twitter:Politieln twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:17:44Politie onderzoekt overval in #Blerick; http://t.co/cNVl82aV reageer retweet
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Klonk het volgende:
Vanuit het zuidelijk gelegen Belfeld de beste wensen
Oh, en we hebben 1 bushokje in Belfeld en daar hebben ze met oud op nieuw een newbie doorheen getiefd
Whahahahaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Klonk het volgende:
Vanuit het zuidelijk gelegen Belfeld de beste wensen
Oh, en we hebben 1 bushokje in Belfeld en daar hebben ze met oud op nieuw een newbie doorheen getiefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vakantie naar Drenthe al geboektquote:
Goed idee, ik had mijn ouders belooft vaker langs te komen nu ik weer een auto hebquote:
gewoon inburgeren is een beter idee..quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Goed idee, ik had mijn ouders belooft vaker langs te komen nu ik weer een auto heb
Neuh, ik ben import voel me hier 11 maanden en 2 weken per jaar prima thuis, en ik snap het carnaval gewoon niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
gewoon inburgeren is een beter idee..
Hear hear.quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, ik ben import voel me hier 11 maanden en 2 weken per jaar prima thuis, en ik snap het carnaval gewoon niet.
En zoals elk jaar zeg ik hier dat ik het leuk vindt dat iedereen helemaal uit zijn dak gaat, dat het me niet boeit dat wegen worden afgesloten voor een optocht, dat het me aan mijn reet roest dat winkels dicht zijn.
Beter dat dan een of andere domme Hollander die denkt dat ie weet wat carnaval is en ondertussen ontzettend irritant is.
Uhhuquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Klonk het volgende:
Pas maar op, er komt een moment dat het knapt bij mij en carnaval ga vieren
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef fratsman het volgende:
Goh, wat zijn jullie solidair met me. In de week dat ik een ban had geen enkele post.
In Werkstraf van 20 uur na mishandeling agent Marokkanen die agenten mishandelen een bepaalde benaming gegeven. Waren ze niet zo blij mee, terwijl andere mods in dat topic geweld richting agenten goed zitten te praten.quote:
Bluh, prutsers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
In Werkstraf van 20 uur na mishandeling agent Marokkanen die agenten mishandelen een bepaalde benaming gegeven. Waren ze niet zo blij mee, terwijl andere mods in dat topic geweld richting agenten zitten goed te praten.
Bekend fok! concept. De mods ruien de zaak op en de users krijgen vervolgens een ban.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
In Werkstraf van 20 uur na mishandeling agent Marokkanen die agenten mishandelen een bepaalde benaming gegeven. Waren ze niet zo blij mee, terwijl andere mods in dat topic geweld richting agenten zitten goed te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |