Hij knuffelt je zo met jong!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Nick niet lekker, maar hij ziet er wel heel knuffelbaar uit
en de Herpes krijgt ze er gratis bijquote:
Want volgens Amanda is de relaasie van Nick en Paris allemaal veekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en de Herpes krijgt ze er gratis bijwant die heeft ie dan weer gratis gekregen van Paris Amanda
http://retardzone.com/200(...)-infected-with-stds/
Wat een feest !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en de Herpes krijgt ze er gratis bijwant die heeft ie dan weer gratis gekregen van Paris
http://retardzone.com/200(...)-infected-with-stds/
Wat een feest !
Als ik snel kijk en niet goed genoeg die schoenen zie, dan zie ik roze slippers, hij lijkt bijna te slenteren daar op die fotoquote:
Knuffelbeer dan hèquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik snel kijk en niet goed genoeg die schoenen zie, dan zie ik roze slippers, hij lijkt bijna te slenteren daar op die foto
En wat een beer van een man
Dat is dan wél jammer, een lange man die slungelig loopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knuffelbeer dan hè![]()
Hij loopt een beetje slenterig omdat hij 2.07 m. is en niet weet waar hij zijn benen moet laten.
En hij is 24... ik vind hem ook wel schattigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:15 schreef DjinN het volgende:
Ik vind hem wel leuk tbhKomt op mij niet over als een slechte kerel. In tegenstelling tot Amanda die haar best doet met hem overal zwart te maken
Kinderachtig mens
Hij is er ingeluisd door Amanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij is 24... ik vind hem ook wel schattig
Ik ben heel benieuwd of die zwangerschap wel in de planning zat, de gemiddelde jongen van 24 zit echt niet op een baby te wachten.
Nou nogal ja!quote:
Jep, vader nooit ontmoet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef Leandra het volgende:
Zei hij nou dat hij zelf ook zonder vader opgegroeid was?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij is 24... ik vind hem ook wel schattig
Ik ben heel benieuwd of die zwangerschap wel in de planning zat, de gemiddelde jongen van 24 zit echt niet op een baby te wachten.
Nou... Misschien vergis ik me, maar het is toch zo dat hij is vreemdgegaan en toen zij hem erop aansprak, haar het huis uit flikkerde? Daar zou ik als moeder zijnde mezelf toch even achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef Leandra het volgende:
Zei hij nou dat hij zelf ook zonder vader opgegroeid was? Dan heeft hij dus ook de achternaam van z'n moeder, net als Amanda...
Het lijkt er alleen op dat Nick z'n moeder wat meer moeite heeft gedaan haar kind op te voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |