quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Koe_Boy het volgende:
Huur die boot, morgen met Gijpie, Genee, Johan, Hansie Hansie, Boskamp en wie allemaal nog meer over die Amsterdamse grachten! Dit moet gevierd worden.
Eindeiljk een FP bericht dat ik kan waarderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef pberends het volgende:
Voetbal International wint Gouden Televizier-Ring
Dit! Maar ik gun jouw als mede PSV'er deze overwinning van hartequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]ik kan niet anders dan je gelijk geven.. fuck Char, fuck Olgivie..
Heil psychic ZuidGrens
De avro is al aan het vergaderen, dat dit toch echt niet de bedoeling was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
En iedereen hier maar roepen dat het toch doorgestoken kaart was
Dit is ook alleen maar goed voor zijn blad dusja.. Snap het probleem van m ook niet. Hij wil gewoon ff geen emotie tonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Jmsls het volgende:
Ik vond Johan tegenvallen toen ie moest spreken, een beetje spannend vond die ouwe het toch wel.
Een swaffel op Johan zijn kaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
Als ik Genee was dan was ik op de tafel gaan springenen daarna deed ik me riem los en liet ik me reet zien waarop staat, fuck you hilversum!
Maakt niet uit, helemaal lijp!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Een swaffel op Johan zijn kaak?
En hoezo FUCK HILVERSUM daar wordt dit ook gemaakt hoor like wtf
Van Velzen is een klein kindquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
Zie die Van Velzen als een klein kind balen
bullshit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Maarre ik zag even aantal keer 4chan? Kan iemand me bijpraten daarover? (Ben net thuis)
Hij zat op schootquote:
We hebben beloofd pics van iemand zusje (naakt pics) te posten als 4chan ging stemmen op VIquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Maarre ik zag even aantal keer 4chan? Kan iemand me bijpraten daarover? (Ben net thuis)
Werd een thread aangemaakt, maar alleen maar fokkers (waaronder ikzelf ook) die gingen samefaggen en faken dat ze gestemd haddenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
Zie die Van Velzen als een klein kind balen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |