Azijnzeikerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Falco het volgende:
JAAJAJAAAAH!!!!
Beetje tamme uitzending door een lamme Mos en een overgehypeerde Genee. Maar het slot maakt alles goed. Ik geef het een 7,5.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik riep keihard FUCK DIE LIJERS IN HILVERSUM mijn vriendin zatte doen
Zoiets zei ik ook alleen heb ik geen vriendinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Hyper Genee was juist geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Falco het volgende:
JAAJAJAAAAH!!!!
Beetje tamme uitzending door een lamme Mos en een overgehypeerde Genee. Maar het slot maakt alles goed. Ik geef het een 7,5.
quote:Kan iemand een filmpje maken van de reacties op Nederland 1? Ik zat op Rtl 7 te kijken
Fuck de vrouwen. Die stemde massaal op WIDMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Haha!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Haha dat zei je een keer of 100 ja..en ik zei de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Ik lachte me billen uit me string, ik dacht echt nooit dat 'we' gingen winnen
Finales zijn altijd matig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Falco het volgende:
JAAJAJAAAAH!!!!
Als een boer met kiespijn zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
angela groothuis van the voice feliciteert VIleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |