Ik had ook mierenneukers kunnen doenquote:
Dan begrijp je de definitie van steak niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steak vind ik van die Amerikaanse biefstuk die meer op karbonade dan op biefstuk lijkt.
Alleen als het lams isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ruim 300 gram aan shoarma in de vriezer liggen, wie komt meehelpen met opeten?
Dat eet ik in mijn eentje op man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ruim 300 gram aan shoarma in de vriezer liggen, wie komt meehelpen met opeten?
Ik kan niet weg hier, kom je het brengen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aan 90 gram wel genoeg, anders eet ik me ziek en lig ik de nele nacht te zweten en te woelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat eet ik in mijn eentje op man.
En nee, ik ben geen 150 kilo.
Je bent niet eens 15 kiloquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aan 90 gram wel genoeg, anders eet ik me ziek en lig ik de nele nacht te zweten en te woelen
wat kluts zegt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel ietsjes zwaarder.quote:
Dan zit ik volquote:
Dan heb je wel een heel klein maagje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik volHeb ik altijd als ik te veel heb gegeten. Vorige week nog, toen ik Thais had gegeten
Ik snap het wel. Het is de engelse term voor biefstuk. Maar als ik dat op de kaart zie staan, denk ik niet aan een sappig stukje biefstuk van een paar cm. dik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begrijp je de definitie van steak niet.
volgens mij is het letterlijk zelfs gewoon... een plak vlees.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Het is de engelse term voor biefstuk. Maar als ik dat op de kaart zie staan, denk ik niet aan een sappig stukje biefstuk van een paar cm. dik.
quote:A steak is a cut of meat (usually beef).
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is het letterlijk zelfs gewoon... een plak vlees.
quote:Biefstuk is een benaming voor mals en mager spiervlees. De gewone biefstuk is van het rund of het kalf, maar de naam biefstuk wordt ook wel gebruikt voor vlees van bijvoorbeeld struisvogel, hert, kalkoen, paard, kangoeroe en bizon. De benaming is afkomstig van het Engelse beefsteak dat in vele talen verbasterd voorkomt.
Biefstuk behoort tot de meest geliefde vleessoorten en is vrij duur. Kwaliteit en prijs worden hoofdzakelijk bepaald door:
het deel van het rund waarvan de biefstuk wordt gesneden, waarbij biefstuk van de haas als de meest malse soort geldt en de lendenbiefstuk als de minst malse;
de mestwijze, leeftijd en de levenskwaliteit van het rund;
het ras van het dier.
Verschillende soorten runderen geven speciaal rundvlees, bijvoorbeeld:
Wagyu
Black Angus
Bij biefstuk van rundvlees onderscheidt men de "gewone" biefstuk en kogelbiefstuk. De gewone biefstuk wordt gesneden van de bovenbil, het spierstuk of de dikke lende. Kogelbiefstuk wordt gesneden van de kogel van de bovenbil of van de kogel van het spierstuk.
En toch kan ik snoepen als de beste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel klein maagje!
Dat doe ik dan weer weinig. Zeker sinds ik niet meer blow. Is goed voor de lijn, ben ik achter!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch kan ik snoepen als de beste.
Bij Anita komt ALTIJD dat liedje van Doe Maar in me op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
De Boer twijfelt over linksbackpositie
Is ook wel de slechtst bezette plek in de selectie als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |