Ik twijfel dan toch altijd aan de kwaliteit en bang voor kortsluiting of brand. Gebruik nooit graag producten die lang/vaak in het stopcontact moeten of lampen. Terecht of onterecht?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van led lampen afkomstig uit china, dan bedoel ik dus lampen die je binnen gebruikt ipv gloeilampen.
Van uitstekend tot ronduit kutquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van led lampen afkomstig uit china, dan bedoel ik dus lampen die je binnen gebruikt ipv gloeilampen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:07 schreef JortK het volgende:
Vrijdag bezoek. Gozer van 18. Had een laserpen gekocht voor 30 euro bij ze buurman. Precies dezelfde laser op DX voor $6,-
Ja! En hij geloofde me niet dus de iPad erbij gepakt en laten zienquote:
Omdat hij waarschijnlijk niet verstuurd is..quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Schild het volgende:
(Alleen jammer dat die foto's van pakket het niet doen...)
www.packagetrackr.com die zoekt automatisch uit waarmee hij verstuurd is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:43 schreef JortK het volgende:
Ik kreeg binnen een dag wel de bevestiging dat er verstuurd was, inclusief foto
Alleen geen idee waar ik die tracking code kan invullen om zo me pakketje te volgen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
www.packagetrackr.com die zoekt automatisch uit waarmee hij verstuurd is.
quote:Sorry, we can't recognize your tracking number. Please select a specific carrier and try again. If your shipment carrier is not currently supported, please add and vote for yours. We'll see if we can add them to our site.
Ah, thanks, ik ga er ff op eentje proberen af te dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja heb em binnen sinds eergisteren , $35 dollar op ebay..
werkt goed, blauwe led er op dat ie aanstaat, en gele leds als die laad.
de batterijen worden totaal niet warm zoals bij die laders die je bij de batterijen krijgt.
vooralsnog, top ding!
laad zo goed als alles wat maar opgeladen kan worden en de vorm heeft van een 18650, dus ook AA en AAA en verder nog een tiental andere exotische maten en nummers.
Hier dan?quote:
Die website heeft mij alleen nog maar led lampies geleverd, die smart dingen heb ik nog nooit gehad.. kreeg altijd zulke:quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog is dat je alleen van die "Smart" lampjes krijgt.. geen aandrader personelijk.
Bestel 40 stuks en vrienden kunnen die ook voor inkoop prijs kopen (geen handel) zodat ik ze voor lagere prijs kan inkopen. Zijn ongeveer gelijk aan de lampjes die ze voor 3.5/4 euro bij de HEMA verkopen. Tough, de ledjes zijn een stúk feller
Deze heb ik ook wel eens bij de action gekochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die website heeft mij alleen nog maar led lampies geleverd, die smart dingen heb ik nog nooit gehad.. kreeg altijd zulke:
[ afbeelding ]
Er is wat besteld!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, pak gewoon zoiets:
http://chinaprices.us?q=1000mw of de zelfde zoekmachine met mw500 of mw2000
Zelf heb ik deze gehad: http://www.dealextreme.co(...)h-5dbi-antenna-20646
Kon toen zelfs het netwerk van de buren 100 meter verderop af en toe ontvangen.
tot 5mw legaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil een laserlampje kopen voor de kat als speeltje
Heeft iemand aanraders?
( Zijn laserlampjes nu verboden of niet meer? Ik kan momenteel niet googelen, zit mobiel)
Gewoon de goedkoopste nemen, heb er ook een van een dollar ofzo besteld. Onder de 5MW iig, dan ist goed. Neem aan dat je het alleen binnenshui gebruikt. Is meer dan genoegquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil een laserlampje kopen voor de kat als speeltje
Heeft iemand aanraders?
( Zijn laserlampjes nu verboden of niet meer? Ik kan momenteel niet googelen, zit mobiel)
Topquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef shiznuts het volgende:
Is er niet toevallig kermis bij je in de buurt of zo?Van die hele simpele dingetjes zijn wel erg goedkoop te krijgen ook in Nederland meen ik. Zou in ieder geval geen 1000mW groene laser doen (tenzij je 's avonds gepland hebt een traditioneel Chinees gerecht te eten). Alles sterker dan 5mW mag niet (class 3B, 4).
Summer, heb hier volgens mij ook nog wel een lampje liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er komt geen kermis hier maar ik ga maar eens bestellen
De lampjes die ik op oog had zijn 5mW.
En ik gebruik ze uiteraard alleen binnen.
okequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Summer, heb hier volgens mij ook nog wel een lampje liggen.
Mag je zo hebben.
Moet alleen ff kijken of ik hem kan vinden.
Ik kan hem niet vinden offcoursequote:
Ik zou het heel tof van je vinden als je hem vondquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden offcourse![]()
Hij moet ergens liggen maar waar![]()
Heb al een paar minuten gezocht, maar miss schiet er straks nog wat te binnen.
Nou ja, als je echt niet wachten kunt... http://laser-lamp.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou het heel tof van je vinden als je hem vond
Ik kan 'm zelf niet bestellen omdat ik geen pc in de buurt heb.![]()
Als ik 'm zelf moet bestellen kan dat pas over een paar wekenen ik wil er al zo lang een
Jammer dat ze die dingen niet gewoon in een winkel verkopen hier
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
Wow het is wel heerlijk rustig z'n dagje zonder Skippy_ball,,, zou hij een ban hebben?
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.
De nieuwe ebay kortingscode staat in 't vorrig topic,, als je daar even kijkt en post zal hij in de volgende OP verandert wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:45 schreef Skiet het volgende:
Argh 10%ebay110 is expired op BIC. Hoe gaar is dat. Eens kijken of er nog een andere is op de bekende sites.
Damnit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
10%ebay2011 is de nieuwe 10%ebay110
Leuk van die kleine veranderingetjes... nou heb de OP ff verandertquote:
You're welcome.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:00 schreef thecuriousone het volgende:
Damn you shiznuts!
Daarstraks deze infantry voor 15,98 AUD "gewonnen" op eBay.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
Wow het is wel heerlijk rustig z'n dagje zonder Skippy_ball,,, zou hij een ban hebben?
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.
Oh, moet ik weer weg?quote:
Die codes kun je niet TT''enquote:
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?quote:
om precies te zijn cr2450 via ebay en enkele dollarsquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?Zoveel vragen die zo'n weinigzeggende comment teweegbrengt.
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een tray CR2032's besteld van ebay. Bij de supermarkt per stuk even duur als nu 100, en prima kwaliteit
Haha vet! Good old timesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |