Ik had ook mierenneukers kunnen doenquote:
Dan begrijp je de definitie van steak niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steak vind ik van die Amerikaanse biefstuk die meer op karbonade dan op biefstuk lijkt.
Alleen als het lams isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ruim 300 gram aan shoarma in de vriezer liggen, wie komt meehelpen met opeten?
Dat eet ik in mijn eentje op man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ruim 300 gram aan shoarma in de vriezer liggen, wie komt meehelpen met opeten?
Ik kan niet weg hier, kom je het brengen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aan 90 gram wel genoeg, anders eet ik me ziek en lig ik de nele nacht te zweten en te woelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat eet ik in mijn eentje op man.
En nee, ik ben geen 150 kilo.
Je bent niet eens 15 kiloquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aan 90 gram wel genoeg, anders eet ik me ziek en lig ik de nele nacht te zweten en te woelen
wat kluts zegt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel ietsjes zwaarder.quote:
Dan zit ik volquote:
Dan heb je wel een heel klein maagje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik volHeb ik altijd als ik te veel heb gegeten. Vorige week nog, toen ik Thais had gegeten
Ik snap het wel. Het is de engelse term voor biefstuk. Maar als ik dat op de kaart zie staan, denk ik niet aan een sappig stukje biefstuk van een paar cm. dik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begrijp je de definitie van steak niet.
volgens mij is het letterlijk zelfs gewoon... een plak vlees.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Het is de engelse term voor biefstuk. Maar als ik dat op de kaart zie staan, denk ik niet aan een sappig stukje biefstuk van een paar cm. dik.
quote:A steak is a cut of meat (usually beef).
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is het letterlijk zelfs gewoon... een plak vlees.
quote:Biefstuk is een benaming voor mals en mager spiervlees. De gewone biefstuk is van het rund of het kalf, maar de naam biefstuk wordt ook wel gebruikt voor vlees van bijvoorbeeld struisvogel, hert, kalkoen, paard, kangoeroe en bizon. De benaming is afkomstig van het Engelse beefsteak dat in vele talen verbasterd voorkomt.
Biefstuk behoort tot de meest geliefde vleessoorten en is vrij duur. Kwaliteit en prijs worden hoofdzakelijk bepaald door:
het deel van het rund waarvan de biefstuk wordt gesneden, waarbij biefstuk van de haas als de meest malse soort geldt en de lendenbiefstuk als de minst malse;
de mestwijze, leeftijd en de levenskwaliteit van het rund;
het ras van het dier.
Verschillende soorten runderen geven speciaal rundvlees, bijvoorbeeld:
Wagyu
Black Angus
Bij biefstuk van rundvlees onderscheidt men de "gewone" biefstuk en kogelbiefstuk. De gewone biefstuk wordt gesneden van de bovenbil, het spierstuk of de dikke lende. Kogelbiefstuk wordt gesneden van de kogel van de bovenbil of van de kogel van het spierstuk.
En toch kan ik snoepen als de beste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel klein maagje!
Dat doe ik dan weer weinig. Zeker sinds ik niet meer blow. Is goed voor de lijn, ben ik achter!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch kan ik snoepen als de beste.
Bij Anita komt ALTIJD dat liedje van Doe Maar in me op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
De Boer twijfelt over linksbackpositie
Is ook wel de slechtst bezette plek in de selectie als je het mij vraagt.
Bij mij vooral scheldwoordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij Anita komt ALTIJD dat liedje van Doe Maar in me op.
Dat heb ik meer als ik PES tegen Beetman speel.quote:
Doe m transfervrij deze kant op dan, is jullie enige kuitenbijter man...quote:
Vanavond weer !quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik meer als ik PES tegen Beetman speel.
Hij durft wel hoor, tegen een meisjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt hem vast wel afleidenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, het lijkt heel veel op elkaar. Maar zo'n klein dik stukje, van de meest sappige/malse kant van de koe. Dat het smelt op je tong zo'n beetje. Dat is voor mij het grootste eetgenot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Entrecote, steak, rib-eye ..... zoveel namen en het is NET allemaal weer ff een ander stukje, maar t lijkt veel op elkaar.
Ik woon nou eenmaal niet samen met een man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hij durft wel hoor, tegen een meisje
Hopen dat ik nu NIET binnen 3 minuten in eigen doel scoor dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe m transfervrij deze kant op dan, is jullie enige kuitenbijter man...
[..]
Vanavond weer !
Is toch leuk, samen gamen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hij durft wel hoor, tegen een meisje
Ik kijk ook naar de opbouwing, luchtduels e.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe m transfervrij deze kant op dan, is jullie enige kuitenbijter man...
We spelen ook vaak samen Band Hero.quote:
Wagyu vlees, godskolere wat is dat lekker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toch ook nog een keer dat hele speciale japanse rundvlees scoren, en dan niet een heel klein pest stukje zoals de vorige keer.
Soul Calibur won ik ook altijd dmv ringouts enzo. En buttonbashen ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Samen gamen met mijn vriendin heb ik opgegeven nadat mijn toenmalige vriendin mij keer op keer versloeg met dezelfde char in Soul Calibur 2 en niet een andere wilde spelen. #buttonmashing
Daarom kap ik doorgaans ook met PES na 3 potjes. Ik moet aan mijn bloeddruk denken, daarbij is een scheldende dame niet echt ladylike.quote:
Vind m 3 klassen beter dan Enoh iig, maar goed, zelfs ik ben dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de opbouwing, luchtduels e.d.
Er zit wel wat in hoor bij die jongen, maar niet genoeg ben ik bang.....
trouwens, afgeschreven heb ik hem nog niet dus als ie er zondag 2 in legt juig ik hem gewoon weer toe hoor
Ja er lopen er wel meer rond die eigenlijk bij een subtopper moeten zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind m 3 klassen beter dan Enoh iig, maar goed, zelfs ik ben dat.
Nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Binnenkort Diablo 3 beta spelenMaat heeft de files en de serverfiles
We hebben nu 5 man om het mee te spelen, nog 3 meer en het wordt echt gezellig
Kobe beef?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toch ook nog een keer dat hele speciale japanse rundvlees scoren, en dan niet een heel klein pest stukje zoals de vorige keer.
kwam thuis eens op tafel.. mams wilde testen of we het zouden merken.....quote:
Mijn PC ligt al bijna een jaar aan stukken met nieuwe apparatuur omdat ik het niet werkend krijg en te lui om het weg te brengen. Dus speel alleen nog op de laptop, en die wordt na 3 kwartier te warm. Maar als ik speel is het Terraria of S.P.A.Z.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ach, games, best leuk, maar doe het maar weinig. Alleen Skyrim zit ik wel op te wachten.
Ik heb dat gehad met dead or alive 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Samen gamen met mijn vriendin heb ik opgegeven nadat mijn toenmalige vriendin mij keer op keer versloeg met dezelfde char in Soul Calibur 2 en niet een andere wilde spelen. #buttonmashing
In het geval van Enoh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja er lopen er wel meer rond die eigenlijk bij een 3e klasse amateurclub moeten zitten
enige dat ik daar lees is.... wees gerust, Theo speelt dus weer op linksquote:Op basis van de training van vrijdag gaat Dico Koppers zondag zijn debuut maken voor Ajax. De 19-jarige verdediger zal in de klassieker tegen Feyenoord waarschijnlijk de linksback-positie innemen.
Vurnon Anita, de laatste weken actief als linksachter bij de Amsterdammers, neemt de plek van de geschorste Eyong Enoh in op het middenveld.
Thank God idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/(...)nk_verlaat_politiek_
Een overwinning
De vlag mag uit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
Een overwinning
Ik eet het regelmatig. Best goed te knagen als je verwachtingspatroon niet te hoog is...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
kwam thuis eens op tafel.. mams wilde testen of we het zouden merken.....
euhm ja, dat proef je
Ik hoopte Cohenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
Een overwinning
De hele partij hoeft van mij niet weg. En aangezien PVDA mijn partij niet is Cohen ook niet. Kan bijna niet blijer zijn met Cohen.quote:
Einde van de maand en dan voor 12.00quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Pro-tip: denk aan de urenregistratie!
Ja, het verschilt per bedrijf, maar voor diegene die het wekelijks moeten doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Einde van de maand en dan voor 12.00
Toen ik het wekelijks moest was het ook voor 12.00 en minimaal 5 reminder mails startende vanaf woensdag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het verschilt per bedrijf, maar voor diegene die het wekelijks moeten doen
Weet je nog hoe bloedirritant E_M was met zijn kaas = weed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, salaris ruim op tijd gestort, kan ik weer nieuwe geraniums kopen.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef Godtje het volgende:
Zal ik eens iet posten wat ik nog noooooooooooit heb gepost?
E_M is altijd irritant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bloedirritant E_M was met zijn kaas = weed?
Just saying
Modjes voor kankerleier uitschelden omdat ze de TT aanpassen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In tig topics zijn foto als pikzwarte plaatsen.
ja maar dit is geen synoniemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bloedirritant E_M was met zijn kaas = weed?
Just saying
Wat is een kika?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Modjes voor kankerleier uitschelden omdat ze de TT aanpassen.
In het weekend naar de kika gaan![]()
Dan wens je hem inderdaad een portie van K toe.
Kinder Kanker fondsquote:
Goed bezig, lekker ontspannend he dat in de keuken bezig zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Dan ben je lekker bezig en dan vlieg je mixer in de fik
Wil je de topping op de cupcakes spuiten met je nieuwe spuitzak (whhehehehehe) zitten er in de spuitzak allerlei verschillende spuitmondjes die je er natuurlijk niet uit heb gehaald maar wel al je topping in de zak heb gedaanWaardoor je er dus niets uit krijgt. Maar die zooi er uit kan vissen en dan je keuken onder de topping zit
Nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, lekker ontspannend he dat in de keuken bezig zijn
ik ben blij dat ik niet de enige ben die altijd zo loopt te klotenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Wil je de topping op de cupcakes spuiten met je nieuwe spuitzak (whhehehehehe) zitten er in de spuitzak allerlei verschillende spuitmondjes die je er natuurlijk niet uit heb gehaald maar wel al je topping in de zak heb gedaanWaardoor je er dus niets uit krijgt. Maar die zooi er uit kan vissen en dan je keuken onder de topping zit
Mijn man komt nooit in de keuken als ik bezig benquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet de enige ben die altijd zo loopt te kloten
Volgens mij is de sansiveria beter dit jaargetijdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, salaris ruim op tijd gestort, kan ik weer nieuwe geraniums kopen.
Dan moeten wij echt nooit samen koken, want dan heb je een nieuwe keuken nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man komt nooit in de keuken als ik bezig benWant dan is het echt een slachtveld
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man komt nooit in de keuken als ik bezig benWant dan is het echt een slachtveld
Tally tot d'r Tepels in Topping!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Einde van de maand.... meestal is dat de eerste week van de volgende maand in mijn gevalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het verschilt per bedrijf, maar voor diegene die het wekelijks moeten doen
Hier bij de klant elke week, maandag om 7:30 al mail als ik het niet heb gedaan, en om 9:00 iemand aan het bureau.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Einde van de maand.... meestal is dat de eerste week van de volgende maand in mijn geval
Slagroom op dr tetters ja?quote:
Ik ook! Pro!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef rival het volgende:
de bende die ik maak tijdens het koken is al weg voor ik het eten klaar heb... ik ruim direct op
Vrouw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef rival het volgende:
de bende die ik maak tijdens het koken is al weg voor ik het eten klaar heb... ik ruim direct op
Een broodje pindakaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik zin om uitgebreid te kokenWat zal ik klaarmaken?
quote:
Leer mij dat eens? Als ik hebt gekookt is het zo'n chaos dat het lijkt alsof er een bombardement heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef rival het volgende:
Want topping in je kabelquote:
Same herequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leer mij dat eens? Als ik hebt gekookt is het zo'n chaos dat het lijkt alsof er een bombardement heeft plaatsgevonden.
Alles is opgeruimd. Vaatwasser staat aan. Maar helaasquote:
alles wat je ziet wat je niet meer gebruikt meteen terugleggen waar het hoort... alle verpakking e.d. direct de prullenbak in en alle vaat direct in de machine....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leer mij dat eens? Als ik hebt gekookt is het zo'n chaos dat het lijkt alsof er een bombardement heeft plaatsgevonden.
Nou nee, ik stink naar hond.quote:
Ja ja vertellen is makkelijk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
alles wat je ziet wat je niet meer gebruikt meteen terugleggen waar het hoort... alle verpakking e.d. direct de prullenbak in en alle vaat direct in de machine....
graag gedaan
Ja, we hebben geen vaatwasser, met een vaatwasser kan ik het ook ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
alles wat je ziet wat je niet meer gebruikt meteen terugleggen waar het hoort... alle verpakking e.d. direct de prullenbak in en alle vaat direct in de machine....
graag gedaan
Dat is zo'n gedoequote:
ik spreek uit ervaringquote:
Vaat stapel je dan op, denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, we hebben geen vaatwasser, met een vaatwasser kan ik het ook ja.
Op goede dagen ja.quote:
Ik was ook zo, nu leg ik het meestal direct weg.... soms spaar ik een paar dagen op.. maar alles heeft tegenwoordig een plekkiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, "dingen terugleggen waar het hoort" is niet mijn sterkste kant. Alles wat ik nodig hebt ligt altijd naast me op de bank of elders in de buurt, als ik opruim ben ik altijd alles kwijt.
ja dan heb je er na het eten zeker geen zin meer inquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
waardoor ik dan voor het koken altijd maar afwas.
Omdat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Waarom reageert eigenlijk alleen stbab in mijn meetingtopic?.
Ach fuck it, het staat in de keuken en ik kijk er verder toch niet tegenaan. Beetman ruimt af en spoelt de borden af, en dan zie ik het de volgende dag wel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan heb je er na het eten zeker geen zin meer in
is er leven buiten singles?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Mooiste is dat ik na het koken, bakken of wat dan ook er geen zin meer in heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan heb je er na het eten zeker geen zin meer in
Wie is dat? Lijkt op KD Langquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Check.Mijn keuken is mijn heiligdom...
![]()
[ afbeelding ]
"Joe-hoeeee!"
gelukkig wel, als dit de wereld was....quote:
Dat heb ik ook vaak ja. Onwijze honger --> koken --> bord voor je neus en denken, "waar is mijn honger nou?".quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooiste is dat ik na het koken, bakken of wat dan ook er geen zin meer in heb.
In het eten dus
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh lord, please don't let me be misunderstood
altijd trek in etenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooiste is dat ik na het koken, bakken of wat dan ook er geen zin meer in heb.
In het eten dus
Ik wil jou helemaal niet meetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Snap ik, wordt je weer afgewezen etc, kan je tere hartje niet aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet meeten
Pet-boomboomboom-Duoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
http://soundcloud.com/petduo/petduo-special-jeff-mills-set
Hell yeah. Hoewel deze set niet zo heel erg boomboom is, maar toch, PetDuo.quote:
Doe ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
graag gedaan
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, wordt je weer afgewezen etc, kan je tere hartje niet aan.
HW is ook heel eng in het echt hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet meeten
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW is ook heel eng in het echt hoor.
Huuh, da's zo'n Idols homo toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Clay Aiken, als ik de bestandsnaam moet geloven.
Geen idee joh. Ik zocht gewoon op 'feminine gay' op Google.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, da's zo'n Idols homo toch?
Ik heb m wel eens gezien ja, op een fokmeet, 2009 geloof ik?quote:
of ze wil niet wéér n vent die smoorverliefd op dr wordt en waar ze niks mee kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, wordt je weer afgewezen etc, kan je tere hartje niet aan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of ze wil niet wéér n vent die smoorverliefd op dr wordt en waar ze niks mee kan.
Ik doe niet aan verliefd wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of ze wil niet wéér n vent die smoorverliefd op dr wordt en waar ze niks mee kan.
Jij batst alleen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan verliefd worden.
Weekendje vrij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ben ik zo ook de hort op. Vriending op de trein naar A'dam zetten...
dat is logisch, je hebt r nog niet ontmoet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan verliefd worden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
Pet Duo tags op last.fm "fucking amazing techno".
it's been known to happenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is logisch, je hebt r nog niet ontmoet.
Jij.. jij.. manquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb HW overigens maar kort meegemaakt op die meet van toen, want hij was met zijn vriendinnetje, en eind van de avond had ik al te lang aan de amaretto gezeten.
You lucky bastardquote:
Dag schoonheid.quote:
Ik was niet single, ze kon het niet verkroppen en ging zuipen, 1+1=2quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]En het een heeft te maken met het ander omdat..?
Ja, in mijn hoofd klonk het erg logisch, maar geen idee hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]En het een heeft te maken met het ander omdat..?
ik heb mn momentenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Janice, ik vind je lief vandaag!
Ja, ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, mensen gebruiken aandoeningen om hun gedrag goed te praten. Werkt dat ook met agressie? Schijnt in je genen te kunnen zitten
Als je tegenover feitosa zit de halve middag met zijn machoverhalen moet je je verdriet wel verdrinken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet single, ze kon het niet verkroppen en ging zuipen, 1+1=2.
Dat is voor ons allen reden voor een traantjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je tegenover feitosa zit de halve middag met zijn machoverhalen moet je je verdriet wel verdrinken.
Dat was ook niet echt een pluspunt van de meet neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je tegenover feitosa zit de halve middag met zijn machoverhalen moet je je verdriet wel verdrinken.
Ik ook en ik heb niks te eten in huis.quote:
Seriously, wat een kneus is dat zeg.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik heb n hele dag met hem doorgebracht en vond hem helemaal niet macho, eigenlijk was ie wel heel lief.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
www.justeat.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb niks te eten in huis.
Er kwam ook nog een moeder met 3 koters (geen idee hoe ze heet), dat was ook een domper.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een pluspunt van de meet nee.
Ja. Een gozer die net zo groot is als ik die dat probeert te compenseren door veel sportschool en machogedrag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
Dat was toch die van de panterleggings and such?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er kwam ook nog een moeder met 3 koters (geen idee hoe ze heet), dat was ook een domper.
DMJO geloof ik, die spoort echt niet neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er kwam ook nog een moeder met 3 koters (geen idee hoe ze heet), dat was ook een domper.
No dinerosquote:
Mwah, ik vind het tamelijk kansloos als je tegen andere fokkers zegt dat je vrouwelijke fokkers dronken wil voeren. Lieve gozer hoor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n hele dag met hem doorgebracht en vond hem helemaal niet macho, eigenlijk was ie wel heel lief.
Niks, als ze hun koters thuislaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat is er nu weer mis met moeders?
grappig dat dat zo verschilt dan kennelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Een gozer die net zo groot is als ik die dat probeert te compenseren door veel sportschool en machogedrag.
Nou ik ken er ook wel een paar...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het tamelijk kansloos als je tegen andere fokkers zegt dat je vrouwelijke fokkers dronken wil voeren. Lieve gozer hoor!
Wacht maar, ik neem 'm een keer meequote:
Ik wil jou alleen maar dronken voeren omdat ik dan gewonnen hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ken er ook wel een paar...
Sja, het is toch echt dezelfde persoon. Iets met mensenkennis ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
grappig dat dat zo verschilt dan kennelijk.
Wow iemand in Boy Zonderman kledij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
Dat was toch die van de panterleggings and such?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar dronken voeren omdat ik dan gewonnen heb
Die van jou is leuk. En dat zeg ik, als kinderhater. Lekker bijdehand en oud genoeg om er een gesprek mee te voeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik neem 'm een keer mee
Hehe it's been a while he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van jou is leuk. En dat zeg ik, als kinderhater. Lekker bijdehand en oud genoeg om er een gesprek mee te voeren.
andere situatie ws, ik was 'alleen' met hem, denk dat dat scheelt dan. Hij kwam zelfs wat verlegen over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het tamelijk kansloos als je tegen andere fokkers zegt dat je vrouwelijke fokkers dronken wil voeren. Lieve gozer hoor!
True. Maar ik ga uit van het positieve.quote:
Bijna klaar met werken, daarna boodschapjes doen en lekker kokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb niks te eten in huis.
Heldinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar ik ga uit van het positieve.
Ik heb hem ook wel eens over pm gesproken, en dan is het idd een keurige gozer, gewoon, normaal. Zal wel groepsdruk zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
andere situatie ws, ik was 'alleen' met hem, denk dat dat scheelt dan. Hij kwam zelfs wat verlegen over.
Ik moest altijd lachen om zijn posts waarin hij trots zijn wansmaak etaleerdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Een gozer die net zo groot is als ik die dat probeert te compenseren door veel sportschool en machogedrag.
quote:
Dan zit er niks anders op dan solidair met hongeroedeem-lijdende-afrika-kindertjestm honger te lijdenquote:
Kijk je trouwens the Walking Dead?quote:
Topseriequote:
Met zo'n bol buikjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan solidair met hongeroedeem-lijdende-afrika-kindertjestm honger te lijden
JAAAAAAquote:
Nieuwe seizoen is gelukkig begonnen!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje een bolle buik
En vliegen rond je ogenquote:
Ja, douchen is gedoe, dat hadden we al vastgesteld he.quote:
Heb laatst de eerste aflevering gezien van seizoen 2, hij gaat weer lekker loosquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen is gelukkig begonnen!
Heb jij heel seizoen 2 al?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb laatst de eerste aflevering gezien van seizoen 2, hij gaat weer lekker loos
Kan je dan niet eens per ongeluk in een gevulde badkuip vallen? Of bij gebrek aan badkuip, een sloot?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, douchen is gedoe, dat hadden we al vastgesteld he.
Ja, vorig seizoen vond ik nog wel matig. Het concept is heel leuk gevonden, maar de karakters waren nogal vlak. Lijkt erop dat dit seizoen beter wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb laatst de eerste aflevering gezien van seizoen 2, hij gaat weer lekker loos
Alleen afl. 1 is pas uitgezonden.quote:
I wishquote:
Jahaaaquote:
Lees de comics, zijn nog vele malen beter. Geweldige karakters zijn het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen vond ik nog wel matig. Het concept is heel leuk gevonden, maar de karakters waren nogal vlak. Lijkt erop dat dit seizoen beter wordt.
Komt wel goed schatjequote:
Ja, lijkt me wel tof, maar hoe kom ik daaraan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees de comics, zijn nog vele malen beter. Geweldige karakters zijn het.
The Zombiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Well no one told me about her, the way she lied
Dat zeg ik!quote:
It's too late to say you're sorry, how would I know, why should I care..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
In Utrecht zit een comicshop, die moet ze hebben (aangezien ik er meerdere delen gekocht heb).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel tof, maar hoe kom ik daaraan?
Ik zit in de ouwelullenmodequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
It's too late to say you're sorry, how would I know, why should I care..
Please don't bother try to fight her, she's not theeeeeeeeeeeeeeeeeeeere!
Klopt ja, ga ik daar wel eens langs! Neem ik me al eeuwen voor maar ik doe het nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Utrecht zit een comicshop, die moet ze hebben (aangezien ik er meerdere delen gekocht heb).
Dat soort muziek luister ik ook mop.quote:
Snel! Maak het ongedaan! Zet Justin Bieber op!quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snel! Maak het ongedaan! Zet Justin Bieber op!
Oh![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh![]()
You will enjoy them, geloof mequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt ja, ga ik daar wel eens langs! Neem ik me al eeuwen voor maar ik doe het nooit.
Daar word niemand beter vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel erg als je sommige familieleden het liefste wil afschieten?
Neuh, dat heb ik regelmatig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Begin met mn moederquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Dat je dat gevoel hebt: nee. Het in de praktijk brengen kan echter op enige maatschappelijke weerstand stuiten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Eet iets lekkers, nouhouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik maar een patatje ga eten.
Foto?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
OMG die Versacekleding voor HM is echt TE LELIJK!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
OMG die Versacekleding voor HM is echt TE LELIJK!
Nee mijn ouders zijn tof.quote:
Ja, kom op zeg, je moet wel in een wagen wonen om dat aan te trekken zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, ik zat mijn zus van de week hard uit te lachen dat ze zo enthousiast was.
Jannie dat het is.
Maar de cafetaria zit hier tegenover, geen zin om naar de winkel te gaanquote:
www.thuisbezorgd.nl?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar de cafetaria zit hier tegenover, geen zin om naar de winkel te gaan
Je moet naar die op Keizerslanden gaan, die is veul beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar de cafetaria zit hier tegenover, geen zin om naar de winkel te gaan
quote:
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:
Op dit moment kan het me niet eens wat schelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet naar die op Keizerslanden gaan, die is veul beter.
quote:
quote:
Stuur je dat blaag van je de deur uit om patat te gaan halen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op dit moment kan het me niet eens wat schelen
Die is er niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stuur je dat blaag van je de deur uit om patat te gaan halen!
Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik eten moest gaan halen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stuur je dat blaag van je de deur uit om patat te gaan halen!
Story of kleine man's life..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik eten moest gaan halen.
Zat ik net te gamen/tv te kijken of wat dan ook en dan kwam mijn moeder weer storen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |