Ben je druk geweest vandaag, of gewoon lekker lui?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
@ kokje.... is het goed als ik het speelschema van komende dagen morgen ff naar je mail. Ik ben een beetje te moe om het lijstje nu op te maken en hier te posten.
Niet lui, gepoetst en zelfs de ramen gelapt, badkamer en keuken extra gepoetst, dus huisje is weer presentabelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben je druk geweest vandaag, of gewoon lekker lui?
Gewoon naar bed gaan als je dat wilt
Ik maak het in orde zodra ik thuis kom. Probeer je dan wél voor de eerste kickoff te reageren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem, heb er zelf ook nog niet naar gekeken
tuurlijk, heb de hele dag de tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik maak het in orde zodra ik thuis kom. Probeer je dan wél voor de eerste kickoff te reageren?
pas op jij hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Kok, je bent trouwens wél gematst door Pietje
[FB] rELLE LACHE STUITERUH
Jij neemt morgen lekker een luierdagjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, heb de hele dag de tijd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij neemt morgen lekker een luierdagje
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
de volgende keer dat ik lapo heb zal ik braaf een non-kokje TT openen
Dus jij gaat morgenochtend eerst braaf naar de kerk, en daarna aan de koffietafel bij je moeder of zusquote:
kerk zou zomaar kunnen, gisteravond al bij moeders geweest. mss ff naar pater familiasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus jij gaat morgenochtend eerst braaf naar de kerk, en daarna aan de koffietafel bij je moeder of zus
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
kerk zou zomaar kunnen, gisteravond al bij moeders geweest. mss ff naar pater familias
quote:
Nou ja, tussen opbloeiende en ontluikende liefdes wil ik niet tussen komen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje
![]()
Neu hoor, jij stoort nooit![]()
Drassss is in slaap gevallen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, tussen opbloeiende en ontluikende liefdes wil ik niet tussen komen..
is een beetje een fantasie van mij.. ik vind jullie zo leuk samen! jullie komen voor op daar waar nodig maar kibbelen soms ook zo lekker..quote:
Ik ga zo maar slapen. Morgen vroeg op en nog even koekjes bakken voor mijn moeder, en dan naar mijn moeder toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
oeh.. lief zet hier stokbroodjes neer met lekkere smeerseltjes...![]()
we zijn in voorbereiding voor de Nacht van de Popmuziek
moeten maar is kijken of we dan wat kunnen plannen. Moet bekennen dat ik de laatste 2 jaar ook niet meer zo'n kerkganger ben. Is bij mij op en afquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus jij moest écht van je moeder naar je bed
![]()
Laatste keer dat ik in de kerk was is een jaar geleden, voor de bruiloft van een neem. Ik ga nooit meer![]()
je mag blij zijn dat je nog de pater familias hebt, dus níet mss, maar gewoon gaan
![]()
En als je toevallig de 2e week van november vrij bent, kunnen we dan mss in het verleden van Arnhem duiken?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, tussen opbloeiende en ontluikende liefdes wil ik niet tussen komen..
zal wel in de genen zitten zoietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is een beetje een fantasie van mij.. ik vind jullie zo leuk samen! jullie komen voor op daar waar nodig maar kibbelen soms ook zo lekker..
Niet eens Nacht van de Popmuziek voor jou??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen. Morgen vroeg op en nog even koekjes bakken voor mijn moeder, en dan naar mijn moeder toe.
voor mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet eens Nacht van de Popmuziek voor jou??
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
moeten maar is kijken of we dan wat kunnen plannen. Moet bekennen dat ik de laatste 2 jaar ook niet meer zo'n kerkganger ben. Is bij mij op en af
Ben er ook heel blij mee, hijzelf helaas niet meer. GA er zeker iedere maand heen
Het is van Leo Blokhuis, dus ook veel van toen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo van de muziek, en zeker geen popmuziek van nu
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel in de genen zitten zoiets
iedere zondag zit het huis vol, moeders is er daarnaast twee keer per week, een oom denk ik iedere sag en andere tante ook een keer of drie. Man is gewoon diep ongelukkig sinds het overlijden van oma. Sinds die tijd ook bijna al het zicht verloren, dus kan de dingen die hij graag deed niet meer doen terwijl hij lichamelijk nog top is. loopt nog een aantal keer per week een km of 10 om het graf te bezoeken. Denk dat dat morgenvroeg het eerste is dat hij doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Toch jammer, je hoopt zo graag voor deze mensen dat ze gewoon normaal oud worden. Maar hij heeft buiten jou om, toch wel meer aanloop?
you never know, maar hebben wel veel dingen hetzelfdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Ik heb nog géén gemeenschappelijke voorouder ontdekt, maar zou mij niet verbazen als die er was
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet eens Nacht van de Popmuziek voor jou??
Maar dit vind je toch wél oke?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo van de muziek, en zeker geen popmuziek van nu
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ben echt moe
[..]
Maar dit vind je toch wél oke?
ga lekker slapen danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ben echt moe
[..]
Maar dit vind je toch wél oke?
toch lig je er niet echt vroeg in de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben bang dat ik dan net als de afgelopen nachten wéér uren wakker lig
Gewoon lekker gaan, slaap je niet probeer je dan wel lekker te ontspannen. Ga zeker niet woelen!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben bang dat ik dan net als de afgelopen nachten wéér uren wakker lig
das makkelijker gezegd dan gedaan,als ik in mijn bed lig en ik kan niet slapen, wordt ik knap sjaggiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan, slaap je niet probeer je dan wel lekker te ontspannen. Ga zeker niet woelen!!
Ik wist het van je oma, en het gemis en de 10km dagelijks. Je gunt ze toch gewoon het beste in het leven. Daarom is het ook zo jammer dat hij zijn zicht bijna kwijt is. Genoeg verdriet om je oma, en dan ook de dingen niet meer kunnen doen die je wilt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere zondag zit het huis vol, moeders is er daarnaast twee keer per week, een oom denk ik iedere sag en andere tante ook een keer of drie. Man is gewoon diep ongelukkig sinds het overlijden van oma. Sinds die tijd ook bijna al het zicht verloren, dus kan de dingen die hij graag deed niet meer doen terwijl hij lichamelijk nog top is. loopt nog een aantal keer per week een km of 10 om het graf te bezoeken. Denk dat dat morgenvroeg het eerste is dat hij doet
Tip van mijn huisarts: dan moet je gaan afwassen of met de administratie bezig.. een niet leuke klus dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
das makkelijker gezegd dan gedaan,als ik in mijn bed lig en ik kan niet slapen, wordt ik knap sjaggie
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan, slaap je niet probeer je dan wel lekker te ontspannen. Ga zeker niet woelen!!
Idemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
das makkelijker gezegd dan gedaan,als ik in mijn bed lig en ik kan niet slapen, wordt ik knap sjaggie
Afwassenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tip van mijn huisarts: dan moet je gaan afwassen of met de administratie bezig.. een niet leuke klus dus.
dat maakt het idd nog zwaarder voor hem. Ben van mening, als hij nog kon zien hij een stuk beter in zijn vel zou zitten. Neemt het verdriet niet weg, maar met zicht kan hij makkelijker afleiding zoeken in tv of lezen wat hij altijd graag deedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist het van je oma, en het gemis en de 10km dagelijks. Je gunt ze toch gewoon het beste in het leven. Daarom is het ook zo jammer dat hij zijn zicht bijna kwijt is. Genoeg verdriet om je oma, en dan ook de dingen niet meer kunnen doen die je wilt.
heb geen wordfeudquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Idem
[..]
Afwassenik ben blij dat ik mijn vaatwasser weer kan gebruiken.
Potverdikkie, pakt Vikingsmeisje ook nog de enige E die ik kon gebruiken
Dat bedoel ik... mijn moeder kan bijna niet meer lopen, en ook haar zicht is slecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat maakt het idd nog zwaarder voor hem. Ben van mening, als hij nog kon zien hij een stuk beter in zijn vel zou zitten. Neemt het verdriet niet weg, maar met zicht kan hij makkelijker afleiding zoeken in tv of lezen wat hij altijd graag deed
Jij hebt niet eens een fatsoenlijke telefoonquote:
idd wel een goed nummer, maar vind hem met de Eagles een stuk beterquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een fatsoenlijke telefoon![]()
Deze dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
idd wel een goed nummer, maar vind hem met de Eagles een stuk beter
solly met de SL schiet het bij mij ook niet op, moet nog een eurootje of 250 voor een Samsung Galaxy S2 voor jequote:
dan ben je al verder dan ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
solly met de SL schiet het bij mij ook niet op, moet nog een eurootje of 250 voor een Samsung Galaxy S2 voor je
Gelukkig in het spel, ongelukkig in de liefdequote:
dan heb je in ieder geval nog ietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig in het spel, ongelukkig in de liefde
Maar nog steeds niet de 27,5 miljoenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval nog iets
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Nog even deze, kan je ook wel waarderen kokje![]()
![]()
ook goed jaquote:
Heb al verzoekje gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
Het is begonnen vikinsmeisje, lekker vergapen op Leo
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik krijg nu alleen maar NTI banners op youtube![]()
Zouden ze gezien hebben dat ik hier de vlammenwerper op ze gezet heb?
Truste muis, slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi geweest.... ik ga![]()
Vikingmeisje, kan je nog even leggen of passen? Dan kunnen we een nieuw spelletje starten
't zijn die cookiesquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zijn die cookies![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
Wees gerust, we zijn twitter aan het volgooien, dus het blijft vanavond hier rustig
Ach, hij sputtert nog netjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, de Kardinaal sputtert.. en ik zou niet een Viking zijn als ik daar een beetje tegenin ging
Alleen maar omdat hij er nog vanuit gaat dat alle ketters verdwenen zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie heel stiekem een heel klein hartje!!
branden zullen zequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij er nog vanuit gaat dat alle ketters verdwenen zijn
quote:
geen probleem, kom ook net binnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje
![]()
Altijd leven hoor, maar omdat het hier zo rustigjes is, zit ik ook wel bij de buren te babbelen
Pffff dat was een lange werkweek voor je vandaag, de zon is toch allang onderquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem, kom ook net binnen
Ik zag het op twitter voorbij komen en wilde al terug twitteren, "pas maar op die wil @superkokje vast gebruiken voor zijn baby pangang", maar vond het toch iets te ongepastquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En ik was gewoon even benieuwd of hier leven was!!
Zal ik jullie eens iets grappigs vertellen?? Ik heb binnenkort mijn eerste baby-shoot!!
dat noemen ze een echo tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En ik was gewoon even benieuwd of hier leven was!!
Zal ik jullie eens iets grappigs vertellen?? Ik heb binnenkort mijn eerste baby-shoot!!
en ik kon nog wel een uur of twee doorgaan. Maar had geen zin meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff dat was een lange werkweek voor je vandaag, de zon is toch allang onder
Neu joh, dan zou het een foetus-shoot zijn, een baby is het pas nadat het uitgedreven isquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het op twitter voorbij komen en wilde al terug twitteren, "pas maar op die wil @superkokje vast gebruiken voor zijn baby pangang", maar vond het toch iets te ongepast
precies, en de vader heeft natuurlijk al foto's gemaakt. maar ik ben brutaal geweest en heb gevraagd of ze mijn eersten willen zijn, ook voor mijn portfolio!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, dan zou het een foetus-shoot zijn, een baby is het pas nadat het uitgedreven is
heb geen ervaring, blijkt wel weerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, dan zou het een foetus-shoot zijn, een baby is het pas nadat het uitgedreven is
Ik gebruik bieflappen!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
eh kokje, als je toch nog twee uur door kon gaan (ik negeer het ik had geen zin meer even), wat voor vlees moet je nu gebruiken voor draadjes vlees. Fogel wil graag van een expert hier Draadjesvlees horen wat de nederlandse benamingen zijn
Na, wilde niet dat @superkokje in een negatief daglicht werd gesteldquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]ik had em wel leuk gevonden, en blijde ouders zijn niet op twitter als ik het goed heb!
Neu Duh, jij bent een manquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen ervaring, blijkt wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |