Gaat goed !quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:53 schreef Montelly het volgende:
Update Joaquin? Hoe is het ermee, hoe gaat je omgeving mee om.?
Nee ik heb alles nog en zelfs het dubbele ervan teruggekregen elhamd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Heel veel, ik kan een heel boek schrijven wat ik er voor terug heb gekregen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Definieer wat je ervoor teruggekregen hebt
Begin maar met schrijven... Zolang ben je niet weggeweest..quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Heel veel, ik kan een heel boek schrijven wat ik er voor terug heb gekregen.
hahaha, laat ik het zo zeggen, sinds ik een hoofddoek ben gaan dragen gebeuren alleen positieve dingen in mijn leven. Ik weet niet of je mijn before foto zag. maar voordat ik een hoofddoek droeg, zag ik er misschien uit als een meisje dat gelukkig was. Maar dat was ik dus niet. Nu ben ik echt Gelukkig en vooral DANKBAAR.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Begin maar met schrijven... Zolang ben je niet weggeweest..
MashAllahquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha, laat ik het zo zeggen, sinds ik een hoofddoek ben gaan dragen gebeuren alleen positieve dingen in mijn leven. Ik weet niet of je mijn before foto zag. maar voordat ik een hoofddoek droeg, zag ik er misschien uit als een meisje dat gelukkig was. Maar dat was ik dus niet. Nu ben ik echt Gelukkig en vooral DANKBAAR.
Ik vind het leuk dat je tevreden bent met je "security blanket".quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha, laat ik het zo zeggen, sinds ik een hoofddoek ben gaan dragen gebeuren alleen positieve dingen in mijn leven. Ik weet niet of je mijn before foto zag. maar voordat ik een hoofddoek droeg, zag ik er misschien uit als een meisje dat gelukkig was. Maar dat was ik dus niet. Nu ben ik echt Gelukkig en vooral DANKBAAR.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je tevreden bent met je "security blanket".
Van alles om mij heen wat in mijn leven zich afspeelt en wat binnen in mij zich afspeelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Maar waar haal je dat gelukkige gevoel en die dankbaarheid dan uit?
Wat heeft die hoofddoek er dan mee te makenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Van alles om mij heen wat in mijn leven zich afspeelt en wat binnen in mij zich afspeelt.
Denk dat ze zich nu gewaardeerd voelt door allah oid.... ''Hij zal vast trots op me zijn nu ik een hoofddoek draag''... ''En ik ben trots dat hij trots op mij is, want hij is de almachtige.''quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat heeft die hoofddoek er dan mee te maken
Ik ben wel benieuwd naar before/after pic van jou Joaquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Van alles om mij heen wat in mijn leven zich afspeelt en wat binnen in mij zich afspeelt.
En dat je een massamoordende pedofiel als de mooiste mens ooit aanbid helpt ook mee natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
nee niet interessantquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar before/after pic van jou Joa
Een deel. Een belangrijke deel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat heeft die hoofddoek er dan mee te maken
Wat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Een deel. Een belangrijke deel.
quote:
Ik wilde Rabobank zeggen, maar nee doe maar niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
En die lange omajurken. Die beschermen je tegen stijve verkrachtende piemels.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:36 schreef Scabies het volgende:
ik vind het goed van je dat je een hoofddoek draagt, alle mannen zijn beesten en kunnen zich onmogelijk beheersen als ze de wapperende haren van een vrouw zien... zo breng je ze ook niet in de verleiding je aan te randen...
De gedachte achter een hoofddoek is wel een probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Strani het volgende:
Ik ben geen fan van het idee dat je bepaalde dingen moet doen of dragen vanwege een religie maar ik voel plaatsvervangende schaamte voor de domheid, hardheid en het gebrek aan tolerantie dat door sommige mensen in dit topic wordt getoond.
Hoofddoeken zijn niet het probleem in deze samenleving. Gebrek aan tolerantie (soms van beide kanten) wel.
Als dat het probleem is / de reden om een hoofddoek te dragen dan kun je die mannen beter een blinddoekje geven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:36 schreef Scabies het volgende:
ik vind het goed van je dat je een hoofddoek draagt, alle mannen zijn beesten en kunnen zich onmogelijk beheersen als ze de wapperende haren van een vrouw zien... zo breng je ze ook niet in de verleiding je aan te randen...
Hier ben ik het mee eens. Het zet mannen neer als seksbeluste beesten en legt vervolgens de verantwoordelijkheid daarvoor bij vrouwen neer. Die gedachtengang is op elke denkbare manier verwerpelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De gedachte achter een hoofddoek is wel een probleem.
Niet voor mij. Is hun probleem. Als jij het ook jouw probleem maakt moet je misschien een probleem voor jezelf gaan zoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De gedachte achter een hoofddoek is wel een probleem.
Dat daarmee de suggestie wordt gewekt dat jij zonder die hoofddoekjes je hormonen niet kunt bedwingen vind jij geen probleem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet voor mij. Is hun probleem. Als jij het ook jouw probleem maakt moet je misschien een probleem voor jezelf gaan zoeken.
Ik vind het voor die mensen jammer dat zij die indruk hebben en als ze er toegankelijk voor zijn zal ik het niet nalaten op een nette en begripvolle manier mijn mening te delen. En mocht ik dat doen, dan doe ik dat niet uit misplaatste kwaadheid maar uit oprechte zorg voor diegene.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat daarmee de suggestie wordt gewekt dat jij zonder die hoofddoekjes je hormonen niet kunt bedwingen vind jij geen probleem?
Ik denk niet dat er iets misplaatst is aan die kwaadheid. Dat mensen die suggestie als beledigend ervaren, daar heb ik alle begrip voor. Net zoals ik er alle begrip voor heb wanneer ongelovigen kwaad worden wanneer iemand suggereert dat ongelovigen immoreel zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het voor die mensen jammer dat zij die indruk hebben en als ze er toegankelijk voor zijn zal ik het niet nalaten op een nette en begripvolle manier mijn mening te delen. En mocht ik dat doen, dan doe ik dat niet uit misplaatste kwaadheid maar uit oprechte zorg voor diegene.
Mensen hier schoppen om het schoppen want ze weten zelf ook wel dat hun hardheid geen oplossingen zal bieden.
Niet? Ik voel me persoonlijk echt niet beledigd door vrouwen die een hoofddoek dragen hoor. Maar als je je ongenoegen toont zou dat toch met de bedoeling moeten zijn dat je een verbetering in de situatie zoekt. Anders is het pure energieverspilling.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets misplaatst is aan die kwaadheid. Dat mensen die suggestie als beledigend ervaren, daar heb ik alle begrip voor. Net zoals ik er alle begrip voor heb wanneer ongelovigen kwaad worden wanneer iemand suggereert dat ongelovigen immoreel zijn.
Of er oplossingen voortkomen uit het uiten van dat ongenoegen doet op zich helemaal niet ter zake.
Niet per se. Het hangt af van de motieven. Als iemand een hoofddoek gewoon mooi vindt of die draagt puur met religieuze motieven zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet? Ik voel me persoonlijk echt niet beledigd door vrouwen die een hoofddoek dragen hoor.
Als iemand je beledigt dan mag daar best iets van gezegd worden. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat buiten een religieuze context jij je ook niet zomaar laat beledigen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Strani het volgende:
Maar als je je ongenoegen toont zou dat toch met de bedoeling moeten zijn dat je een verbetering in de situatie zoekt. Anders is het pure energieverspilling.
Vind je jezelf nou een niet beetje "zweverig" overkomen Joa? Typetje ala teveel happinez gelezen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
U behoort dus tot de Gekwetstequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets misplaatst is aan die kwaadheid. Dat mensen die suggestie als beledigend ervaren, daar heb ik alle begrip voor. Net zoals ik er alle begrip voor heb wanneer ongelovigen kwaad worden wanneer iemand suggereert dat ongelovigen immoreel zijn.
Of er oplossingen voortkomen uit het uiten van dat ongenoegen doet op zich helemaal niet ter zake.
anderzijds...als je zelf oprecht gelukkig van wordt, who cares..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou een niet beetje "zweverig" overkomen Joa? Typetje ala teveel happinez gelezen.
Persoonlijk kan ik me over die hoofddoekjes niet zo heel druk maken. Ik zeg alleen dat ik er begrip voor heb als mensen dat als beledigend ervaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |