SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
Zum kotzen:
SuperrrTuxxx (uitkering, denkt dat ze boven mensen staat die boven haar staan.)Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee aan mn mattie, omdat tie normaal altijd meefietst vond ik het laatst een goed idee om hem een keer op te halen en af te zetten. Maargoed ik regel wel wat want een nuchtere Barrie wil je ook niet om je heen hebben tijdens het uitgaanquote:
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef shifto het volgende:
Ik dacht dat jullie deden daten?Of ben ik echt te lang inactief geweest?
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee aan mn mattie, omdat tie normaal altijd meefietst vond ik het laatst een goed idee om hem een keer op te halen en af te zetten. Maargoed ik regel wel wat want een nuchtere Barrie wil je ook niet om je heen hebben tijdens het uitgaanHeb je geen zin in je date? Of ben je gewoon zenuwachtig?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.
Dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.
Paar keer die dunne schijt wegwerken en gaan met die banaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwen
Gvd erger dan met m'n rijbewijs en toen had ik al een overdosis kalmeringspilletjes opquote:
Ware liefdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gvd erger dan met m'n rijbewijs en toen had ik al een overdosis kalmeringspilletjes op
Lul whut. Alleen voor jou heb ik ware liefde.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lul whut. Alleen voor jou heb ik ware liefde.
Je accepteert mijn liefde ook niet hequote:
Jij date met anderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je accepteert mijn liefde ook niet he
Jij wilde het nooit daten noemen maar meetenquote:
En jij wil nu niet eens meer meeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wilde het nooit daten noemen maar meeten
100% zeker van wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En jij wil nu niet eens meer meeten.
Wat wil je zeggenquote:
Niks want dat menneke uit de gif is ook stilquote:
Hou je niet meer van me?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks want dat menneke uit de gif is ook stil
Zo voelt het dus om een opgedroogde troll te zijn...quote:
Geremquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo voelt het dus om een opgedroogde troll te zijn...
Rij over 45 minuten aanquote:
Ik ken het ook nietquote:
Is het my little pony ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij schijnt een jongentje te zijn.
Wel heel hipster om dit nog te weten.quote:
Hipsters zijn niet retro, lul.quote:
Tuurlijk wil hij zijn zoals ik, maar helaas voor hem zal hij nooit mijn hoge niveau halen.quote:
Jij is Bosschenaar? Zojaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef Muisraket het volgende:
Dat boek was echt geweldig toen ik klein was.En inderdaad, dat je dat nog weet!
Goeie Tux echt waarquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij zijn zoals ik, maar helaas voor hem zal hij nooit mijn hoge niveau halen.
je mag wel langskomen, gaan we een partijtje rollebollen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en nu verveel ik me want hier is ook niks te beleven.
Vraag je moederquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
je mag wel langskomen, gaan we een partijtje rollebollen.
Ja hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben benieuwd of bijdehand zijn date heeft overleefd
Ik woon nu in Vught, maar ben in DB geboren en heb er een aantal jaar gewoond.quote:
Welkom welkom!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik woon nu in Vught, maar ben in DB geboren en heb er een aantal jaar gewoond.
Oh en inderdaad, Bijdehand, je zou nog een nieuw topic openen over je date!
Mijn UI moet een raket met daarin en muis voorstellenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn UI moet een raket met daarin en muis voorstellen
quote:
Ik hou het toch maar bij die kickquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik woon nu in Vught, maar ben in DB geboren en heb er een aantal jaar gewoond.
Oh en inderdaad, Bijdehand, je zou nog een nieuw topic openen over je date!
Vrouwen en vis...quote:
Dat soort opmerkingen maak ik ook wel eens. Meestal zo half serieus zeg maar. Paar keer een speelse bitchslap aan overgehouden maar stiekem waarderen ze het toch wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb wel vanavond een hele goeie zin gehoord.
"De laatste keer dat ik je zag was je 17 toch? Hoe oud ben je nu?"
"18? Perfect! Ga je mee naar mn huis, ik ben tering geil"
"Oh dit werkt niet bij jou.. Jammer had hogere verwachtingen van je"
Echt wtf
Dat grijze ding, zie je die ronde oren niet dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Een raket oke maar die muis?
Ik moest lachen.quote:
Ik zie een blauwe achtergrond met witte bolletjes en een oranje raket met een grijsachtige bal erin. Sorryquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat grijze ding, zie je die ronde oren niet dan?Ik kan echt niet tekenen, laat staan op zo'n klein formaat.
Maakt niet uit, dit is goed zat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe achtergrond met witte bolletjes en een oranje raket met een grijsachtige bal erin. Sorry
Het is origineel en redelijk grappig, maar of ik het écht zou waarderen... dat betwijfel ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maak ik ook wel eens. Meestal zo half serieus zeg maar. Paar keer een speelse bitchslap aan overgehouden maar stiekem waarderen ze het toch wel.
Missie geslaagdquote:
Als de situatie goed is is het helemaal niet slecht om eerlijk te zijn. Die chicks zijn ook niet dom, die weten ook wel dat de enige reden dat mannen ze aanspreken in de kroeg om te neuken is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit is goed zat.
[..]
Het is origineel en redelijk grappig, maar of ik het écht zou waarderen... dat betwijfel ik.
19, why?quote:
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
* Muisraket zwaait naar Augustus_Thijs en shifto
Maar hoezo is het zo boeiend dat ik 19 ben? Zegt niets over mijn uiterlijk hè.
Hey, hier op internet zien we je toch niet, dus we beelden ons nu gewoon in dat je een bloedmooie tiener bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
Net als BB.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey, hier op internet zien we je toch niet, dus we beelden ons nu gewoon in dat je een bloedmooie tiener bent
Echt? De enige info die ik heb is teleurstellend, maar ze bevestigd nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net als BB.Al schijnt die wel echt lekker te zijn.
Ach, hormonen en de mannelijke lijfspreuk moeten al genoeg zeggen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
What the fuckquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net als BB.Al schijnt die wel echt lekker te zijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Muisraket het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |