Club Zes draaide toch wel vrij constant. Venlo had zo iets nodig. Want het club 6 publiek was duidelijk niet tevreden met alternatieven zoals de blauw trap en de Loco. Ze gingen wel naar de Motown en de Gallerie. Maar ook dat zijn andere kroegen vind ikquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nieuwe tent, iedereen helemaal enthousiast, eens kijken of dat over een jaar nog steeds zo is.
Ik heb inderdaad wel het idee dat de Motown nu wat minder druk is, sinds de st1 open is dus.quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Ruder het volgende:
[..]
Club Zes draaide toch wel vrij constant. Venlo had zo iets nodig. Want het club 6 publiek was duidelijk niet tevreden met alternatieven zoals de blauw trap en de Loco. Ze gingen wel naar de Motown en de Gallerie. Maar ook dat zijn andere kroegen vind ik
Er miste gewoon een kroeg voor deze doelgroep
Dus daarom denk ik dat hij wel goed gaat lopen en de mannen van Central weten ze wel hoe ze een tent moeten draaien dus no worries
Een leuke tent wel maar elke week dezelfde muziek gaat toch echt vervelen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel het idee dat de Motown nu wat minder druk is, sinds de st1 open is dus.
Klopt. Ik kom er indd. ook lang niet elke weekquote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef Ruder het volgende:
[..]
Een leuke tent wel maar elke week dezelfde muziek gaat toch echt vervelen.
Ik was afgelopen zaterdag in "De Baek" daar gaat constant dezelfde muziek pas vervelen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef Ruder het volgende:
[..]
Een leuke tent wel maar elke week dezelfde muziek gaat toch echt vervelen.
No shit!quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in "De Baek" daar gaat constant dezelfde muziek pas vervelen.
We hadden met de kemissie een avond uit. Begonnen in de Brasserie (quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
No shit!![]()
Hoe kwam je dáár dan verzeild?
Whaha omg de baek is echt te erg.quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
We hadden met de kemissie een avond uit. Begonnen in de Brasserie () vervolgens voetbal gekeken in de Tapperie, en toen geeindigd in de Baek. Het was gezellig, maar de muziek, het volk, en de barvrouw... Wat een treurnis.
![]()
Inderdaad, de muziek, het volk en Lenie. Drie redenen dat je mij er niet gauw ziet inddquote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
We hadden met de kemissie een avond uit. Begonnen in de Brasserie () vervolgens voetbal gekeken in de Tapperie, en toen geeindigd in de Baek. Het was gezellig, maar de muziek, het volk, en de barvrouw... Wat een treurnis.
![]()
Lenie? Bedoel je Lindeboom, dat vind ik namelijk ook nogal goor. Ik drink daar haast nooit bier.quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad, de muziek, het volk en Lenie. Drie redenen dat je mij er niet gauw ziet indd.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Lenie? Bedoel je Lindeboom, dat vind ik namelijk ook nogal goor. Ik drink daar haast nooit bier.
Het volk vind ik wel oke
Wat heet kennen. Ik ken Joysa en Mss. En met fratsman heb ik ook wel eens een pilske gedronken.quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Whaha omg de baek is echt te erg.
Wat gek eigenlijk dat we bijna allemaal in dezelfde kroeg komen maar niet weten wie we zijn. Of kennen jullie elkaar wel?
quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Joysa het volgende:
fratsman.. neh.. nooit gezien, geen idee wie dat is.
MPG...? huhh?
Mss.. Noooooooit gezien
Trolololololo....quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Joysa het volgende:
MPG...? huhh?
Mss.. Noooooooit gezien
Maar de rest ken ik echt nietquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Joysa het volgende:
MPG...? huhh?
Mss.. Noooooooit gezien
ow hahaha dacht dat het nog over Motown ging. Ja Lenie van de Beak ken ik wel. Maar niet helemaal mijn kroegquote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef fratsman het volgende:
[..]Zo heet de uitbaatster van de Baek, Lenie. In de wandelgangen ook wel Tena Lenie genoemd.
En inderdaad, Lindeboom is nooit geweldig, maar ze hebben het monopolie in Venlo
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Mss het volgende:
[..]. Je was bij me thuis! We hebben bier gedronken! En nagels gelakt!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Klonk het volgende:
Is nagels lakken net zoiets als brommers kieken?
Joysa heeft dat ooit met Alexxxxxxxxxxxxx gedaan, dus ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Klonk het volgende:
Is nagels lakken net zoiets als brommers kieken?
Whehequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen brommers gekeken met Joysa of iemand anders uit dit topic*
* Disclaimer: over carnaval kan ik geen uitsluitsel geven
Ik heb zijn nagels gelakt, letterlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Joysa heeft dat ooit met Alexxxxxxxxxxxxx gedaan, dus ik wil het niet weten![]()
![]()
...
Nee, wij niet M.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik geloof dat wij ook met carnaval geen brommers gekeken hebben...
Ik heb jouw tetten ook heul niet gevoeld op meet laatstquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen brommers gekeken met Joysa of iemand anders uit dit topic*
* Disclaimer: over carnaval kan ik geen uitsluitsel geven
Niet? Balen! Volgende keer herkansingquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb jouw tetten ook heul niet gevoeld op meet laatst
Oeh yeahquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet? Balen! Volgende keer herkansing
ieder z'n hobby'squote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zijn nagels gelakt, letterlijk.
quote:
Whahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 07:30 schreef Klonk het volgende:
Die vent met dat hout onder zijn auto heeft failblog gehaald
http://thereifixedit.fail(...)ndpas-wood-paneling/
En het gajes begint zich toe te leggen op woningovervallen.twitter:Politieln twitterde op woensdag 21-12-2011 om 16:30:38Overval Venlo Hertogin Isabellastr, 3 daders, 1 paarse jas, 2 lichtkleurde jas, 3 gekleurde plastic zakken. te voet gevlucht. Info: 09008844 reageer retweet
twitter:Politieln twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:17:44Politie onderzoekt overval in #Blerick; http://t.co/cNVl82aV reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |