quote:Familie Tajiri en gemeente Venlo blijven in gesprek
De familie Tajiri en de gemeente Venlo blijven in gesprek over de problemen rond het geplande Tajiri Museum in het Julianapark.
Dat bleek vrijdag tijdens een eerste overleg tussen beide partijen. De nabestaanden van de Baarlose kunstenaar trokken vorige maand de stekker uit het plan, omdat ze volgens hen geen vertrouwen meer hadden in de plannen. De gemeente en de andere Venlose musea waren verbaasd en teleurgesteld over het besluit van de familie van Tajiri, die in 2009 overleed.
Tijdens het gesprek vrijdag hebben de partijen hun standpunten nog eens toegelicht. Inhoudelijke mededelingen zijn niet gedaan. De komende weken wordt een afspraak gemaakt voor nieuw overleg.
Ja, inddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef afsje het volgende:
Ja inderdaad, bij het station is het vreselijk! En vooral ' s ochtends die stadwacht die je een plek aanwijst waar je je fiets moet parkeren
Moet je eens kijken hoe snel die familie Tajiri is als je als gemeente met een paar ton stijgt. Dump die hele collectie maar bij Janssen of Geerlings. Overhypte rommel. Maar ja, das mijn mening.quote:
Ja echt verschrikkelijke figuren zijn dat, ik heb altijd al een hekel aan stadsfiguren gehad. Te dom voor de politieopleiding en zelfs parkeerwachter was te hoog gegrepen, dan maar als Stadswacht een beetje 'gezag' proberen uit te stralenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef afsje het volgende:
Ja inderdaad, bij het station is het vreselijk! En vooral ' s ochtends die stadwacht die je een plek aanwijst waar je je fiets moet parkeren
Wat is er mis met Baer de Woers, Marokko, en Pienda Wullum?!?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
ik heb altijd al een hekel aan stadsfiguren gehad.
Zo beter Fratsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijke figuren zijn dat, ik heb altijd al een hekel aan die stadswachten gehad. Te dom voor de politieopleiding en zelfs parkeerwachter was te hoog gegrepen, dan maar als Stadswacht een beetje 'gezag' proberen uit te stralen
Vind de vastelaovesmuziek de laatste jaren een beetje erg veel 13 in een dozijn nummers zonder al te veel creativiteit hebben. Natuurlijk is dat vaak het geval bij zulk soort muziek maar ik vind het nu wat erger dan normaal...quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef fratsman het volgende:
Terechte winnaar!Supergezellige avond gehad.
Vind je? Ik vind juist door acts als Noud en Tim en Bram en Ruud dat er veel meer jeugdige schwung in zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind de vastelaovesmuziek de laatste jaren een beetje erg veel 13 in een dozijn nummers zonder al te veel creativiteit hebben. Natuurlijk is dat vaak het geval bij zulk soort muziek maar ik vind het nu wat erger dan normaal...
Ja ik wilde het eigenlijk al niet zeggen maar ik vond dus dat liedje van Noud & Tim het beste. Het is heel vernieuwend en orgineel ivm de andere nummers. Maargoed als er iemand niet objectief is dan ben ik het aangezien die twee bij mij in de vastelaovesvereniging zittenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind juist door acts als Noud en Tim en Bram en Ruud dat er juist meer jeugdige schwung in zit.Misschien ben ik iets enthousiaster omdat ik er live bij was, maar ik vind dat we als Venlonaren supertrots mogen zijn op onze Leedjes-tradisie.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:33 schreef Klonk het volgende:
Luik![]()
Zoveel toffer en mooier dan de meeste mensen denken
Ja, echt belachelijk die actiequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:10 schreef afsje het volgende:
Venlo/NS ten top weer hoor!
Afsje vanochtend op haar Gazelle uit 1456 naar t station, mooi in t fietsvak parkeren... Kom ik net weer terug; alle fietsen weg!! Staan ze.allemaal nu links van het station, tussen de bomen, geen verlichting.. Kwartier gezocht, maar geen Gazelle van Afsje pfff..
Ook geen waarschuwing vanochtend ofzo dat ze verplaatst zouden worden.
Nu maar lopen naar huis :-(
Ik vond elf op elf un leuker nummer maar wellicht kumt det waal umdet ik Hay Smeets neet zoe mot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef fratsman het volgende:
Terechte winnaar!Supergezellige avond gehad.
Wat is det toch met dae man? Ik ving zaoterdaag auk al zo'n geluuje op!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond elf op elf un leuker nummer maar wellicht kumt det waal umdet ik Hay Smeets neet zoe mot.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef Klonk het volgende:
Jan Christis, wat was het nu al druk in de stad, mooi weer en de pruuse hebben vakantie
Ut is unne badjakker, spraekboks en tegenover Hay is Ivo Niehe bescheiden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat is det toch met dae man? Ik ving zaoterdaag auk al zo'n geluuje op!Elf op Elf was inderdaad ook erg leuk, alleen de 4e plaats vind ik minder. Had ik liever die Tango van Edu Carli en Paul Claessen gezien.
Ik kan bevestigen dat in huize Ganzenherder de oude generatie het volledig met eight eens is... Wat ook zeer duidelijk te merken was zaterdagavondquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ut is unne badjakker, spraekboks en tegenover Hay is Ivo Niehe bescheiden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ut is unne badjakker, spraekboks en tegenover Hay is Ivo Niehe bescheiden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:17 schreef Klonk het volgende:
Jammer, had mijn passagiers vanmorgen wijs zitten maken dat het wel eens 7 uur kon zijn voor ze thuis waren
Hopen dat er op tijd iemand van de berg afkomt en de vierpaardjes op wil draaienquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:25 schreef Klonk het volgende:
Maar goed niet te vroeg juichen, moet nog wel van de vierpaardjes naar de groenveldsingel op het moment dat alle Duitsers besluiten nach hause zu fahren
Dat is geen hopen meer maar biddenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopen dat er op tijd iemand van de berg afkomt en de vierpaardjes op wil draaien...
Noujah in Düsseldorf of Köln ga ik wonenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Klonk het volgende:
Ik zou uit die drie elke dag Luik kiezen, de laatste twee zijn té gewoontjes, gaan ze allemaal al naar toe
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wel toevallig nu de Duitsers weer naar huis zijn
[..]
Goed nieuwsquote:
[..]
Weet je dat nog niet? Luthart is al een tijdje gesloten. De gebroeders Luthart zijn vorige maand 2 dagen na elkaar allebei overleden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:49 schreef Klonk het volgende:
Nee, ik ga echt op de 11 van de 11de naar de mert
ff naar Luthart
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef fratsman het volgende:
Hoppa! Nachtopening Modern Warfare 3 ook weer overleefd! De hele Klaosstraot stond kotsvol. Wel een beetje triest dat er Saturn-personeel tussen de wachtenden rondliep. "Psst, bij ons 2 of 3 euro goedkoper!"![]()
![]()
Stonden de boys van de FRS vroeger ook altijd om bekend. Of spellen voor de datum onder de toonbank verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef fratsman het volgende:
Hoppa! Nachtopening Modern Warfare 3 ook weer overleefd! De hele Klaosstraot stond kotsvol. Wel een beetje triest dat er Saturn-personeel tussen de wachtenden rondliep. "Psst, bij ons 2 of 3 euro goedkoper!"![]()
![]()
Nachtelijke openingquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Stonden de boys van de FRS vroeger ook altijd om bekend. Of spellen voor de datum onder de toonbank verkopen.
Een keertje een nachtelijke opening gedaan voor de Sega Dreamcast, kwamen er 2 mensen op af.
Ja, echt he? Verschrikkelijk die zooi daarquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:37 schreef maen het volgende:
pff ik ben niet blij met het nieuwe busstation, zo kan ik bus 62 nooit meer halen door de afstand![]()
het blijft ook echt een puinhoop daar he?
zoek voor zondag wel een ander beginstationquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt he? Verschrikkelijk die zooi daar
Zag hem al liggen bij Koops, ff de Sint inlichten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Klonk het volgende:
Voor de liefhebbers van de geschiedenis van Venlo is er een heel tof boek uitgekomen (meerdere trouwens maar die gaan over vastelavond, en jullie kennen mij en carnaval)
Twintig Eeuwen Wonen aan de Maas, echt een superboek, dik, interessant
Waitwhut?quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Klonk het volgende:
kut, gaat de spoorwegovergang bij de vierpaardjes drie dagen dicht
Heb ik gelukkig geen last van, maar een verkeersinfarct gaat dat wel wordenquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen om 8.30 tot en met Donderdag, ze gaan de boel daar opnieuw bestraten
Dat werd tijd ook. Die kuilen werden steeds dieper.quote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen om 8.30 tot en met Donderdag, ze gaan de boel daar opnieuw bestraten
Volgens mij zeiden ze op de stadsomroep dat het maar 1 dag zou duren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Klonk het volgende:
Ik snap er geen fuck van, ik had vanmiddag mijn passagiers afgezet, rij richting de kaldenkerkerweg en zie dat de vierpaardjes weer open zijn![]()
Ben er niet overheen gereden omdat mijn doel ergens anders was, ben benieuwd of het morgenochten nou open of dicht is
Blijkbaar heb ik het toch verkeerd gehoord op de stadsomroep want ik kon er vanmiddag niet over.quote:Op woensdag 23 november 2011 06:56 schreef Klonk het volgende:
de borden hadden het over 3 dagen
goeie informatievoorziening
Ik net wel, rond half 5quote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het toch verkeerd gehoord op de stadsomroep want ik kon er vanmiddag niet over.
Zoeken vast nog wel een paar paters een schandknaapje.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:25 schreef datisstom het volgende:
Weet iemand waar ik een bijbaantje kan scoren in Venlo als 14-jarige?Ik woon zelf in Steyl, dus daar in de buurt zou ook kunnen.
Gewoon nog 2 jaar folders rondbrengen en daarna bij Benders gaan vakkenvullen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef datisstom het volgende:
Bedankt voor de tips (behalve die boven mij), ik heb bij tiptop gesolliciteerd. Een tuinder zou ook wel leuk zijn alleen waar vind je die en hoe benader je die..Beetje akward.
Ik mag al vakkenvullen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon nog 2 jaar folders rondbrengen en daarna bij Benders gaan vakkenvullen.Succes!
Ben wel van plan om eens te gaan kijken ja, maar denk niet meteen het eerste weekend. En ik hoop voor hun dat ze het langer volhouden dan 6/BdW..quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef Ruder het volgende:
Gaat er hier iemand 2 december naar St1 (spreek uit: stein of voor Hollanders: Steen) ?
Ik heb gisteren een van die oost-europese bedelaars met een zogenaamd "gebrek" (lees; met een kruk onder de schouder rondstrompelend) uit mijn winkel moeten jagen. En met dat soort gespuis op straat gaan we voor "beste binnenstad 2013."quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Klonk het volgende:
De entree van de jumbo op de maasboulevard is echt opgeknapt nu de zwervers het ontdekt hebben
Het zijn er meer. En al een paar weken. In eerste instantie alleen op de Vleesstraat maar ik merk dat ze zich nu ook in andere straten ophouden. (dus ook al in de Klaasstraat.) Ik begrijp ook niet dat de politie dit soort gasten niet uit het centrum verwijdert, net als allemaal dat rondzwalkend en schreeuwend zwerf/zuip/spuitvolk. Oppakken en op een rij met een ketting aan de voet straat voor straat, wijk voor wijk rotzooi opruimen. Zijn ze 's avonds goed moe en hebben ze ook geen tijd om te zwerven/zuipen/spuiten en doen ze tenminste wat voor hun uitkering. Dat "wethouder onzichtbaar" dhr. Satijn van economische zaken daar maar eens over nadenkt. Heel wat vliegen in één klap.quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Klonk het volgende:
Die heb ik ook gezien, een dwerg op krukken met een koffiebekertje. Maar ondertussen wel een duur trainingspak aan met een monster energy muts op...
0485-319050quote:Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef datisstom het volgende:
Raar, kom ook dagelijks in de stad en heb er nog geen gezien.
Heeft tiptop trouwens ook een vestiging in Venlo?
Tiptop duvelt de folders bij je op de stoep en rijden daarna als een maniak weer weg, tenminste zo gaat het hier in Belfeld...quote:Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef datisstom het volgende:
Raar, kom ook dagelijks in de stad en heb er nog geen gezien.
Heeft tiptop trouwens ook een vestiging in Venlo?
Belfeld. Welke straat?quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tiptop duvelt de folders bij je op de stoep en rijden daarna als een maniak weer weg, tenminste zo gaat het hier in Belfeld...
Je bent toch niet stiekem m'n schoonvader he? :-Pquote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef Klonk het volgende:
Ga ik niet noemen op het forum, in de buurt van de kerk, hou het daar maar op
Dacht ik ook... Ze zijn een tijdje weggeweest, maar sinds kort zie ik ze weer steeds vaker. Ook heel vaak bij de AH op t Pastoor Opheijplein of hoe t daar ook heet..quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er is toch een zero-tolerance beleid mbt zwervers op de Maasboulevard?
Voor de hele binnenstad, er komt alleen zo weinig van terecht. Op het moment dat de nachtopvang 's ochtends sluit trekken ze weer en masse de binnenstad in, em crashen dan of in het Nolenspark, of bij Benders of blijven een beetje ronddwalen in het centrum en de politie komt niet verder dan ID-controle, verder niks.quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er is toch een zero-tolerance beleid mbt zwervers op de Maasboulevard?
Als je dagelijks in het centrum moet zijn/werkt zal het je zeker opvallen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef datisstom het volgende:
Waarom heb ik ze nog nooit gezien dan?
Inderdaad ja, bij de Lidl hange ze ook regelmatigquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Voor de hele binnenstad, er komt alleen zo weinig van terecht. Op het moment dat de nachtopvang 's ochtends sluit trekken ze weer en masse de binnenstad in, em crashen dan of in het Nolenspark, of bij Benders of blijven een beetje ronddwalen in het centrum en de politie komt niet verder dan ID-controle, verder niks.
Zo niet, heb je oogkleppen op ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als je dagelijks in het centrum moet zijn/werkt zal het je zeker opvallen.
We hebben er anders genoeg!quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
's Morgens en rond 3 uur fiets ik altij door de binnenstad en nog nooit eentje gezien.
En nog een heleboel meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
Vette shit. Mijn sig staat eindelijk op Youtube!![]()
![]()
Ik zag het al ja! Nice! Dat concert was in het weekend van hemelvaart 1991. Mijn vader wilde er dolgraag heen, maar was te laat met kaarten kopen. Vervolgens is hij toen met mij en mijn broertje meegegaan op voetbalkamp in Maasbree. Mijn moeder bleef thuis. Bij thuiskomst kreeg hij te horen dat mijn moeder dat weekend samen met haar zussen toch bij dat concert was geweest. (Oom had een eigen bedrijf en had viavia nog kaarten gekregen.) Kwaad dat ie was!quote:
Whehequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zag het al ja! Nice! Dat concert was in het weekend van hemelvaart 1991. Mijn vader wilde er dolgraag heen, maar was te laat met kaarten kopen. Vervolgens is hij toen met mij en mijn broertje meegegaan op voetbalkamp in Maasbree. Mijn moeder bleef thuis. Bij thuiskomst kreeg hij te horen dat mijn moeder dat weekend samen met haar zussen toch bij dat concert was geweest. (Oom had een eigen bedrijf en had viavia nog kaarten gekregen.) Kwaad dat ie was!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
Kom gewoon naar Kubke man, veel gezelliger
quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
Stappen in Helden heeft mij nooit aangesproken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef datisstom het volgende:
Bedoelen jullie met 'zwervers' niet gewoon al die meeuwen?
Nee dat volk dat rondhangt met hun blik bier in de knuisten en iedere dag weer om kleingeld "voor de nachtopvang" loopt te bedelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef datisstom het volgende:
Bedoelen jullie met 'zwervers' niet gewoon al die meeuwen?
Kleingeld meestal vragen ze 2 euro ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dat volk dat rondhangt met hun blik bier in de knuisten en iedere dag weer om kleingeld "voor de nachtopvang" loopt te bedelen.
Daar zetten ze wel op in jaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Kleingeld meestal vragen ze 2 euro ofzo?
Die gast met die Metro en Spits krantjes verkoopt is ook irritant, maar dat schijnt de zoon te zijn van rode Cor en de stoepehoer
Klopt, hij heet Michelquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die gast met die Metro en Spits krantjes verkoopt is ook irritant, maar dat schijnt de zoon te zijn van rode Cor en de stoepehoer
Ah, dat joch dat misbruik door een buurman verzon en dat pa die vervolgens doodsloeg. Was nog een behoorlijk relletje toen in Blerick. Maar het blijven Tokkies.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat zeiden wij gisteren ook al tegen elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:26 schreef Klonk het volgende:
Gaat lekker trouwens, 3 overvallen in de gemeente binnen twee dagen en in Belfeld is het te vaak raak qua inbraken...
Nou weer in Blerick! de dierenkliniek aan de Helling/Antoniuslaan. Wtf is er aan de hand deze week?!?twitter:
Alweer! De enige winkel die ik weet hier op de Hogeweg is de Bristol, maar daar was dus niks te zien toen ik er langs fietste gisteren..twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 12-12-2011 om 12:26:37Opnieuw overval op winkel: Er is zondagmiddag een gewapende overval gepleegd op een winkel aan de Hogeweg in Ven... http://t.co/NqFtYkEq reageer retweet
Het feit dat de politie twittert. Dat dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Klonk het volgende:
Ik zal wel geen gevoel voor humor hebben maar wat is er grappig aan een overval?
En dat tijdens de markt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef fratsman het volgende:
Nou weer in Blerick! de dierenkliniek aan de Helling/Antoniuslaan. Wtf is er aan de hand deze week?!?twitter:
Als je nieuws/een gebeurtenis snel wilt verspreiden is Twitter juist het ideale medium. Binnen no time is een groot gedeelte van de bevolking op de hoogte.quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het feit dat de politie twittert. Dat dus.
twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 12-12-2011 om 15:04:53Politie onderzoekt overval op friture: Een friture aan de Nachtegaalstraat in Tegelen is zaterdagavond overvalle... http://t.co/31FEkOTC reageer retweet
Schijnt dat het de Bristol is geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Klonk het volgende:
Zondagmiddag toch ook nog een winkel aan de hogeweg?
Hij had een nieuwe goedkope muts nodigquote:Op maandag 12 december 2011 19:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Schijnt dat het de Bristol is geweest.
En ik heb iets gehoord van de C1000 in Blerick centrum zaterdagquote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Klonk het volgende:
Zondagmiddag toch ook nog een winkel aan de hogeweg?
da's dan de tweede keer, ergens in November is er ook een C1000 in blerick overvallen (of poging tot), of was dat die in de achterbuurt, sorry vastelavondskampquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik heb iets gehoord van de C1000 in Blerick centrum zaterdag
Ik heb daar (lang geleden) gewerkt en spreek nog geregeld oud-collega's maar daar heb ik niks over gehoord...?quote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's dan de tweede keer, ergens in November is er ook een C1000 in blerick overvallen (of poging tot), of was dat die in de achterbuurt, sorry vastelavondskamp
quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Klonk het volgende:
Ik ben in de war, vergeet wat ik zei over de C1000, niet over de vastelavondskamp
quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Klonk het volgende:
Ik ben in de war, vergeet wat ik zei over de C1000, niet over de vastelavondskamp
een troost, waar je hierna ook gaat wonen, het kan alleen maar beter wordenquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
een troost, waar je hierna ook gaat wonen, het kan alleen maar beter worden
Over 20 jaar is Genooi een Yuppen-buurt. Mark my words.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Klonk het volgende:
Die hoek van Venlo heeft volgens mij best veel profijt gehad van de enorme sloop en opknapbeurt daar
Zo te lezen lopen er nog genoeg drugsdealers rondquote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Over 20 jaar is Genooi een Yuppen-buurt. Mark my words.
Echt welquote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Klonk het volgende:
Die hoek van Venlo heeft volgens mij best veel profijt gehad van de enorme sloop en opknapbeurt daar
Heb medelijden met mijquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef fratsman het volgende:
Ik zei altijd dat wij in een achterbuurt wonen (Meeuwbeemd) maar toen ik laatst weer eens door het Vastenavondkamp fietste dacht ik "goh het valt bij ons best mee."
Dat is idd volgens mij nog vredigerquote:
Daar heb ik een aantal keren uitgeholpen bij de andere vestiging van mijn bijbaantjequote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef Klonk het volgende:
Oh, shit ja, dat hoert sinds kort ook bij Venlo
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef Klonk het volgende:
internetten op de telefoon met autocorrect is niet altijd verstandig
Goed initiatief.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef fratsman het volgende:
http://petities.nl/petitie/stop-de-wietpas
Dat er überhaupt idioten hier in Venlo rondlopen die terug willen naar de situatie in de jaren 90.quote:
WTFquote:Op woensdag 14 december 2011 17:40 schreef Klonk het volgende:
Schat, ik ga even wat hout halen
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Whaha geweldig!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:40 schreef Klonk het volgende:
Schat, ik ga even wat hout halen
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Omdat er ook planken onder de auto zaten bleef de auto zelfs op een spoorwegovergang steken.
Mijn eerste indruk van de st1 is ook erg goed. Hopelijk weten ze dit vast te houden.quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Ruder het volgende:
zo hee st1 is wel echt een goede tent geworden is mijn conclusie tot nu toe
Venlo heeft zo af en toe wel zijn charmesaf en toe dan
Het was er afgelopen vrijdag wel stukken minder druk dan de vorige 2 weken maar wel heel erg gezelligquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk van de st1 is ook erg goed. Hopelijk weten ze dit vast te houden.
Nieuwe tent, iedereen helemaal enthousiast, eens kijken of dat over een jaar nog steeds zo is.quote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef Ruder het volgende:
Ja daar zat eerst club 6. Is een nieuw potje verf overheen gegaan en wat andere (positieve) aanpassingen. Ik mis alleen nog een rookmachine en een laser (wat mij betreft komen ze van de Kijkshop).
Was ook wel nodig dat deze weer open ging want het uitgaansleven in Venlo was erg karig het afgelopen half jaar
quote:
twitter:roy_d twitterde op maandag 19-12-2011 om 16:17:53Nog 30 cm... #maasboulevard http://t.co/AQnJSTEA reageer retweet
Club Zes draaide toch wel vrij constant. Venlo had zo iets nodig. Want het club 6 publiek was duidelijk niet tevreden met alternatieven zoals de blauw trap en de Loco. Ze gingen wel naar de Motown en de Gallerie. Maar ook dat zijn andere kroegen vind ikquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nieuwe tent, iedereen helemaal enthousiast, eens kijken of dat over een jaar nog steeds zo is.
Ik heb inderdaad wel het idee dat de Motown nu wat minder druk is, sinds de st1 open is dus.quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Ruder het volgende:
[..]
Club Zes draaide toch wel vrij constant. Venlo had zo iets nodig. Want het club 6 publiek was duidelijk niet tevreden met alternatieven zoals de blauw trap en de Loco. Ze gingen wel naar de Motown en de Gallerie. Maar ook dat zijn andere kroegen vind ik
Er miste gewoon een kroeg voor deze doelgroep
Dus daarom denk ik dat hij wel goed gaat lopen en de mannen van Central weten ze wel hoe ze een tent moeten draaien dus no worries
Een leuke tent wel maar elke week dezelfde muziek gaat toch echt vervelen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel het idee dat de Motown nu wat minder druk is, sinds de st1 open is dus.
Klopt. Ik kom er indd. ook lang niet elke weekquote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef Ruder het volgende:
[..]
Een leuke tent wel maar elke week dezelfde muziek gaat toch echt vervelen.
Ik was afgelopen zaterdag in "De Baek" daar gaat constant dezelfde muziek pas vervelen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef Ruder het volgende:
[..]
Een leuke tent wel maar elke week dezelfde muziek gaat toch echt vervelen.
No shit!quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in "De Baek" daar gaat constant dezelfde muziek pas vervelen.
We hadden met de kemissie een avond uit. Begonnen in de Brasserie (quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
No shit!![]()
Hoe kwam je dáár dan verzeild?
Whaha omg de baek is echt te erg.quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
We hadden met de kemissie een avond uit. Begonnen in de Brasserie () vervolgens voetbal gekeken in de Tapperie, en toen geeindigd in de Baek. Het was gezellig, maar de muziek, het volk, en de barvrouw... Wat een treurnis.
![]()
Inderdaad, de muziek, het volk en Lenie. Drie redenen dat je mij er niet gauw ziet inddquote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
We hadden met de kemissie een avond uit. Begonnen in de Brasserie () vervolgens voetbal gekeken in de Tapperie, en toen geeindigd in de Baek. Het was gezellig, maar de muziek, het volk, en de barvrouw... Wat een treurnis.
![]()
Lenie? Bedoel je Lindeboom, dat vind ik namelijk ook nogal goor. Ik drink daar haast nooit bier.quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad, de muziek, het volk en Lenie. Drie redenen dat je mij er niet gauw ziet indd.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Lenie? Bedoel je Lindeboom, dat vind ik namelijk ook nogal goor. Ik drink daar haast nooit bier.
Het volk vind ik wel oke
Wat heet kennen. Ik ken Joysa en Mss. En met fratsman heb ik ook wel eens een pilske gedronken.quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Whaha omg de baek is echt te erg.
Wat gek eigenlijk dat we bijna allemaal in dezelfde kroeg komen maar niet weten wie we zijn. Of kennen jullie elkaar wel?
quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Joysa het volgende:
fratsman.. neh.. nooit gezien, geen idee wie dat is.
MPG...? huhh?
Mss.. Noooooooit gezien
Trolololololo....quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Joysa het volgende:
MPG...? huhh?
Mss.. Noooooooit gezien
Maar de rest ken ik echt nietquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Joysa het volgende:
MPG...? huhh?
Mss.. Noooooooit gezien
ow hahaha dacht dat het nog over Motown ging. Ja Lenie van de Beak ken ik wel. Maar niet helemaal mijn kroegquote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef fratsman het volgende:
[..]Zo heet de uitbaatster van de Baek, Lenie. In de wandelgangen ook wel Tena Lenie genoemd.
En inderdaad, Lindeboom is nooit geweldig, maar ze hebben het monopolie in Venlo
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Mss het volgende:
[..]. Je was bij me thuis! We hebben bier gedronken! En nagels gelakt!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Klonk het volgende:
Is nagels lakken net zoiets als brommers kieken?
Joysa heeft dat ooit met Alexxxxxxxxxxxxx gedaan, dus ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Klonk het volgende:
Is nagels lakken net zoiets als brommers kieken?
Whehequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen brommers gekeken met Joysa of iemand anders uit dit topic*
* Disclaimer: over carnaval kan ik geen uitsluitsel geven
Ik heb zijn nagels gelakt, letterlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Joysa heeft dat ooit met Alexxxxxxxxxxxxx gedaan, dus ik wil het niet weten![]()
![]()
...
Nee, wij niet M.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik geloof dat wij ook met carnaval geen brommers gekeken hebben...
Ik heb jouw tetten ook heul niet gevoeld op meet laatstquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen brommers gekeken met Joysa of iemand anders uit dit topic*
* Disclaimer: over carnaval kan ik geen uitsluitsel geven
Niet? Balen! Volgende keer herkansingquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb jouw tetten ook heul niet gevoeld op meet laatst
Oeh yeahquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet? Balen! Volgende keer herkansing
ieder z'n hobby'squote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zijn nagels gelakt, letterlijk.
quote:
Whahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 07:30 schreef Klonk het volgende:
Die vent met dat hout onder zijn auto heeft failblog gehaald
http://thereifixedit.fail(...)ndpas-wood-paneling/
En het gajes begint zich toe te leggen op woningovervallen.twitter:Politieln twitterde op woensdag 21-12-2011 om 16:30:38Overval Venlo Hertogin Isabellastr, 3 daders, 1 paarse jas, 2 lichtkleurde jas, 3 gekleurde plastic zakken. te voet gevlucht. Info: 09008844 reageer retweet
twitter:Politieln twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:17:44Politie onderzoekt overval in #Blerick; http://t.co/cNVl82aV reageer retweet
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Klonk het volgende:
Vanuit het zuidelijk gelegen Belfeld de beste wensen
Oh, en we hebben 1 bushokje in Belfeld en daar hebben ze met oud op nieuw een newbie doorheen getiefd
Whahahahaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Klonk het volgende:
Vanuit het zuidelijk gelegen Belfeld de beste wensen
Oh, en we hebben 1 bushokje in Belfeld en daar hebben ze met oud op nieuw een newbie doorheen getiefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vakantie naar Drenthe al geboektquote:
Goed idee, ik had mijn ouders belooft vaker langs te komen nu ik weer een auto hebquote:
gewoon inburgeren is een beter idee..quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Goed idee, ik had mijn ouders belooft vaker langs te komen nu ik weer een auto heb
Neuh, ik ben import voel me hier 11 maanden en 2 weken per jaar prima thuis, en ik snap het carnaval gewoon niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
gewoon inburgeren is een beter idee..
Hear hear.quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, ik ben import voel me hier 11 maanden en 2 weken per jaar prima thuis, en ik snap het carnaval gewoon niet.
En zoals elk jaar zeg ik hier dat ik het leuk vindt dat iedereen helemaal uit zijn dak gaat, dat het me niet boeit dat wegen worden afgesloten voor een optocht, dat het me aan mijn reet roest dat winkels dicht zijn.
Beter dat dan een of andere domme Hollander die denkt dat ie weet wat carnaval is en ondertussen ontzettend irritant is.
Uhhuquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Klonk het volgende:
Pas maar op, er komt een moment dat het knapt bij mij en carnaval ga vieren
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef fratsman het volgende:
Goh, wat zijn jullie solidair met me. In de week dat ik een ban had geen enkele post.
In Werkstraf van 20 uur na mishandeling agent Marokkanen die agenten mishandelen een bepaalde benaming gegeven. Waren ze niet zo blij mee, terwijl andere mods in dat topic geweld richting agenten goed zitten te praten.quote:
Bluh, prutsers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
In Werkstraf van 20 uur na mishandeling agent Marokkanen die agenten mishandelen een bepaalde benaming gegeven. Waren ze niet zo blij mee, terwijl andere mods in dat topic geweld richting agenten zitten goed te praten.
Bekend fok! concept. De mods ruien de zaak op en de users krijgen vervolgens een ban.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
In Werkstraf van 20 uur na mishandeling agent Marokkanen die agenten mishandelen een bepaalde benaming gegeven. Waren ze niet zo blij mee, terwijl andere mods in dat topic geweld richting agenten zitten goed te praten.
"Leiden"?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heb niks met de kerk, maar Leiden was een ironische en zeer aardige man.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Leiden"?Zit je via de telefoon op Fok ofzo?
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/13653quote:
quote:
dubbelkut idd....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/13653
Het nieuwe jaar begint sowieso goed, ik kan vanmiddag alweer richting Blerickse Bergen voor een crematie.Had gehoopt dat ik die ballentent eens een jaartje niet van binnen hoefde te zien.
Dat zei ik een paar weken geleden ook alquote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Behoorlijke pil, maar héél interessant, de ontstaansgeschiedenis van je eigen stad.
Heb hem ook al een paar weken thuis liggen, maar ben er toch maar eens in begonnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar weken geleden ook al
quote:VENLO EN DE MAAS IN LIMBURGS MUSEUM
In het Limburgs Museum in Venlo loopt momenteel de expositie ‘Venlo Vennelo
Sablones - Twintig eeuwen wonen aan de Maas’. In de tentoonstelling worden de
resultaten getoond van het grootschalige archeologische onderzoek dat werd verricht
op de plek van het woon- en winkelcentrum Maasboulevard. In het kader van ‘Venlo
Vennelo Sablobes’ vertoont het museum op zondag 22 januari aanstaande om 14
uur de audiovisuele presentatie ‘Venlo en de Maas’. De relatie tussen stad en rivier
is in de loop van de eeuwen vaak verbeeld door cartografen, kunstenaars, fotografen
en filmers. Een compilatie van al die beelden is samengebracht in deze presentatie.
De vestingstad Venlo werd voor het eerst in de zestiende eeuw in kaart gebracht
door Jacob van Deventer. Ten tijde van deze cartograaf had Venlo slechts een
vestingmuur. De plattegronden uit de zeventiende tot en met de negentiende eeuw
brengen de uitbreiding van de vestingwerken prachtig in beeld. Hoogtepunt van de
cartografie is de gravure die Joan Blaeu in het midden van de zeventiende eeuw
vervaardigde. De stadsplattegrond is rijk aan details en vermeldt onder meer de
straatnamen. In 1865 fotografeert Julius Perger de Maasbrug. Op de achtergrond
zien we Venlo. Het is de oudst bekende foto van de stad. Ontelbaar veel fotografen
zijn in de voetsporen getreden van deze fotopionier. De ligging aan de Maas was
geliefd als thema voor prentbriefkaarten. Foto’s van het rivierfront in 1939 en 1945
maken duidelijk hoe desastreus de Tweede Wereldoorlog was.
Na de kaarten, prenten en foto’s komt het bewegend beeld aan bod. Vertoond
worden fragmenten van de documentaire ‘Een bezoek aan Limburgs eenige
havenplaats Venlo’ die Polygoon in 1930 vervaardigde. Op 8 september van dat
jaar opende prins Hendrik de gemoderniseerde Venlose haven. Speels en poëtisch
zijn de beelden van cineast Wim Cox. Hij filmde de binnenstad en de haven in
1936. Geheel anders van karakter zijn de opnames van de bombardementen
op de bruggen tussen Venlo en Blerick. Ze werden uitgevoerd in oktober en
november 1944. We volgen de bommenwerpers vanaf vliegvelden in België naar
hun bestemming. Boven de stad gaan de bommenluiken open. Tot slot worden
fragmenten vertoond uit de beroemde Puinfilm, die op indrukwekkende wijze de
schade ten gevolge van de bombardementen en beschietingen in beeld brengt.
Limburgs Museum
Keulsepoort 5
5011 BX Venlo
www.limburgsmuseum.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nou niks anders in de aanbieding dan dat pittig kort kapsel met dat "Zeiver"-leedje ?quote:
Joysa ziet zichzelf al als zanikerd met pittig kort kapselquote:Op maandag 16 januari 2012 11:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je nou niks anders in de aanbieding dan dat pittig kort kapsel met dat "Zeiver"-leedje ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je nou niks anders in de aanbieding dan dat pittig kort kapsel met dat "Zeiver"-leedje ?
twitter:janmersbergen twitterde op maandag 16-01-2012 om 09:39:16Blue Monday betekent niks voor mensen die D'n Blaawe Zaoterdaag kennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikquote:Op maandag 16 januari 2012 11:14 schreef fratsman het volgende:
Maarre.. Iemand die zaterdag naar Boeremoosbal gaat?
de lillikste dr tusse!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je mag bij de kaartcontrole raden wie ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |