31 geregeld toen ik 18 was en dat wil ik niet nog eens meemaken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan ook vrouwen van in de 30 regelen, in het plein.
Je hebt er ook ooit een TT van gemaakt toch? Met een dertigplusserquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer op straat een vrouw van 31 geregeld toen ik 18 was en dat wil ik niet nog eens meemaken.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt er ook ooit een TT van gemaakt toch? Met een dertigplusser
Je schrikt ervan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:55 schreef Kutstudent het volgende:
Zit dat topic net even door te lezen.
Zit ik daar een beetje te flemen met tuxxx.quote:
Da's voor jou helemaal niet top, je had de kans om me om te leggen daar.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zit ik daar een beetje te flemen met tuxxx.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zit ik daar een beetje te flemen met tuxxx.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar het verhaal wat hier achter zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer op straat een vrouw van 31 geregeld toen ik 18 was en dat wil ik niet nog eens meemaken.
Ik wel, laatst nog. Maar ik vroeg het me af omdat Tux erover begon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Bosschenaren doen niet aan meeten.
Serieus?! Wat een lefquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wel, laatst nog. Maar ik vroeg het me af omdat Tux erover begon.
Ik meet ook wel eens. Maar niet met mensen uit dit topic want die willen allemaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wel, laatst nog. Maar ik vroeg het me af omdat Tux erover begon.
Ja niet met jouquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik meet ook wel eens. Maar niet met mensen uit dit topic want die willen allemaal niet.
quote:
Wat romantisch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux en ik meeten ook geregeld. Gewoon even een biertje of wat anders drinken en dan kei hard boeren en kut roepen.![]()
Ik geloof het bijna.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux en ik meeten ook geregeld. Gewoon even een biertje of wat anders drinken en dan kei hard boeren en kut roepen.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Muisraket het volgende:
Aah nu mis ik uitgaan in DB.Alle mensen waarmee ik nog enigszins goed contact heb, wonen aan de andere kant van Nederland, houden niet van uitgaan, of allebei.
Ik wil met je uitgaan
Inb4: 'ik wil wel met je uitgaan'.
Hehe, die was slim.quote:
Hebben jullie geen wc dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 06:45 schreef Muisraket het volgende:
Ugh, moggel. Mijn pa vond het een goed idee om om 6 uur 's ochtends (ong. 5,5 uur geslapen) tegen me te gaan zeiken. Aargh.
Nee, een keertje weinig slaap doet me goed zo te merkenquote:
Totdat vanmiddag dat inkakmomentje komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een keertje weinig slaap doet me goed zo te merkenBen aan het werk
Ik maak best veel uren op een dag ja, maar da's beter dan maar 3 uurtjes kunnen werken vind ik hoor. En dat inkakmomentje is er de hele dag, maar daar lijdt m'n werk niet echt onderquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Totdat vanmiddag dat inkakmomentje komtJij begint echt vroeg
Ja ach hoe meer uren hoe meer geld tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak best veel uren op een dag ja, maar da's beter dan maar 3 uurtjes kunnen werken vind ik hoor. En dat inkakmomentje is er de hele dag, maar daar lijdt m'n werk niet echt onder
Ik kan alles hendelen, BB, dat weet jequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ach hoe meer uren hoe meer geld toch
Je bent een grote vent, die kan dat soort momentjes gewoon hendelen.
Je liegt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan alles hendelen, BB, dat weet je
Goed ritme danquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef Kutstudent het volgende:
Half 8 op, voel me beter dan normaal.
Weet je waarbij ik ook goed ritmisch ben?quote:
Ja, er zijn dingen die ik niet kan hendelen. Maar die komen zo weinig voor dat ze irrelevant zijn voor dit gesprek.quote:
Schapen tellen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je waarbij ik ook goed ritmisch ben?
Nee weet ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je waarbij ik ook goed ritmisch ben?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, er zijn dingen die ik niet kan hendelen. Maar die komen zo weinig voor dat ze irrelevant zijn voor dit gesprek.
Comedy zegt tie danquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:44 schreef FedExpress het volgende:
mochten jullie nog een leuke comedy zoeken: Paranormal Activity 3
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]![]()
Heb me gisteren het pleures gelachen
Is dat die met steve carell? Want die is ook goedquote:
Change up bevat meer tieten dan het Zweedse bikiniteamquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk ze beide van die wijvenfilms posten
Niet verwachtquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Change up bevat meer tieten dan het Zweedse bikiniteam
Nee, ik ook niet. Heel ongemakkelijk was die datequote:
Door die tieten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Heel ongemakkelijk was die date
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Awhquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:28 schreef bijdehand het volgende:
In een bioscoop zitten naast een meisje dat je amper kent maar die je stiekem wel ziet zitten terwijl er veel vrouwelijk naakt in zit (en een rukkende vent) is heel ongemakkelijk en dan weet ik niet wanneer ik moet lachen en durf ik haar niet aan te kijken enzo.
hoe is het afgelopen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:28 schreef bijdehand het volgende:
In een bioscoop zitten naast een meisje dat je amper kent maar die je stiekem wel ziet zitten terwijl er veel vrouwelijk naakt in zit (en een rukkende vent) is heel ongemakkelijk en dan weet ik niet wanneer ik moet lachen en durf ik haar niet aan te kijken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen?Was gezellig. Maar niet de klik die je toch wel hoopt te voelen op zo'n moment. Zie haar dus niet vaak meer denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Prachtig dit!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achteraf welquote:
Een slechte RonKomquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou er een soap van moeten maken
Slechter. Maar dat hoort in zo'n filmquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net zo slecht als deze grap van je?
Ja zojuist, heb een facking goede site gevondenquote:
Welke?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zojuist, heb een facking goede site gevonden
Meid tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
http://wmovie4u.blogspot.com/
Wel duizend popups en een kutsite.
En kom er nu achter dat je de meeste wel moet downloaden i.p.v. megamovie kan bekijken![]()
Dag Tuxxx! Niet naar maaspoort komen hequote:Bewoners Boschveld kunnen verhuizen
DEN BOSCH Een flinke groep bewoners van de Bossche wijk Boschveld kan gaan uitkijken naar een andere woning.
Het college van B. en W. heeft onlangs een zogenoemde onttrekkingsvergunning verleend voor de woningen die behoren tot fase twee van de wijkvernieuwing. Het gaat om 57 woningen aan onder meer de Copernicuslaan en Voltastraat.
Woningcorporatie BrabantWonen krijgt hierdoor toestemming om deze huizen in de toekomst te slopen. Maar eerst krijgen bewoners maximaal twee jaar de tijd om te verhuizen. "Ruim negentig procent van de bewoners is akkoord met de verhuisregeling", weet een woordvoerder van BrabantWonen. Met de stedelijke bewonersverhuisregeling krijgen de bewoners recht op urgentie voor een andere woning, een terugkeergarantie in de wijk en een financiële verhuisvergoeding van 7.690 euro per huishouden.
http://www.brabantsdagbla(...)kunnen-verhuizen.ece
Je brengt dr op ideeënquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dag Tuxxx! Niet naar maaspoort komen he
Dat apprecieer ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
Als ze naar de Maaspoort komt help ik jullie met verhuizen!
In ruil voor 1 datequote:
quote:
Jij zit ook te slapen, ik ben allang verhuisd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dag Tuxxx! Niet naar maaspoort komen he
Naar je zolderquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij zit ook te slapen, ik ben allang verhuisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jij wist dat muts.quote:
wij hebben andere (lees: belangrijkere) dingen aan ons hoofd dan het wel en wee van mevr tuxxxquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een stel dementen hier zeg, tering.
Ja dan krijg ik ook een KLB topic. Plus al jouw dates zijn geen succes.quote:
Ja goh. Maar wie weet dat je verhuisplannen hebt voor naar de Maaspoort.quote:
Ik ga niet nog een keer verhuizen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja goh. Maar wie weet dat je verhuisplannen hebt voor naar de Maaspoort.
Kan jij voor mij niet zo'n huisje regelen? Ga ik daar zitten, moet ik eruit, krijg ik bekant 8000 euro. En dan doen we wel 50/50?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer verhuizen.
Hoe moet ik dat doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan jij voor mij niet zo'n huisje regelen? Ga ik daar zitten, moet ik eruit, krijg ik bekant 8000 euro. En dan doen we wel 50/50?
Lekker bedragquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen.Maar goed nieuws, nu kan ik de rest van het geld tegemoet zien.
Nee, jij krijgt geen topic danquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik ook een KLB topic. Plus al jouw dates zijn geen succes.
Daar ben je zo doorheen hoor aan je nieuwe huis.quote:
Daar is het dan ook voor bedoeldquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ben je zo doorheen hoor aan je nieuwe huis.
Dat weet je toch helemaal niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt geen topic danEn we maken er een succes van.
Je krijgt iig geen topic, dat weet ik wel.En gezellig is het sowieso. Maarja, ik weet al wat je nu gaat zeggen, dus ik ga maar slapenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je krijgt iig geen topic, dat weet ik wel.En gezellig is het sowieso. Maarja, ik weet al wat je nu gaat zeggen, dus ik ga maar slapen
Je moet wat in die skere tijden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
morgen van 8 tot 5 werken
Potverdomme da's wel lekker verquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:25 schreef FedExpress het volgende:
bedrijf waar ik mn eindproject doe zit daar
En wat is je eindproject?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:25 schreef FedExpress het volgende:
bedrijf waar ik mn eindproject doe zit daar
Watquote:
Daar jezelf comfortabel bij voelen op die leeftijdquote:
Ja waarom niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daar jezelf comfortabel bij voelen op die leeftijd
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Aan de ene kant kan ik Tux geen ongelijk geven om daar blij van te worden
ja snap ik. Wie wil er nou thuiszitten op volwassen leeftijd? Week vakantie vind ik al te lang!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb nu met sollicitaties etc al een maand extra vakantie/werkloos (op wat sporadisch werk na). Dat is de eerste tijd best leuk, maar gaat op den duur toch echt tegenstaan hoor.
Ben blij als ik per medio november eindelijk mn handen uit de mouwen kan steken en mn opleiding nuttig kan gebruiken.
Ja logisch, maar ST zit in een hele andere situatie. Hopelijk heb je snel een baan gevonden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb nu met sollicitaties etc al een maand extra vakantie/werkloos (op wat sporadisch werk na). Dat is de eerste tijd best leuk, maar gaat op den duur toch echt tegenstaan hoor.
Ben blij als ik per medio november eindelijk mn handen uit de mouwen kan steken en mn opleiding nuttig kan gebruiken.
Jazeker, vakantie is altijd fijnquote:
Waarom saai?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef bijdehand het volgende:
Mijn vakantie is saai![]()
Vakantie is alleen maar fijn als je weet dat je daarna weer aan de slag moet.
Ja maar ik moet altijd iets te doen hebben. Daarom werk ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom saai?
Ja maar daardoor gaan vakanties altijd wel extra snel en dat is kut. En jij moet hierna toch ook gewoon naar school?
Jij kan nooit een uur/dag/week niksen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik moet altijd iets te doen hebben. Daarom werk ik ook![]()
En ik moet gelukkig weer naar school ja, niet dat ik daar zin in heb haha
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef bijdehand het volgende:
Uur weg, dag ook wel, maar een hele week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |