abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:14:10 #226
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103516499
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef blanket het volgende:
En dat er dan zelfs op dat tijdstip fans buiten staan te wachten. MJ fans zijn toch apart slag volk :Y (positief bedoeld)
Ik heb in 1999 4 nachten buiten voor zijn hotel 'geslapen' :') :o :D .

KOUD en nauwelijks slaap natuurlijk....na 4 dagen begonnen mijn hersenen een beetje door te draaien (het is nooit meer goedgekomen _O- ), ik heb toen thuis 30 uur achter elkaar geslapen geloof ik. Duurde een paar dagen voor ik weer een beetje in mijn ritme zat.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:15:28 #227
264694 blanket
its human nature
pi_103516607
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Janena het volgende:

[..]

Ik heb in 1999 4 nachten buiten voor zijn hotel 'geslapen' :') :o :D .

KOUD en nauwelijks slaap natuurlijk....na 4 dagen begonnen mijn hersenen een beetje door te draaien (het is nooit meer goedgekomen _O- ), ik heb toen thuis 30 uur achter elkaar geslapen geloof ik. Duurde een paar dagen voor ik weer een beetje in mijn ritme zat.
Wow _O_

Heb je toen nog wat van hem gezien?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:18:04 #228
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103516793
Was niet alleen devotion hoor, ook geldnood, haha...

Ik had geld voor een vliegticket, concertkaartje en eten/drinken. Hotel in het centrum lukte niet meer, dus dan maar voor zijn hotel pitten he...
Ik kwam daar fans tegen (dit was in Munchen) die waren komen liften vanuit Litouwen en die hadden ook geen geld voor eten (dus daar hebben wij toen maar voor gezorgd).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  Moderator maandag 24 oktober 2011 @ 21:18:10 #229
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103516804
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef blanket het volgende:
En dat er dan zelfs op dat tijdstip fans buiten staan te wachten. MJ fans zijn toch apart slag volk :Y (positief bedoeld)
Ik weet niet of dat altijd even positief is hoor. Ik zou er ook wel een beetje gek van worden..ALTIJD overal die mensen. Lijkt me bij tijd en wijlen behoorlijk benauwend.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:19:02 #230
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103516872
quote:
11s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat altijd even positief is hoor. Ik zou er ook wel een beetje gek van worden..ALTIJD overal die mensen. Lijkt me bij tijd en wijlen behoorlijk benauwend.
Ik persoonlijk snap niet hoe ie het volgehouden heeft.
Leef en Laten Leven
  Moderator maandag 24 oktober 2011 @ 21:20:52 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103517010
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk snap niet hoe ie het volgehouden heeft.
Heeft hij dat wel denk je? Zou dat ALTIJD maar bekeken worden en onder de loep genomen worden niet ook zijn weerslag hebben gehad op hem? Mwah...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:22:10 #232
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103517112
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Heeft hij dat wel denk je? Zou dat ALTIJD maar bekeken worden en onder de loep genomen worden niet ook zijn weerslag hebben gehad op hem? Mwah...
Dat bedoel ik. Dat moet wel, dat het zijn weerslag gehad heeft.
Leef en Laten Leven
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:23:25 #233
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103517199
Ik denk dat hij om die reden ook zo'n tijd in het midden oosten heeft gezeten, daar had hij relatief veel rust geloof ik.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:24:34 #234
264694 blanket
its human nature
pi_103517296
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dat moet wel, dat het zijn weerslag gehad heeft.
Hij wist ook niet beter natuurlijk. Vanaf dat hij klein was, was het al zo.Met de Jackson 5 hadden ze ook al die horde fans.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:24:37 #235
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103517302
Jah, en hij wilde ook graag in Ierland wonen toch. Daar was de gekte relatief minder, geloof ik. Heb ik hem wel eens horen zeggen in een interview.
Leef en Laten Leven
  Moderator maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:26 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103517368
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef blanket het volgende:

[..]

Hij wist ook niet beter natuurlijk. Vanaf dat hij klein was, was het al zo.Met de Jackson 5 hadden ze ook al die horde fans.
Zal dat het makkelijker gemaakt hebben denk je? Dat hij niet beter wist?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:42 #237
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103517392
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef blanket het volgende:

[..]

Hij wist ook niet beter natuurlijk. Vanaf dat hij klein was, was het al zo.Met de Jackson 5 hadden ze ook al die horde fans.
Zeker. Maar dat wil niet zeggen dat het niets met je doet, altijd en eeuwig maar zo te moeten leven. Niet voor niets ging ie heel ver van LA wonen, helemaal afgezonderd.
Leef en Laten Leven
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:27:22 #238
264694 blanket
its human nature
pi_103517534
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef senesta het volgende:

[..]

Zal dat het makkelijker gemaakt hebben denk je? Dat hij niet beter wist?
Ik hoop het..meen ik serieus. Hij was altijd heel lief naar de fans. Realiseerde zich maar al te goed dat dankzij zijn fans hij zo succesvol was.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_103517597
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik hoop het..meen ik serieus. Hij was altijd heel lief naar de fans. Realiseerde zich maar al te goed dat dankzij zijn fans hij zo succesvol was.
Nee joh, dankzij Joe ~O> :')
pi_103517860
Ìk heb een heel stuk gemist, maar lees dat er een tape is laten zien dat Michael thuiskomt. Maar wat is het nut hiervan? Dit bewijst toch niks!
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:33:45 #241
264694 blanket
its human nature
pi_103518043
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zeker. Maar dat wil niet zeggen dat het niets met je doet, altijd en eeuwig maar zo te moeten leven. Niet voor niets ging ie heel ver van LA wonen, helemaal afgezonderd.
Het zal ongetwijfeld iets met hem gedaan hebben. Maar hij zocht het ook allemaal iedere keer weer op. Gaan shoppen als Michael Jackson met 10 man beveiliging om hem heen. Terwijl die ook in z'n Ghost outfit/vermomming had kunnen gaan zodat niemand hem herkende.
Met de kinderen een dierentuin in gaan...kijk hallooo joehoeee hier loop ik met mijn paraplu...ik ben het...Michael Jackson!
Is hetzelfde als Constanza (aka Amanda) roept op twitter dat ze morgen de kids gaat ophalen bij Connie (aka Vanessa) en hoopt dat er geen pers bij is :')
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:34:26 #242
264694 blanket
its human nature
pi_103518092
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Nee joh, dankzij Joe ~O> :')
Hehehe Oh ja...en Joe natuurlijk...hoe kon ik die vergeten :')
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:35:13 #243
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103518143
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef blanket het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld iets met hem gedaan hebben. Maar hij zocht het ook allemaal iedere keer weer op. Gaan shoppen als Michael Jackson met 10 man beveiliging om hem heen. Terwijl die ook in z'n Ghost outfit/vermomming had kunnen gaan zodat niemand hem herkende.
Met de kinderen een dierentuin in gaan...kijk hallooo joehoeee hier loop ik met mijn paraplu...ik ben het...Michael Jackson!
Is hetzelfde als Constanza (aka Amanda) roept op twitter dat ze morgen de kids gaat ophalen bij Connie (aka Vanessa) en hoopt dat er geen pers bij is :')
Dat is zo, maar hij ging ook vaak in vermomming, toch. Althans, dat probeerde hij, maar soms kon je toch wel zien dat hij het was, whehe.
Leef en Laten Leven
pi_103518255
Ik kan me voorstellen dat je ook wel eens niet in vermomming wilt gaan en gewoon jezelf wilt zijn. Dat in die dierentuin in Berlijn was geloof ik niet de bedoeling, dat had geheim moeten blijven dacht ik... weet iemand nog hoe dat zat?
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:38:29 #245
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103518391
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef eskil het volgende:
Ìk heb een heel stuk gemist, maar lees dat er een tape is laten zien dat Michael thuiskomt. Maar wat is het nut hiervan? Dit bewijst toch niks!
Dat nut is mij ook ontgaan...

En kennelijk Walgren ook, die vond het niet de moeite waard om ook maar 1 vraag te stellen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:39:32 #246
264694 blanket
its human nature
pi_103518469
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat is zo, maar hij ging ook vaak in vermomming, toch. Althans, dat probeerde hij, maar soms kon je toch wel zien dat hij het was, whehe.
Hij heeft idd gezegd dat hij vaak in vermomming ging. Maar hij vond het kat en muis spelletje ook erg leuk ;)
Die vermomming van Ghost vond ik toch wel errug goed hoor. We weten het nu maar ik denk dat je hem in het echie straal voorbij had gelopen. Wie kijkt er nog echt goed naar zijn medemens tegenwoordig.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:40:16 #247
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103518524
even iets anders tussendoor....vond deze op Facebook:

"Michael told me a story one time about going in to an orphanage in Russia where the children were laying in beds with sheets covered in urine. He said the smell of urine was so strong when he wa...lked in to the building that it made him sick to his stomach. He had his people get on the phone to the President of Russia and he told him that if each child in that orphanage was not bathed, he would... not put on the concerts that he was scheduled to put on that week. The President told him he had no idea things were that bad at that particular orphanage but he assured Michael things would be "taken care of." Michael said he responded by saying, "Was it that you didn't know or you didn't care to know?" And he said there was just dead silence on the other end of the line and that told him all he needed to know. Then he said he told the President that he was sending one of his people out to buy clean sheets, mattresses, and toys for every and that he would remain in the orphanage until each child had been bathed and was wearing cleans clothes. The President then asked him if he was going to cancel the concert planned for that night and he said, "I suppose that's up to the people here and how long it takes them to give each child a bath. Right now, these children are my priority." All of the children ended up getting bathed and the show went on as scheduled. He said he went back to the orphanage the next day and the children all seemed well and were playing with all of their new toys. He said he knew that once he left things would probably go back to the way they were before but that at least for a few days he made things right. That, right there, is the difference between Oprah and Michael. "
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:40:46 #248
264694 blanket
its human nature
pi_103518556
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef gifkwal het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je ook wel eens niet in vermomming wilt gaan en gewoon jezelf wilt zijn. Dat in die dierentuin in Berlijn was geloof ik niet de bedoeling, dat had geheim moeten blijven dacht ik... weet iemand nog hoe dat zat?
Volgens mij zou de dierentuin dicht gaan voor hem. En bij aankomst bleek dat niet zo te zijn. Hij wilde de kinderen niet teleurstellen en is toen toch naar binnen gegaan. Zoiets?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:41:42 #249
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103518619
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef blanket het volgende:

[..]

Hij heeft idd gezegd dat hij vaak in vermomming ging. Maar hij vond het kat en muis spelletje ook erg leuk ;)
Die vermomming van Ghost vond ik toch wel errug goed hoor. We weten het nu maar ik denk dat je hem in het echie straal voorbij had gelopen. Wie kijkt er nog echt goed naar zijn medemens tegenwoordig.
Ik vond het een een goede vermomming, maar ik weet niet of je de make up in het echt goed kon zien...op beeld niet natuurlijk maar als het theater make up is zie je dat op een meter afstand echt wel.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:42:50 #250
264694 blanket
its human nature
pi_103518695
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Janena het volgende:
even iets anders tussendoor....vond deze op Facebook:

"Michael told me a story one time about going in to an orphanage in Russia where the children were laying in beds with sheets covered in urine. He said the smell of urine was so strong when he wa...lked in to the building that it made him sick to his stomach. He had his people get on the phone to the President of Russia and he told him that if each child in that orphanage was not bathed, he would... not put on the concerts that he was scheduled to put on that week. The President told him he had no idea things were that bad at that particular orphanage but he assured Michael things would be "taken care of." Michael said he responded by saying, "Was it that you didn't know or you didn't care to know?" And he said there was just dead silence on the other end of the line and that told him all he needed to know. Then he said he told the President that he was sending one of his people out to buy clean sheets, mattresses, and toys for every and that he would remain in the orphanage until each child had been bathed and was wearing cleans clothes. The President then asked him if he was going to cancel the concert planned for that night and he said, "I suppose that's up to the people here and how long it takes them to give each child a bath. Right now, these children are my priority." All of the children ended up getting bathed and the show went on as scheduled. He said he went back to the orphanage the next day and the children all seemed well and were playing with all of their new toys. He said he knew that once he left things would probably go back to the way they were before but that at least for a few days he made things right. That, right there, is the difference between Oprah and Michael. "
Mooi heh :'( Kijk en dat soort verhalen vertelt de pers niet...nee zeuren over z'n neus...zo belangrijk ;(
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')