quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt helemaal goed(ga ik van uit
)
quote:
Geeft niet hoor, sjampoeh is véél trager, wacht al meer dan 24 uur op haar volgende zetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
MayMouse, ik heb mijn mobiel ergens in huis neergelegd waar ik em even niet kan vinden, dus vandaar dat ik even stil ben met wordfeud
Ik ook niet hoor, vier vind ik genoeg, heb ook nog een baan/huishouden/leven/FOK! etcquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb helemaal niet zoveel scrabble-vriendjes
Ik doe het met jou en nog een vriendin..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, vier vind ik genoeg, heb ook nog een baan/huishouden/leven/FOK! etc
Zal wel denken dat jij dat voor hem doet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
Kok is dus gewoon naar bed gegaan..... durft niet eens in FB om een spatie te vragen
Sympathiek, mag jij het doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
Kok is dus gewoon naar bed gegaan..... durft niet eens in FB om een spatie te vragen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal wel denken dat jij dat voor hem doet!
Ik ben de beroertste niet [FB] rELLE LACHE STUITERUHquote:
Maar dan wel met een note voor Kokkie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de beroertste niet [FB] rELLE LACHE STUITERUH
Daarom durft ie volgens mijn niet (meer) in FB te postenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar dan wel met een note voor Kokkie...
Verstandig man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom durft ie volgens mijn niet (meer) in FB te posten
Ach wat.... een keer door een modje op zijn vingers getiktquote:
Omdat ie al zoveel notes heeft??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom durft ie volgens mijn niet (meer) in FB te posten
Volgens mij heeft hij er géénquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat ie al zoveel notes heeft??
(o, ik zit ondertussen nederland 3 te kijken, GEWELDIG!!)
Wat of wiequote:
Oh, maar inactiviteit gaat toch altijd vooraf aan een flinke stormquote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar inactiviteit gaat toch altijd vooraf aan een flinke storm
quote:
Toemaar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]doe maar wat, Guinness bijvoorbeeld als je dat hebt
Gelukkig er bestaan nog mensen die weten wat gezond voor een mens is!!! Guinnessquote:
is dat nou echt lekker.. ja, sorry, stomme vraagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig er bestaan nog mensen die weten wat gezond voor een mens is!!! Guinness
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is dat nou echt lekker.. ja, sorry, stomme vraag![]()
maar ik ben dan ook geen bierdrinker..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In twee verschillende SC-en hier op FOK! verschillen de meningen daarover. Ja ik vind het lekker, romig, beetje bitter
Sterke drank als in de whiskey'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben toch een sterke drank-liefhebber..
wodka, vieux, whiskey, schippersbitter...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sterke drank als in de whiskey's
Schelvispekelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wodka, vieux, whiskey, schippersbitter...
Toch eens proberen, met berenburg vind ik schelvispekel eigenlijk het enige lekkere kruidenbitter.quote:
Ik ken het.. Ik denk 's middags ook vaak: o, vanavond lekker een wijntje (ja, dat drink ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef Drassss het volgende:
Paar jaar terug dronk ik nogal wat, maar nu eigenlijk nooit meer.. Weet niet of dat goed of slecht is
en schippersbitter?? dat vind ik ook zo lekker door de warme choco!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch eens proberen, met berenburg vind ik schelvispekel eigenlijk het enige lekkere kruidenbitter.
Vergeten is het bij mij niet, maar als ik dan denk. Vanavond lekker een biertje... dan is het savonds en denk ik weer.... Ach pak toch na die koffie gewoon wat water of niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ken het.. Ik denk 's middags ook vaak: o, vanavond lekker een wijntje (ja, dat drink ik ook) maar vaak vergeet ik het weer..
Daar was ik ook bang voor, maar ben gerustgesteld toen ik laatst bij vrienden driekwart fles wodka soldaat heb gemaakt..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vergeten is het bij mij niet, maar als ik dan denk. Vanavond lekker een biertje... dan is het savonds en denk ik weer.... Ach pak toch na die koffie gewoon wat water of niks.
Ik word toch niet 100% volwassen en verstandig he
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar ben gerustgesteld toen ik laatst bij vrienden driekwart fles wodka soldaat heb gemaakt..
Zo af en toe kom ik op een zaterdagavond achter dat ik toch nog oliedom benquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar ben gerustgesteld toen ik laatst bij vrienden driekwart fles wodka soldaat heb gemaakt..
slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen wachten de brieven... hopelijk ben ik voor het donker thuis
Tot ooit!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen wachten de brieven... hopelijk ben ik voor het donker thuis
Tot ooit!
Dank je wel Pietjequote:
Hoe is het gegaan vandaag? Viel het mee of tegen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Net eventjes 1.5u geslapen, maar nu fit en
Och, het was best druk maar de grootste ellende was dat we een uurtje moesten wachten op de vrachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan vandaag? Viel het mee of tegen?
quote:
Volgens mij waren er 3 tornado reports die dag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Florida is trouwens toch géén tornado geworden hè?
Zag eerst berichtjes over een EF1
Hmmm... heb ik weer verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij waren er 3 tornado reports die dag.
Of we hebben het beide over een andere dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik weer verkeerd gekeken.
Vooral in Oklahoma en een stukje Noord-Texas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
In Oklahoma neem ik aan?
Ik ben blij dat het hier tenminste weer droog is
Och ze moeten iets zeggen he. Allemaal niet zo zeker en we wachten gewoon rustig afquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Zag vandaag op het nieuws dat er al massaal strooizout wordt ingeslagen. Ik wordt depresief van al die berichten over de super strenge winter die we dit jaar gaan krijgen.
Deed jij dat stiekem ook vorig jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
Tegen kou kan je je kleden. Ik bedoel ook de vervelende sneeuw en ijzel (alhoewel het dan wél weer lachen wordt om naar de webcam op het koningsplein te kijken)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed jij dat ook stiekem vorig jaar![]()
![]()
![]()
spijkerbandenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
Het is me nog steeds onduidelijk waarom ik niet een aantal keren vol op mijn muil ben gegaan toen ik met 20 kilo post achterop mijn fiets over ijs aan het fietsen was afgelopen winter
En nu heb je weekendquote:
Een korte, normale of lange?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus maandag heb je een werkweek van één dag
ik zweer het, ik wordt ook ambtenaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
ik hoef nog maar een weekje te werken en dan heb ik weer twee weekjes vrij![]()
Drassss in slaap gevallen door Boudewijn de Groot:?
Geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zweer het, ik wordt ook ambtenaar![]()
ik hoop dat ik de 2e week van november een weekje vrij kan zijn
geen probleem, heb er zelf ook nog niet naar gekekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
@ kokje.... is het goed als ik het speelschema van komende dagen morgen ff naar je mail. Ik ben een beetje te moe om het lijstje nu op te maken en hier te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |