Ik had ook mierenneukers kunnen doenquote:
Dan begrijp je de definitie van steak niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steak vind ik van die Amerikaanse biefstuk die meer op karbonade dan op biefstuk lijkt.
Alleen als het lams isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ruim 300 gram aan shoarma in de vriezer liggen, wie komt meehelpen met opeten?
Dat eet ik in mijn eentje op man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ruim 300 gram aan shoarma in de vriezer liggen, wie komt meehelpen met opeten?
Ik kan niet weg hier, kom je het brengen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aan 90 gram wel genoeg, anders eet ik me ziek en lig ik de nele nacht te zweten en te woelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat eet ik in mijn eentje op man.
En nee, ik ben geen 150 kilo.
Je bent niet eens 15 kiloquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aan 90 gram wel genoeg, anders eet ik me ziek en lig ik de nele nacht te zweten en te woelen
wat kluts zegt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel ietsjes zwaarder.quote:
Dan zit ik volquote:
Dan heb je wel een heel klein maagje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik volHeb ik altijd als ik te veel heb gegeten. Vorige week nog, toen ik Thais had gegeten
Ik snap het wel. Het is de engelse term voor biefstuk. Maar als ik dat op de kaart zie staan, denk ik niet aan een sappig stukje biefstuk van een paar cm. dik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begrijp je de definitie van steak niet.
volgens mij is het letterlijk zelfs gewoon... een plak vlees.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Het is de engelse term voor biefstuk. Maar als ik dat op de kaart zie staan, denk ik niet aan een sappig stukje biefstuk van een paar cm. dik.
quote:A steak is a cut of meat (usually beef).
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is het letterlijk zelfs gewoon... een plak vlees.
quote:Biefstuk is een benaming voor mals en mager spiervlees. De gewone biefstuk is van het rund of het kalf, maar de naam biefstuk wordt ook wel gebruikt voor vlees van bijvoorbeeld struisvogel, hert, kalkoen, paard, kangoeroe en bizon. De benaming is afkomstig van het Engelse beefsteak dat in vele talen verbasterd voorkomt.
Biefstuk behoort tot de meest geliefde vleessoorten en is vrij duur. Kwaliteit en prijs worden hoofdzakelijk bepaald door:
het deel van het rund waarvan de biefstuk wordt gesneden, waarbij biefstuk van de haas als de meest malse soort geldt en de lendenbiefstuk als de minst malse;
de mestwijze, leeftijd en de levenskwaliteit van het rund;
het ras van het dier.
Verschillende soorten runderen geven speciaal rundvlees, bijvoorbeeld:
Wagyu
Black Angus
Bij biefstuk van rundvlees onderscheidt men de "gewone" biefstuk en kogelbiefstuk. De gewone biefstuk wordt gesneden van de bovenbil, het spierstuk of de dikke lende. Kogelbiefstuk wordt gesneden van de kogel van de bovenbil of van de kogel van het spierstuk.
En toch kan ik snoepen als de beste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel klein maagje!
Dat doe ik dan weer weinig. Zeker sinds ik niet meer blow. Is goed voor de lijn, ben ik achter!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch kan ik snoepen als de beste.
Bij Anita komt ALTIJD dat liedje van Doe Maar in me op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
De Boer twijfelt over linksbackpositie
Is ook wel de slechtst bezette plek in de selectie als je het mij vraagt.
Bij mij vooral scheldwoordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij Anita komt ALTIJD dat liedje van Doe Maar in me op.
Dat heb ik meer als ik PES tegen Beetman speel.quote:
Doe m transfervrij deze kant op dan, is jullie enige kuitenbijter man...quote:
Vanavond weer !quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik meer als ik PES tegen Beetman speel.
Hij durft wel hoor, tegen een meisjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt hem vast wel afleidenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, het lijkt heel veel op elkaar. Maar zo'n klein dik stukje, van de meest sappige/malse kant van de koe. Dat het smelt op je tong zo'n beetje. Dat is voor mij het grootste eetgenot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Entrecote, steak, rib-eye ..... zoveel namen en het is NET allemaal weer ff een ander stukje, maar t lijkt veel op elkaar.
Ik woon nou eenmaal niet samen met een man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hij durft wel hoor, tegen een meisje
Hopen dat ik nu NIET binnen 3 minuten in eigen doel scoor dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe m transfervrij deze kant op dan, is jullie enige kuitenbijter man...
[..]
Vanavond weer !
Is toch leuk, samen gamen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hij durft wel hoor, tegen een meisje
Ik kijk ook naar de opbouwing, luchtduels e.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe m transfervrij deze kant op dan, is jullie enige kuitenbijter man...
We spelen ook vaak samen Band Hero.quote:
Wagyu vlees, godskolere wat is dat lekker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toch ook nog een keer dat hele speciale japanse rundvlees scoren, en dan niet een heel klein pest stukje zoals de vorige keer.
Soul Calibur won ik ook altijd dmv ringouts enzo. En buttonbashen ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Samen gamen met mijn vriendin heb ik opgegeven nadat mijn toenmalige vriendin mij keer op keer versloeg met dezelfde char in Soul Calibur 2 en niet een andere wilde spelen. #buttonmashing
Daarom kap ik doorgaans ook met PES na 3 potjes. Ik moet aan mijn bloeddruk denken, daarbij is een scheldende dame niet echt ladylike.quote:
Vind m 3 klassen beter dan Enoh iig, maar goed, zelfs ik ben dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de opbouwing, luchtduels e.d.
Er zit wel wat in hoor bij die jongen, maar niet genoeg ben ik bang.....
trouwens, afgeschreven heb ik hem nog niet dus als ie er zondag 2 in legt juig ik hem gewoon weer toe hoor
Ja er lopen er wel meer rond die eigenlijk bij een subtopper moeten zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind m 3 klassen beter dan Enoh iig, maar goed, zelfs ik ben dat.
Nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Binnenkort Diablo 3 beta spelenMaat heeft de files en de serverfiles
We hebben nu 5 man om het mee te spelen, nog 3 meer en het wordt echt gezellig
Kobe beef?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toch ook nog een keer dat hele speciale japanse rundvlees scoren, en dan niet een heel klein pest stukje zoals de vorige keer.
kwam thuis eens op tafel.. mams wilde testen of we het zouden merken.....quote:
Mijn PC ligt al bijna een jaar aan stukken met nieuwe apparatuur omdat ik het niet werkend krijg en te lui om het weg te brengen. Dus speel alleen nog op de laptop, en die wordt na 3 kwartier te warm. Maar als ik speel is het Terraria of S.P.A.Z.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ach, games, best leuk, maar doe het maar weinig. Alleen Skyrim zit ik wel op te wachten.
Ik heb dat gehad met dead or alive 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Samen gamen met mijn vriendin heb ik opgegeven nadat mijn toenmalige vriendin mij keer op keer versloeg met dezelfde char in Soul Calibur 2 en niet een andere wilde spelen. #buttonmashing
In het geval van Enoh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja er lopen er wel meer rond die eigenlijk bij een 3e klasse amateurclub moeten zitten
enige dat ik daar lees is.... wees gerust, Theo speelt dus weer op linksquote:Op basis van de training van vrijdag gaat Dico Koppers zondag zijn debuut maken voor Ajax. De 19-jarige verdediger zal in de klassieker tegen Feyenoord waarschijnlijk de linksback-positie innemen.
Vurnon Anita, de laatste weken actief als linksachter bij de Amsterdammers, neemt de plek van de geschorste Eyong Enoh in op het middenveld.
Thank God idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/(...)nk_verlaat_politiek_
Een overwinning
De vlag mag uit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
Een overwinning
Ik eet het regelmatig. Best goed te knagen als je verwachtingspatroon niet te hoog is...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
kwam thuis eens op tafel.. mams wilde testen of we het zouden merken.....
euhm ja, dat proef je
Ik hoopte Cohenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
Een overwinning
De hele partij hoeft van mij niet weg. En aangezien PVDA mijn partij niet is Cohen ook niet. Kan bijna niet blijer zijn met Cohen.quote:
Einde van de maand en dan voor 12.00quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Pro-tip: denk aan de urenregistratie!
Ja, het verschilt per bedrijf, maar voor diegene die het wekelijks moeten doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Einde van de maand en dan voor 12.00
Toen ik het wekelijks moest was het ook voor 12.00 en minimaal 5 reminder mails startende vanaf woensdag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het verschilt per bedrijf, maar voor diegene die het wekelijks moeten doen
Weet je nog hoe bloedirritant E_M was met zijn kaas = weed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, salaris ruim op tijd gestort, kan ik weer nieuwe geraniums kopen.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef Godtje het volgende:
Zal ik eens iet posten wat ik nog noooooooooooit heb gepost?
E_M is altijd irritant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bloedirritant E_M was met zijn kaas = weed?
Just saying
Modjes voor kankerleier uitschelden omdat ze de TT aanpassen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In tig topics zijn foto als pikzwarte plaatsen.
ja maar dit is geen synoniemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je nog hoe bloedirritant E_M was met zijn kaas = weed?
Just saying
Wat is een kika?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Modjes voor kankerleier uitschelden omdat ze de TT aanpassen.
In het weekend naar de kika gaan![]()
Dan wens je hem inderdaad een portie van K toe.
Kinder Kanker fondsquote:
Goed bezig, lekker ontspannend he dat in de keuken bezig zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Dan ben je lekker bezig en dan vlieg je mixer in de fik
Wil je de topping op de cupcakes spuiten met je nieuwe spuitzak (whhehehehehe) zitten er in de spuitzak allerlei verschillende spuitmondjes die je er natuurlijk niet uit heb gehaald maar wel al je topping in de zak heb gedaanWaardoor je er dus niets uit krijgt. Maar die zooi er uit kan vissen en dan je keuken onder de topping zit
Nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, lekker ontspannend he dat in de keuken bezig zijn
ik ben blij dat ik niet de enige ben die altijd zo loopt te klotenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Dan ben je lekker bezig en dan vlieg je mixer in de fik
Wil je de topping op de cupcakes spuiten met je nieuwe spuitzak (whhehehehehe) zitten er in de spuitzak allerlei verschillende spuitmondjes die je er natuurlijk niet uit heb gehaald maar wel al je topping in de zak heb gedaanWaardoor je er dus niets uit krijgt. Maar die zooi er uit kan vissen en dan je keuken onder de topping zit
Mijn man komt nooit in de keuken als ik bezig benquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet de enige ben die altijd zo loopt te kloten
Volgens mij is de sansiveria beter dit jaargetijdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, salaris ruim op tijd gestort, kan ik weer nieuwe geraniums kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |