Het zal ongetwijfeld iets met hem gedaan hebben. Maar hij zocht het ook allemaal iedere keer weer op. Gaan shoppen als Michael Jackson met 10 man beveiliging om hem heen. Terwijl die ook in z'n Ghost outfit/vermomming had kunnen gaan zodat niemand hem herkende.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat wil niet zeggen dat het niets met je doet, altijd en eeuwig maar zo te moeten leven. Niet voor niets ging ie heel ver van LA wonen, helemaal afgezonderd.
Hehehe Oh ja...en Joe natuurlijk...hoe kon ik die vergetenquote:
Dat is zo, maar hij ging ook vaak in vermomming, toch. Althans, dat probeerde hij, maar soms kon je toch wel zien dat hij het was, whehe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld iets met hem gedaan hebben. Maar hij zocht het ook allemaal iedere keer weer op. Gaan shoppen als Michael Jackson met 10 man beveiliging om hem heen. Terwijl die ook in z'n Ghost outfit/vermomming had kunnen gaan zodat niemand hem herkende.
Met de kinderen een dierentuin in gaan...kijk hallooo joehoeee hier loop ik met mijn paraplu...ik ben het...Michael Jackson!
Is hetzelfde als Constanza (aka Amanda) roept op twitter dat ze morgen de kids gaat ophalen bij Connie (aka Vanessa) en hoopt dat er geen pers bij is
Dat nut is mij ook ontgaan...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef eskil het volgende:
Ìk heb een heel stuk gemist, maar lees dat er een tape is laten zien dat Michael thuiskomt. Maar wat is het nut hiervan? Dit bewijst toch niks!
Hij heeft idd gezegd dat hij vaak in vermomming ging. Maar hij vond het kat en muis spelletje ook erg leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar hij ging ook vaak in vermomming, toch. Althans, dat probeerde hij, maar soms kon je toch wel zien dat hij het was, whehe.
Volgens mij zou de dierentuin dicht gaan voor hem. En bij aankomst bleek dat niet zo te zijn. Hij wilde de kinderen niet teleurstellen en is toen toch naar binnen gegaan. Zoiets?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef gifkwal het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je ook wel eens niet in vermomming wilt gaan en gewoon jezelf wilt zijn. Dat in die dierentuin in Berlijn was geloof ik niet de bedoeling, dat had geheim moeten blijven dacht ik... weet iemand nog hoe dat zat?
Ik vond het een een goede vermomming, maar ik weet niet of je de make up in het echt goed kon zien...op beeld niet natuurlijk maar als het theater make up is zie je dat op een meter afstand echt wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij heeft idd gezegd dat hij vaak in vermomming ging. Maar hij vond het kat en muis spelletje ook erg leuk![]()
Die vermomming van Ghost vond ik toch wel errug goed hoor. We weten het nu maar ik denk dat je hem in het echie straal voorbij had gelopen. Wie kijkt er nog echt goed naar zijn medemens tegenwoordig.
Mooi hehquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Janena het volgende:
even iets anders tussendoor....vond deze op Facebook:
"Michael told me a story one time about going in to an orphanage in Russia where the children were laying in beds with sheets covered in urine. He said the smell of urine was so strong when he wa...lked in to the building that it made him sick to his stomach. He had his people get on the phone to the President of Russia and he told him that if each child in that orphanage was not bathed, he would... not put on the concerts that he was scheduled to put on that week. The President told him he had no idea things were that bad at that particular orphanage but he assured Michael things would be "taken care of." Michael said he responded by saying, "Was it that you didn't know or you didn't care to know?" And he said there was just dead silence on the other end of the line and that told him all he needed to know. Then he said he told the President that he was sending one of his people out to buy clean sheets, mattresses, and toys for every and that he would remain in the orphanage until each child had been bathed and was wearing cleans clothes. The President then asked him if he was going to cancel the concert planned for that night and he said, "I suppose that's up to the people here and how long it takes them to give each child a bath. Right now, these children are my priority." All of the children ended up getting bathed and the show went on as scheduled. He said he went back to the orphanage the next day and the children all seemed well and were playing with all of their new toys. He said he knew that once he left things would probably go back to the way they were before but that at least for a few days he made things right. That, right there, is the difference between Oprah and Michael. "
Ja, zou goed kunnen dat het zoiets was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens mij zou de dierentuin dicht gaan voor hem. En bij aankomst bleek dat niet zo te zijn. Hij wilde de kinderen niet teleurstellen en is toen toch naar binnen gegaan. Zoiets?
Het was zo'n soort siliconenmasker dacht ik, wat die Wendy van Dijk ook gebruikt voor haar typetjes. Ik denk dat hij wel prima daarmee over straat kon, ook al zag het er raar uit ga je toch niet meteen denken dat het MJ is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Janena het volgende:
[..]
Ik vond het een een goede vermomming, maar ik weet niet of je de make up in het echt goed kon zien...op beeld niet natuurlijk maar als het theater make up is zie je dat op een meter afstand echt wel.
In het boek van Jermaine staat ook een vermommings foto en zelfs Jermaine herkende hem niet. Best cool tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Janena het volgende:
[..]
Ik vond het een een goede vermomming, maar ik weet niet of je de make up in het echt goed kon zien...op beeld niet natuurlijk maar als het theater make up is zie je dat op een meter afstand echt wel.
Zo'n Jehova's getuige zou ik wel aan mijn deur willen, hahaha...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef gifkwal het volgende:
Hij ging in zijn jonge jaren toch ook in vermomming rond met de Wachttoren, lekker leuren langs de huizen
Jaaa dat kan jeje toch ook niet voorstellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef gifkwal het volgende:
Hij ging in zijn jonge jaren toch ook in vermomming rond met de Wachttoren, lekker leuren langs de huizen
Had je MJ nu nog gezien in die 4 nachten voor de deur?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Janena het volgende:
Zijn ze al bijna terug van de vreterij? Nog ruim een half uur toch?
Echt te belachelijk voor woorden dat ze anderhalf uur krijgen en Michael destijds een half uur of nog korter. Nou ja, eten deed hij toch bijna nooit, dat is dan wel weer zo![]()
...
Ja, verschillende keren vanuit zijn raam, een paar keer in de auto bij het in en uitrijden en uiteraard tijdens zijn aankomst waar een hele fan-happening omheen was gebouwd. Hij zou de hele eerste rij langs voor een handje en handtekeningen (en ik stond uuuuiiiiiteraard op die felbegeerde eerste rij, half uitgedroogd en wel) maar Michael werd halverwege besprongen door een gestoord wijf en is toen naar binnen gegaan...gen handje gehad dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Had je MJ nu nog gezien in die 4 nachten voor de deur?
Net een loterij met die gasten, elke dag weer een ander scenario dat ze uit hun duim zuigen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef blanket het volgende:
Defense scenario in #MurrayLA trial: that Michael Jackson's heart failed during "rapid withdrawal" from Demerol.
Ze gaan het nu daar op gooien.
Onverantwoord misschien...maar wel een heel mooi verhaal en herinnering. Dat nemen ze je nooit meer af...ik jaloersquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Janena het volgende:
[..]
Ja, verschillende keren vanuit zijn raam, een paar keer in de auto bij het in en uitrijden en uiteraard tijdens zijn aankomst waar een hele fan-happening omheen was gebouwd. Hij zou de hele eerste rij langs voor een handje en handtekeningen (en ik stond uuuuiiiiiteraard op die felbegeerde eerste rij, half uitgedroogd en wel) maar Michael werd halverwege besprongen door een gestoord wijf en is toen naar binnen gegaan...gen handje gehad dus.
Verder heb ik het idee dat we hem de laatste dag in vermomming bij de ingang van het hotel gezien en gesproken hebben van HEUL dichtbij (lees: raar brilletje, rood bosje strohaar), hij vertelde ons groepje dat hij gedanst had in de show maar zo'n danser stond mij i.i.g. niet meer bij.
Let wel: dit zijn mijn herinneringen na 4 bijna slaaploze nachten (1 a 2 uurtjes slaap per nacht). Ik was niet helemaal mezelf zeg maar. Dus of dit nu een hele betrouwbare herinnering is? Ik betwijfel het....
Ik ben later die dag naar huis gegaan en kan me helemaal niet meer herinneren hoe ik dat voor elkaar heb gekregen (lopen naar metrostation, metro nemen naar vliegveld, inchecken, vliegtuig in, vliegtuig uit, trein nemen naar huis). kennelijk ben ik wel aangekomen.
Achteraf was dit compleet onverantwoordelijk...
Zeker doen opschrijven! Leuk tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:14 schreef Janena het volgende:
Dat is ook wel gaaf...Michael Jackson op de foto in 'jouw' straat.
Alle herinneringen zijn mij erg dierbaar...Ik bedenk me net dat ik ze eens een keer op papier moet zetten (voor ik verander in een demente oude kraai).
Ja precies. Ik vind het wel fascinerend om te zien welke kant ze op willen sturenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef blanket het volgende:
Ook al wordt de getuigenis van Alvarez compleet onderuit geschoffeld...neemt niet weg wat Murray heeft gedaan natuurlijk. Maar goed...twijfel is alles dat nodig is.
Niet per ongeluk op mute geklikt?quote:
Komt zo...echt waar...zit een dombo daar ofzo. Hele avond al.quote:
Nou ja mond gehouden...hij wist niet dat die "fout" bezig was geweest met die medicijnen in tasjes stoppen. Murray vroeg hem dat te doen en het leek hem plausibel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef quirina het volgende:
Maar het klopt toch dat die Alvarez maanden lang zn mond gehouden heeft?
Die Alvarez is niet de slimstequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:40 schreef quirina het volgende:
Hij ziet dan toch dat die dokter dik de zenuwen heeft? En het is toch niet gewoon dat je baas aan een infuus thuis ligt?
En wat te denken van de politie die vragen stelt, die moeten toch eerlijke antwoorden krijgen?
Hij heeft idd wel eens in interviews gezegd dat hij o.a. daarom tours zo haatte: door de adrenaline kon hij na een show niet slapen, terwijl ondertussen het hele circus doorreisde, inclusief jetlags etc.quote:
Zal wel, ja. Bedankt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:56 schreef blanket het volgende:
Ik denk dat, dat een reglement is waar Pastor naar verwijst. Dus de grond waarop iets afgewezen of toegewezen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |