ik vroeg me af of er meiden waren hier met hijjaab. Kunnen we er gewoon over kletsen. Vandaar deze topic.quote:
Zulke meiden zijn er hier niet, jij bent de eerste zoals jezelf al aangaf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik vroeg me af of er meiden waren hier met hijjaab. Kunnen we er gewoon over kletsen. Vandaar deze topic.
ik wou het allang hoor. Maar nu is het eindelijk zover!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef mergbot het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een hoofddoek dragen. Als het om geloof gaat had je er al wel één gehad.
Maar wil je het omdat je het mooi vind? of omdat je iets wil uitstralen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik wou het allang hoor. Maar nu is het eindelijk zover!alleen word het niet door mijn zussen gesteund.
11/11 is over 3 weken al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef RichardDawkins het volgende:
Carnaval is toch over een paar maanden pas?
Oja klopt. Even vergeten dat het dan eigenlijk al begint.quote:
ja ik pas mijn kledingstijl aan. Draag wel gewoon skinnybroek maar dan met een lang jas of een jurk of lang top erover heen. Geen strakke bovenstukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:44 schreef zarGon het volgende:
Wat ik me zo afvraag hè... Ga je je kledingstijl ook aanpassen?
Wat mij namelijk het meest een meh-gevoel geeft zijn meisjes met een hoofddoek op die te veel make-up opdoen en strakke kleding (skinny jeans) dragen.
hahaha dank je wel msnkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef msnk het volgende:
zarGon doe 's lief!
Veel hijaaaab plezier phoenix
Waarom ga je een hoofddoek dragen, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
That's right! I am gonna wear hijjaab. Vanaf morgen! A whole new Joaquin Phoenix!![]()
![]()
Volgens mij ben ik dan numero uno van Fok met een hoofddoek?
Ik denk eerder dat ze kwaad is op een bepaald deel van de bevolking dat denkt te kunnen bepalen wat een ander deel van de bevolking moet dragen en daarom (terecht) recalcitrant dat soort gewaden gaat dragen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef NDAsilenced het volgende:
Vergeet niet om een extra pilletje vitamine D in te nemen.
De grote vraag blijft natuurlijk, waarom? Je post dit bericht in het filosofie & levensbeschouwing forum, niet de general chat, het lijkt mij dat je dan iets wilt aanzwengelen kwa discussie.
Wordt je lastig gevallen door 'bepaalde' jongens wanneer je bijvoorbeeld onder het viaduct doorloopt? Is er een relatie op het oog die jou graag wat 'traditioneler' voor de dag ziet komen? etc.
Of ben je echt overtuigd van de bewering dat Allah bestaat, mohammed zijn profeet is en de koran het woord?
Ik heb al een vermoeden hoe dit gaat verlopen, maar laat maar komen.
Als dat deel groot genoeg is blijft het niet bij denken hoor, dan kunnen ze dat gewoon bepalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:26 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze kwaad is op een bepaald deel van de bevolking dat denkt te kunnen bepalen wat een ander deel van de bevolking moet dragen en daarom (terecht) recalcitrant dat soort gewaden gaat dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |