quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Verpest mijn topic eens niet. Blijf maar weg als je het oneens bent met de klacht.
Dan had VI juist niet gewonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Was gewoon een grote corrupte verkiezing.
Die gast rechts, helemaal geweldig is dit als je dwdd gezien hebt. Over die laaf links maar te zwijgenquote:
Wie Is De Mol is wel een goed programma, daar niet van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die gast rechts, helemaal geweldig is dit als je dwdd gezien hebt. Over die laaf links maar te zwijgen
Check mijn posthistorie even zeg. Dit is toch wel de meest obvious troll die er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Maar TS maakt zich dus oprecht druk om welk programma zo'n ringetje wint?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Check mijn posthistorie even zeg. Dit is toch wel de meest obvious troll die er is.
O. Maar dat moet je niet nu al toegeven, wel het topic voltrollen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Check mijn posthistorie even zeg. Dit is toch wel de meest obvious troll die er is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |