abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103410108
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het ook totaal niet eens met de richting waarop de makers van My Little Pony gaan; het lijkt wel of ze het niet meer serieus nemen! Als het nou weer vanouds zou worden, dan zou ik wel weer kijken. Maar goed, heb het al 20 jaar niet meer gezien, maar dat doet er niets aan af dat ik het er niet mee eens ben natuurlijk.

zo komt dat gejammer dus op me over :')
Ik zie het zo:

WoW is een game > Games moeten fun zijn > De nieuwe expo ziet eruit als een shitload of fun.
Al dat "niet meer serieus nemen" is :')
pi_103410121
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:07 schreef Onmisbaar het volgende:
Characters die lijken op panda's die Panderen heten en wonen in Pandaria. Die gasten bij Blizzard moeten zich helemaal kapot lachen. Ik snap dat WoW ook vol zit met onserieuze dingen, maar de verhaallijn van WoW was tot noch toe vrij serieus, toch? Dit past toch absoluut niet in het rijtje? Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat ze over characters die initieel als grap bedoeld waren een uitbreiding bouwen. Meer niet :).
Het spel moet serieus zijn!!
Het spel moet realistisch zijn!!!

:')

ik vind:

het spel moet LEUK zijn en de nieuwe expo gaat echt leuk worden _O_
pi_103410210
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:07 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik snap dat WoW ook vol zit met onserieuze dingen, maar de verhaallijn van WoW was tot noch toe vrij serieus, toch?
Orcs, trolls, gnomes, goblins, worgen, elves, taurens. Tja, het is wat je serieus wil noemen 8-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_103410261
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:08 schreef SoraAoi het volgende:

Ik zie het zo:

WoW is een game > Games moeten fun zijn > De nieuwe expo ziet eruit als een shitload of fun.
Al dat "niet meer serieus nemen" is :')
Nou, ik werd idd ook wel een beetje moe van de steeds weer opdravende arch enemy die we dan weer moesten dood maken voor de volgende kon komen opdraven! Illidan vond ik bijv megacool (YOU are not prepared! *shiver*) en hup: we maken hem dood -O- Etc.

Zo heerlijk om nu eens een nieuw continent te ontdekken waar het tegengestelde aan de hand is. Het is er ongelofelijk vredig (met wat enge beesten en wezens die er ook leven natuurlijk) en wij (WIJ) gaan daar dus oorlog brengen :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103410264
quote:
And few can hope to out-last the unquenchable prowess of the Monk Brewmaster, whose empowering beverages and unpredictable combat style allow them to absorb incredible amounts of punishment.
Drunken Fist!
pi_103410348
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Orcs, trolls, gnomes, goblins, worgen, elves, taurens. Tja, het is wat je serieus wil noemen 8-)
Ja, maar het ging voorheen over oorlog, verraad, moord, etc. Natuurlijk waren er al op de achterpoten lopende stieren en orcs, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen panda's gewoon te kinderlijk vinden, no offence. Ze nemen niet eens de moeite om ook maar een beetje creatieve naam te bedenken :P.

Neem nou Lord of the rings, dat is toch ook vrij serieus? Naast dat het natuurlijk elfjes en levende bomen heeft, zit er wel een 'serieus' verhaal in. Als ze nu ineens een deel 4 zouden maken waarin er kung-fu beren zouden komen die in beertjesland wonen, dan zou ik dat vrij moeilijk te slikken vinden, snap je wat ik bedoel? Het past niet in de trend van het verhaal, vind ik.

Enfin, ik ben het er dus wel echt helemaal mee eens dat het om de lol moet gaan en als je dit leuk vindt dan zit je in ieder geval goed met de komende expansion :).
pi_103410452
Cross-Realm Pokemon Battles 8-)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_103410634
Ben ik dan de enige die wel zit te wachten op die nieuwe uitbreiding? Ik was gestopt sinds Firelands, maar kijk toch wel erg uit naar deze uitbreiding. Erg leuke sfeer en setting lijkt me.
pi_103410649
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik dan de enige die wel zit te wachten op die nieuwe uitbreiding? Ik was gestopt sinds Firelands, maar kijk toch wel erg uit naar deze uitbreiding. Erg leuke sfeer en setting lijkt me.
Ik ook!!!!
pi_103410727
Ik hou sowieso wel van Chinese cultuur en kunst en ontwerp enzo O+
pi_103410730
Ben bang dat ze in China zelf niet blij zijn met deze expansion trouwens :')
pi_103410735
quote:
Ik ben ook heel enthousiast hoor! Ziet er zo mooi uit dat gebied O+
En ik ben dus heel benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken, zowel horde als alliance pandaren, maar die zouden elkaar dus niet bevechten? Kan je dan wel met elkaar praten als horde en alliance? Ben zo benieuwd.

De nieuwe battlegrounds lijken me ook al leuk; heel nieuw principe.

Alleen dat nieuwe talentsysteem hè. Dat weet ik nog niet. Ik hou wel van (de illusie van) een keuze. Ook al neemt iedereen standaard altijd bepaalde dingen die je dat straks standaard bij je spec gaat krijgen.

Ze willen geen cookiecutter build, maar vraag me af of dat ooit kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103410743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:41 schreef TwyLight het volgende:
Ben bang dat ze in China zelf niet blij zijn met deze expansion trouwens :')
Ze gingen de panda's zo vredig mogelijk houden juist met oog op China :D
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:41:58 #239
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103410758
quote:
Nee :D.
Vind 't wel tof op zich die Panda's en ook dat gebied _O_.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_103410830
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze gingen de panda's zo vredig mogelijk houden juist met oog op China :D
In China zijn pandas heilig en mag je daar helemaal niks mee doen. Vechtende panda's kan echt niet
pi_103410884
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook heel enthousiast hoor! Ziet er zo mooi uit dat gebied O+
En ik ben dus heel benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken, zowel horde als alliance pandaren, maar die zouden elkaar dus niet bevechten? Kan je dan wel met elkaar praten als horde en alliance? Ben zo benieuwd.

De nieuwe battlegrounds lijken me ook al leuk; heel nieuw principe.

Alleen dat nieuwe talentsysteem hè. Dat weet ik nog niet. Ik hou wel van (de illusie van) een keuze. Ook al neemt iedereen standaard altijd bepaalde dingen die je dat straks standaard bij je spec gaat krijgen.

Ze willen geen cookiecutter build, maar vraag me af of dat ooit kan.
Ik las laatst dit:

quote:
Here's some interesting information. I won't tell you how I got it.

Mists of Pandaria Storyline and Lore Information
Levels 85-90
Expansion gives players access to the wartorn island of Pandaria, Kul Tiras, Tel'abim, and Suramar.

Two distinct Pandaren races are released with the game.

The Alliance befriends the Pandaren of the Shadow Shao'din, a proud clan of warriors with a heritage of bloodshed.

The Horde gains the support of the Fire Shao'din, which is a clan of Pandaren monks, scholars, and poets.

Civil war split the island of Pandaria literally. The two warring Pandaren clans used their magic to split the island down the middle.

Shodo-pan Zin Ji is the stand-in villain for the expansion, but N'Zoth and Azshara play a role, as well.

Shodo-pan Zin Ji is the former leader of the Shadow Shao'din, and initially receives support from the Alliance.

The Shadow Shao'din started the war by invading Fire Shao'din farms to steal food and supplies.

The Shadow Shao'din is too powerful for the Fire Shao'din to handle alone. The Fire Shao'din sends messengers in a rowboat to a nearby Horde warship to plead for support.

The "Mists" of Pandaria are actually a concealing sort of magic that hid the island from the eyes of sailors for millennia.

The Fire Shao'din Pandaren are markedly friendlier-looking compared to the Shadow Shao'din Pandaren. The two races are very distinct from each other. The Fire Shao'din Pandaren have a choice of sagely beards and wise facial features, while the Shadow Shao'din Pandaren are slightly taller and appear more vicious.

Blizzard wanted to give the Alliance another "unethical" or "shadowy" race to balance the storyline out.

The expansion focuses greatly on the conflict between the Alliance and Horde by proxy of their new Pandaren allies.

Deathwing's Shattering is what initially caused famine and disease to consume the island of Pandaria. The Shadow Shao'din took a very direct approach to handling the problem, and this meant wiping out the sickly members of the population in large numbers. The Alliance does not initially understand the brutality of the Shadow Shao'din.
Veel van dit is comfirmed, dus wellicht dat de rest ook waarheid is.
pi_103411154
Maarre leather tanks? :')
pi_103411189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef byah het volgende:
Kung Fu monks hebben blote voeten en een jurk aan. What's your point :7

Ik wilde een lieve panda spelen en nu zie ik dat de alliance het bloeddorstige deel krijgen. Hmpf.
pi_103411193
quote:
Drunk leather tanks!
pi_103411218
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:01 schreef Chau het volgende:

Drunk leather tanks!
Met BeerBuffs *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:03:22 #246
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103411231
quote:
Ook een monk met armor gezien?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_103411292
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 06:37 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Nee, je moet een jaar betalen, en je kan kiezen, OF 12x 13 euro, OF 4x 36 ofzo OF 2x 65 euro. Het zijn dezelfde opties als je normaal hebt, alleen leg je het vast voor een jaar. (Vandaar ook dat iDeal niet kan, maar creditcard en automatisch afschrijven wel)
Ik gebruik nu Automatische Incasso en ik krijg de optie om 1 keer 65 euro te betalen, dat heb ik gedaan om vervolgens het nog eens te doen maar daar werd het niet bij toegevoegd, ben ik nou zo blond dat ik niet zie ofwa
pi_103411334
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:06 schreef KanNichtSehen het volgende:

Ik gebruik nu Automatische Incasso en ik krijg de optie om 1 keer 65 euro te betalen, dat heb ik gedaan om vervolgens het nog eens te doen maar daar werd het niet bij toegevoegd, ben ik nou zo blond dat ik niet zie ofwa
Ik heb nu maandelijks gedaan, want wil ook nog de collector's edition kopen en dat geldt voor 4 maanden en dan betaal ik van mijn kerstbonus 6 maanden in 1x. Done voor een jaar.

(geld wordt op meest ongunstige moment in de maand afgeschreven en ik wil niet het risico lopen dat er even niets op de rekening staat :D )
pi_103411487
Heb nu zo vaak zitten kutten met dat Automatische Incasso gebeuren dat ik aan mijn limiet zit voor vandaag :') Al eerder vanochtend (lees 4 uur) een ticket aangemaakt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')