abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_103408924
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het juist heel wijs dat hij zijn mond erover houdt en plein publique.
Jammer natuurlijk ook, want hier wil ik dan weer wel graag de dirt gedisht zien, zo zijn we dan ook wel weer w/ .
Ik voel dat dit echt nog wel gaat gebeuren :Y HET MOET! Dit topic mag wat mij betreft deel 54 halen :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103409427
Ik zie het ook nog wel de kant van een keiharde custody battle opgaan...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:45:57 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103409727
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:25 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou... Misschien vergis ik me, maar het is toch zo dat hij is vreemdgegaan en toen zij hem erop aansprak, haar het huis uit flikkerde? Daar zou ik als moeder zijnde mezelf toch even achter de oren krabben.
We weten niet of hij ook werkelijk vreemd gegaan is, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Amanda daar zo'n drama over zou schoppen dat hij daardoor de relatie zou beëindigen.
Tenzij ze hormonaal haar drama schoppen wat minder goed onder controle had en ze er van overtuigd was dat hij haar niet zwanger op straat zou zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103409768
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie het ook nog wel de kant van een keiharde custody battle opgaan...
Ik zie ook genoeg drama komen zodra de baby er eenmaal is :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103409785
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is Amanda's visie, en die klopt niet altijd met de realiteit.

Dat is best jammer als je al een reputatie hebt, dan word je nooit meer serieus genomen.
Misschien is het wel een gigantische klootzak, maar niemand die het gelooft :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:51:24 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103409818
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie het ook nog wel de kant van een keiharde custody battle opgaan...
In dat geval was het voor hem wel beter geweest als hij ook wat "interesse voor zijn dochtertje" zou tonen, zoals vragen hoe het bij de verloskundige was en meegaan bij een echo.

Aan de andere kant is het weer in z'n voordeel dat hij Amanda (en z'n dochtertje :')) niet dakloos rond laat zwerven maar gewoon een appartementje voor haar geregeld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:52:03 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103409832
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:50 schreef Pisces29 het volgende:

Dat is best jammer als je al een reputatie hebt, dan word je nooit meer serieus genomen.
Misschien is het wel een gigantische klootzak, maar niemand die het gelooft :D
Beetje the boy that cried wolf.
Nu komt Afro op mij ook wel stukken sympathieker en slimmer over dan Amanda. Zijn charmeoffensief lijkt te werken w/ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:53:12 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103409848
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is Amanda's visie, en die klopt niet altijd met de realiteit.
Kamp Afro.
Ze stond er vast niet naast, hoewel dat zelfs geen garantie is dat ze het goed ziet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103409862
damzzz ik ga dit echt missen komende week :') Een week lang zonder Amanda's en SHO :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:54:39 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103409873
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
damzzz ik ga dit echt missen komende week :') Een week lang zonder Amanda's en SHO :(
Je gaat me toch niet vertellen dat je op vakantie gaat zonder laptop, tablet of smartphone???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103409916
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Beetje the boy that cried wolf.
Nu komt Afro op mij ook wel stukken sympathieker en slimmer over dan Amanda. Zijn charmeoffensief lijkt te werken w/ .
Ik ken haar niet (van DGK enzo) dus ik heb m'n vooroordelen niet klaar, en hij is een dj, en daar heb ik dan wél mijn vooroordelen bij klaar, en die beelden van gister met een prive-jet, genoeg geld en de peuk in de bakkes, die maken het niet minder :+
Alsof zo'n jongen met zo'n leven op 24 jarige leeftijd zich monogaam bindt, neh. :D
En vreemdgaan terwijl je vriendin zwanger is, genoeg vrouwen smijten al het servies door de tent als de man vreemd is gegaan en er geen baby op komst is, dus ik snap het wel.
Maar goed, hij zegt spijtig genoeg niks, dus we weten niks :+
Misschien wilde hij wel geen baby en werd zij woest! :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103409934
Tja Amanda lijkt me ook niet de kuiste persoon die de wereld rijk is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:58:48 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103409954
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Beetje the boy that cried wolf.
Nu komt Afro op mij ook wel stukken sympathieker en slimmer over dan Amanda. Zijn charmeoffensief lijkt te werken w/ .
Aan de andere kant heeft hij wel 2 jaar een relatie met haar gehad, en grotendeels buiten de spotlights, hij moet toch ook hebben kunnen zien hoe Amanda echt is, en dan had hij de TV-beelden al.
Als hij pertinent geen kind met haar wilde dan had hij moeten zorgen dat ze niet zwanger werd, en van Amanda weten we hoe zorgvuldig ze met het innemen van de pil is :X

Al met al denk ik dat ze niet veel voor elkaar onderdoen qua prettige persoonlijkheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103409961
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:58 schreef Leandra het volgende:

Al met al denk ik dat ze niet veel voor elkaar onderdoen qua prettige persoonlijkheid.
Zou me niks verbazen nee :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103409988
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je op vakantie gaat zonder laptop, tablet of smartphone???
:Y laptop gaat wel mee zodat ik alle 5 de seizoenen van Gooische Vrouwen kan zien, geen inet daar, en een stapel boeken (voor de 32ste keer toch maar proberen Pride and Prejudice uit te lezen :')) en ik heb niet zo ene hippe foon :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:02:40 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103410026
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ken haar niet (van DGK enzo) dus ik heb m'n vooroordelen niet klaar, en hij is een dj, en daar heb ik dan wél mijn vooroordelen bij klaar, en die beelden van gister met een prive-jet, genoeg geld en de peuk in de bakkes, die maken het niet minder :+
Alsof zo'n jongen met zo'n leven op 24 jarige leeftijd zich monogaam bindt, neh. :D
En vreemdgaan terwijl je vriendin zwanger is, genoeg vrouwen smijten al het servies door de tent als de man vreemd is gegaan en er geen baby op komst is, dus ik snap het wel.
Maar goed, hij zegt spijtig genoeg niks, dus we weten niks :+
Misschien wilde hij wel geen baby en werd zij woest! :7
Als hij geen kind wilde dan is het wel vreemd dat de zwangerschap eerst door zijn management werd aangekondigd en ze verklaarden heel blij te zijn en dergelijke, en dat de breuk daarna kwam.

Tenzij Amanda helemaal op eigen houtje de media heeft ingelicht en heeft verklaard dat ze er beiden heel gelukkig mee zijn, en in dat geval kun je een hoop van Amanda zeggen, maar niet dat ze dom is ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103410302
Begrijp niet waarom Afrojack hier wordt neergezet als een opkomende DJ, die gast is al jaren bekend in de dansscene, het was 2 jaar geleden al zo dat zijn evenementen al binnen no time uitverkocht waren.
Als het een groentje was dan had Amanda er echt geen interesse in getoont.
pi_103410469
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef sherezade het volgende:
Begrijp niet waarom Afrojack hier wordt neergezet als een opkomende DJ, die gast is al jaren bekend in de dansscene, het was 2 jaar geleden al zo dat zijn evenementen al binnen no time uitverkocht waren.
Als het een groentje was dan had Amanda er echt geen interesse in getoont.
en dat kan je dus ook omkeren...
Amanda was ook geen onbekende.

Maar gaan jullie lekker 54 topics lang ''soppen'' op Afro Jack :')

veel plezier ermee...
pi_103410570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Amanda was ook geen onbekende.

Echt wel hoor! Dat een paar halvegaren, waaronder ik zelf, tot in den treure met DGK bezig zijn geweest wil niet zeggen dat anderen dat ook doen. Amanda is echt geen BN'er of zo hoor. En dan, bekend met wat?
pi_103410978
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Maar gaan jullie lekker 54 topics lang ''soppen'' op Afro Jack :')

_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:52:38 #96
184769 crew  Deisyy
pi_103410990
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en dat kan je dus ook omkeren...
Amanda was ook geen onbekende.

Maar gaan jullie lekker 54 topics lang ''soppen'' op Afro Jack :')

veel plezier ermee...
Natuurlijk was Amanda geen onbekende ..... na DGK, maar wat heeft ze nou werkelijk gedaan en bereikt?

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:54:32 #97
184769 crew  Deisyy
pi_103411036
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O-
Ik verheug me er helemaal op *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:18:21 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103411548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Echt wel hoor! Dat een paar halvegaren, waaronder ik zelf, tot in den treure met DGK bezig zijn geweest wil niet zeggen dat anderen dat ook doen. Amanda is echt geen BN'er of zo hoor. En dan, bekend met wat?
Datzelfde geldt natuurlijk voor Afrojack, als je niet bekend bent/was met de dancescene dan is de kans een stuk kleiner dat je hem kent.... daarbij; hij is 24, hoeveel "jaren" kan hij helemaal bekend zijn?

Halfgaar of niet, ze is wel 1,5 jaar iedere avond langsgekomen op TV....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  One tough cookie zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:32:33 #99
169210 liesje1979
pi_103411903
Ho ho! Amanda was natuurlijk voor DGK ook al reuze beroemd als model!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103412819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Datzelfde geldt natuurlijk voor Afrojack, als je niet bekend bent/was met de dancescene dan is de kans een stuk kleiner dat je hem kent.... daarbij; hij is 24, hoeveel "jaren" kan hij helemaal bekend zijn?

Halfgaar of niet, ze is wel 1,5 jaar iedere avond langsgekomen op TV....
Zijn eerste hit was uit 2007. En inderdaad als je niet bekend bent met moderne dancemuziek dan ken je hem misschien niet. Zo ken ik niks van die zooi uit Volendam. Maar hij heeft hoe dan ook wel iets bereikt, op internationaal niveau. Dat je dat verschil niet ziet met een Amanda zegt denk ik meer over jou (verwoed SBS-Kijker? Liefhebber Nederlandstalige muziek). En dat geeft verder ook niks hoor. Ik keek ook DGK uit een soort leedvermaak, maar zie wel het verschil tussen de status van een Amanda en Afrojack.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')