Ik kan hem niet vinden offcoursequote:
Ik zou het heel tof van je vinden als je hem vondquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden offcourse![]()
Hij moet ergens liggen maar waar![]()
Heb al een paar minuten gezocht, maar miss schiet er straks nog wat te binnen.
Nou ja, als je echt niet wachten kunt... http://laser-lamp.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou het heel tof van je vinden als je hem vond
Ik kan 'm zelf niet bestellen omdat ik geen pc in de buurt heb.![]()
Als ik 'm zelf moet bestellen kan dat pas over een paar wekenen ik wil er al zo lang een
Jammer dat ze die dingen niet gewoon in een winkel verkopen hier
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
Wow het is wel heerlijk rustig z'n dagje zonder Skippy_ball,,, zou hij een ban hebben?
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.
De nieuwe ebay kortingscode staat in 't vorrig topic,, als je daar even kijkt en post zal hij in de volgende OP verandert wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:45 schreef Skiet het volgende:
Argh 10%ebay110 is expired op BIC. Hoe gaar is dat. Eens kijken of er nog een andere is op de bekende sites.
Damnit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
10%ebay2011 is de nieuwe 10%ebay110
Leuk van die kleine veranderingetjes... nou heb de OP ff verandertquote:
You're welcome.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:00 schreef thecuriousone het volgende:
Damn you shiznuts!
Daarstraks deze infantry voor 15,98 AUD "gewonnen" op eBay.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
Wow het is wel heerlijk rustig z'n dagje zonder Skippy_ball,,, zou hij een ban hebben?
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.
Oh, moet ik weer weg?quote:
Die codes kun je niet TT''enquote:
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?quote:
om precies te zijn cr2450 via ebay en enkele dollarsquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?Zoveel vragen die zo'n weinigzeggende comment teweegbrengt.
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een tray CR2032's besteld van ebay. Bij de supermarkt per stuk even duur als nu 100, en prima kwaliteit
Haha vet! Good old timesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |