quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Verpest mijn topic eens niet. Blijf maar weg als je het oneens bent met de klacht.
Dan had VI juist niet gewonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Was gewoon een grote corrupte verkiezing.
Die gast rechts, helemaal geweldig is dit als je dwdd gezien hebt. Over die laaf links maar te zwijgenquote:
Wie Is De Mol is wel een goed programma, daar niet van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die gast rechts, helemaal geweldig is dit als je dwdd gezien hebt. Over die laaf links maar te zwijgen
Check mijn posthistorie even zeg. Dit is toch wel de meest obvious troll die er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Maar TS maakt zich dus oprecht druk om welk programma zo'n ringetje wint?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Check mijn posthistorie even zeg. Dit is toch wel de meest obvious troll die er is.
O. Maar dat moet je niet nu al toegeven, wel het topic voltrollen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Check mijn posthistorie even zeg. Dit is toch wel de meest obvious troll die er is.
Haha prachtige tv dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfred Genee, de foute kroonprins van de Nederlandse televisie!
Die kunnen wel goed met elkaar overweg dus dat zal hij niet doen. De Mol zit ook wel eens aan tafel natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef ElmoFan het volgende:
Derksen had die john de mol wel af mogen branden van mij
Idd, liggen elkaar wel. John gunde het zelfs VI wel..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die kunnen wel goed met elkaar overweg dus dat zal hij niet doen. De Mol zit ook wel eens aan tafel natuurlijk.
Wtf heeft Jan Koojemans met TVOH te maken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zeer onterechte klacht. Gelukkig heeft The Voice of Holland niet gewonnen.
* IkeDubaku99 lachte Jan Kooijman aka gladjanus hard uit.
Ik zag hem zitten bij de genomineerden van Wie is de Mol?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef Ritmo het volgende:
Wtf heeft Jan Koojemans met TVOH te maken?Lul niet zo uit je nek man..
Johan Derksen heeft een kloon?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:16 schreef DrDentz het volgende:
De Derksen-maffia arriveert, geef die ring maar af.
[ afbeelding ]
Hilbert de Wit schijnt regelmatig in elkaar geslagen te worden door mensen die hem aanzien voor Derksen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |