ik wil die mail zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al zin in vrijdag over twee weken.![]()
Of die jankmail van mijn moeder moet effect hebben en ik zit bij Stenders.
Post 213.quote:
quote:
Nee ik dacht jij wil die mail zien dus je hebt er vast wat over te zeggen.quote:
Ik vind het geen jankmail maar meer een smeekmail.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik dacht jij wil die mail zien dus je hebt er vast wat over te zeggen.
Dus ik dacht je hebt er vast wat over te zeggen ofzo.
Smeekmail, ook goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind het geen jankmail maar meer een smeekmail.
Ik had verwacht in de trant van dat je ernstig ziek bent en dat je laatste wens was om bij Rob de quiz te spelen.
Het is allemaal terug te kijken en luisteren op youtube.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb maar half geluisterd wegens gasten in huis en bier
Slapen loeder, of een kusje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie kunnen zeiken over de kwaliteit van de Quiz, maar we hebben toevallig wel met Gerard Ekdom en Rob Stenders kunnen babbelen.
ik hoop jou of Faye dan ook ooit in het echt tegen te komen zodat ik 1 van jullie kan aanrakenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie kunnen zeiken over de kwaliteit van de Quiz, maar we hebben toevallig wel met Gerard Ekdom en Rob Stenders kunnen babbelen.
Poehpoehquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
*raakt aan*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb alleen ooit met Ekdom mogen babbelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Das niet zoveel tijd meer neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo allemaalIk heb lekker 9,5 uur geslapen, maar nu heb ik geen dag mee over
van 13 tot 21 uur werken...
Ik heb met geen enkele dj gebabbeld... Boeit me eigenlijk ook niet veel, volgens mij zijn het net gewone mensenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit met Ekdom mogen babbelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |