Jij begon met thee gooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou zeg, wat een nijd opeens in dit topic
Wel vermakelijk om te lezen
Het feit dat jij gelijk op de man gaat spelen zegt vooral iets over jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zijn eerste hit was uit 2007. En inderdaad als je niet bekend bent met moderne dancemuziek dan ken je hem misschien niet. Zo ken ik niks van die zooi uit Volendam. Maar hij heeft hoe dan ook wel iets bereikt, op internationaal niveau. Dat je dat verschil niet ziet met een Amanda zegt denk ik meer over jou (verwoed SBS-Kijker? Liefhebber Nederlandstalige muziek). En dat geeft verder ook niks hoor. Ik keek ook DGK uit een soort leedvermaak, maar zie wel het verschil tussen de status van een Amanda en Afrojack.
En dus niet Afrojack heeft een nieuwe vriendin....quote:Amanda Balk heeft nieuwe vriend
Laatste update: 4 mei 2009 13:20 info .
AMSTERDAM - Amanda Balk durft eindelijk weer te genieten van de liefde. De voormalige Gouden Kooi-deelneemster heeft haar hart verloren aan de 21-jarige Nick van de Wall, beter bekend als dj Afrojack.
Foto: NU.nl/Mischa Schoemaker Hoewel de twee elkaar al een half jaar geleden leerden kennen, heeft het kersverse koppel pas sinds een aantal weken een relatie, zo vertelt Balk maandag in De Telegraaf.
Op een feest in Bloemendaal werd Balk tot op haar oren verliefd op de dj. "Hij vroeg of ik met hem mee wilde naar Disneyland Parijs. Toen ik vroeg: 'wanneer dan?', zei hij: 'morgen'. Ik kon mijn oren niet geloven", zo vertelt de voormalige realityster in de krant.
kut ik vul 'm zelf maar in, heb net boodschappen gedaan in mijn campingkloffiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou van dance-muziek, ga naar festivals als Extrema Outdoor, maar ik ken ook die Volendamshit, daar is gewoonweg niet om heen te komen
Ben ik nu een SBS-tokkie
En misschien moet je je eens verdiepen in de geschiedenis van FOK! voor je de RLS-kijker tot SBS-volk bombardeert...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ja ik reageer wel erg overtrokken. Maar ik kan me er altijd heel erg aan ergeren dat mensen van die SBS-nietsnutten of bijvoorbeeld winnaars van Idols of zo op een zelfde niveau scharen als mensen die echt muzikaal zijn en daarmee op eigen kracht in de muziekwereld iets bereiken. Zelf houd ik ook helemaal niet van de muziek van Afrojack, maar heb er wel bewondering voor hoe hij dat allemaal voor elkaar heeft gekregen.
En daar heeft Amanda echt niets aan bijgedragen hoor....
Het feit dat je die spullen uberhaupt in de kast hebt liggen spreekt boekdelen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kut ik vul 'm zelf maar in, heb net boodschappen gedaan in mijn campingkloffie
Een joggingbroek van Lonsdale, een trui met doodshoofden en afgetrapte Vans
joh die halen de kast niet, loop ik dagelijks in, gaat de was in en dan gelijk weer aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het feit dat je die spullen uberhaupt in de kast hebt liggen spreekt boekdelen natuurlijk
Ik doe lief, en als een of andere newbie dan ineens vanuit het niets begint te roepen dat ik wel een SBS-kijker zal zijn met een voorkeur voor Nederlandstalige muziek, puur gebaseerd op het feit dat ik Afrojack niet uit de dancescene ken en Amanda wel van TV/DGK, dan vind ik dat zo dom en kortzichtig dat ik denk dat ze eens na moet denken op wat voor forum ze zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou dames, even lief zijn voor mekander
Zo kan ik jullie toch niet achter laten
Weer gewoon gezellig nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou dames, even lief zijn voor mekander
Zo kan ik jullie toch niet achter laten
Haha, ik keek ook DGK en volgde vooral hier op Fok! elke dag de commentaren op de livestreams, net als jij. Ben trouwens ook net zo oud. Maar op een of andere manier kan ik niet duidelijk maken wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En misschien moet je je eens verdiepen in de geschiedenis van FOK! voor je de RLS-kijker tot SBS-volk bombardeert...
Als je wilt duidelijk maken wat je bedoelt dan helpt het niet als je begint met beledigen, en helemaal niet op basis van een feit (Amanda kennen) waar je zelf net zo schuldig aan bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik keek ook DGK en volgde vooral hier op Fok! elke dag de commentaren op de livestreams, net als jij. Ben trouwens ook net zo oud. Maar op een of andere manier kan ik niet duidelijk maken wat ik bedoel.
Dus laat maar, laten we gewoon lekker ontopic blijven en kijken waar het heen gaat met Amandel.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Ook al ben ik niet bekend in de dance-scene, dan ben ik nog niet into de eelsound, maar ik kende Afrojack wel, gewoon van de radio en natuurlijk omdat ons Nick ook in Spijkenisse woont, bij mij in de wijk zelfs of beter gezegd ik woon bij hem in de wijk natuurlijk. Je zou eigenlijk wel kunnen zeggen dat we buren zijn![]()
Dus: Team Afro
Prima dat vermoeden had ik al, maar waarom dat gemiep tegen mij alsof ik zou doen dat Afrojack niets bereikt zou hebben en Amanda wel een BN-er is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, mijn account op fok is pas recent aangemaakt na een wijziging van provider (waarbij ik mijn oude accountgegevens niet meer wist). Dus ben niet echt een newbie, zit op FOK! vanaf 2000 of zo....
Natuurlijk. Achteraan de rij aansluitenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
Uiteraard ook team Afro.
Dwarsligger!quote:
Dus dat!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:53 schreef Leandra het volgende:
Prima dat vermoeden had ik al, maar waarom dat gemiep tegen mij alsof ik zou doen dat Afrojack niets bereikt zou hebben en Amanda wel een BN-er is.
Een BN-er hoeft niet per definitie iets bereikt te hebben, je moet bekend zijn... en helaas heeft bekend zijn niet noodzakelijkerwijs iets te maken met wat je bereikt hebt, het heeft te maken met hoe je jezelf in de picture weet te spelen.
En op TV komen vergroot dat bekend zijn, zelfs als je als nietsnut op TV komt (Britt, Amanda, Adje, Seki, enz.).
De gemiddelde gevierde toneelspeler is ook amper bekend bij het grote publiek, maar dat wil niet zeggen dat ze niets bereikt hebben.
Daar hoort natuurlijk wel een smiley bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:55 schreef Leandra het volgende:
Dan ben ik wel team het kind van de rekening ongeboren dochtertje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe me een lol, ik heb net even vrij omdat hij ligt te slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoort natuurlijk wel een smiley bij [ afbeelding ]
Arm kind, met een moeder als "Dames in de jungle en DGK" Amanda en een oma als Mamanda, die niet eens naar haar eigen kinderen omkijkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:55 schreef Leandra het volgende:
Dan ben ik wel team het kind van de rekening ongeboren dochtertje....
Daar heb je gelijk in, maar ik laat het juichen voor Amanda dan wel aan jou over. En aan Yvonne natuurlijk. Die wilde haar ooit adopteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gooit er met modder? Amanda! Als het aan Afrojack lag zaten wij nu te pleesteesjunnen.
ik moest 3x lezen voordat ik door had wat je met dat pleegedoe bedoeldequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie gooit er met modder? Amanda! Als het aan Afrojack lag zaten wij nu te pleesteesjunnen.
Zo schrijf je dat hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik moest 3x lezen voordat ik door had wat je met dat pleegedoe bedoelde
Iemand uit Zuid-Holland die 'ons Nick' zegt, dat klinkt wel heel apartquote:
wel een hoer die in maart goed gaat cashenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ik ken ook bepaalde sporters niet, die zijn ook groot en niet ineens kleiner omdat ik ze niet ken. Zelfde met Afrojack, al ken je de dancescene niet, die gast vliegt in een prive-jet en is praktisch miljonair, dat is toch echt niet te vergelijken met een reality-sterretje
Overigens voert hij ook nog een beroep uit en zij speelt aandachtshoer, kortom dat verschil is wel duidelijk
Goed punt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:17 schreef Elske6 het volgende:
ik las een tijdje geleden hier op het forum dat Amanda eruit was gezet omdat ze Nick zijn studio had verbouwd . Toen Peter met Nick naar zolder ging, zei Nick op de reactie van Peter : "ja, die heb ik pas weer helemaal vernieuwd "... dus toch een bron van waarheid?????
Nou, ze heeft ook wel extra kosten natuurlijk. Dan moet ze naast iemand die voor haar haar hondje uitlaat ook iemand zoeken die af en toe een blokje omgaat met de baby.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wel een hoer die in maart goed gaat cashen
Dat klopt, maar als die onbekende grote sporter een op de klippen relatie heeft met Anneke uit Meppel dan wordt het geen topic in SHO of bericht in de Telegraaf, als diezelde sporter een op de klippen relatie heeft met een RLS-sterretje is het ineens wel nieuws.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ik ken ook bepaalde sporters niet, die zijn ook groot en niet ineens kleiner omdat ik ze niet ken. Zelfde met Afrojack, al ken je de dancescene niet, die gast vliegt in een prive-jet en is praktisch miljonair, dat is toch echt niet te vergelijken met een reality-sterretje
Overigens voert hij ook nog een beroep uit en zij speelt aandachtshoer, kortom dat verschil is wel duidelijk
nou je hebt hier ook van die broervannichtvanFransBauer-topicsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als die onbekende grote sporter een op de klippen relatie heeft met Anneke uit Meppel dan wordt het geen topic in SHO of bericht in de Telegraaf, als diezelde sporter een op de klippen relatie heeft met een RLS-sterretje is het ineens wel nieuws.
Ja, een kind wiens papa met een privéjet reist heeft op z'n minst 1 nanny.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ze heeft ook wel extra kosten natuurlijk. Dan moet ze naast iemand die voor haar haar hondje uitlaat ook iemand zoeken die af en toe een blokje omgaat met de baby.
Eén van die hondjes van Amanda reageerde in DGK niet eens op z'n eigen naam, ik mag hopen dat dat haar dochter bespaard blijft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een kind wiens papa met een privéjet reist heeft op z'n minst 1 nanny.
En eigenlijk zou dat waarschijnlijk nog een stuk beter voor dat kind zijn ook, dan wordt het tenminste nog opgevoed.
Dus als Nick slim is dan regelt hij een nanny voor z'n dochter.
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef mascara-klodder het volgende:
oke laptop uit nu, ding moet even afkoelen voor het de tas in kan
Phoebe!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik bombardeer jullie tot mijn bitches en zeg: lief zijn!!!
Have fun!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Haha, ja die hondjes! Hoe heetten die ook al weer iets van Juicy en ???quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van die hondjes van Amanda reageerde in DGK niet eens op z'n eigen naam, ik mag hopen dat dat haar dochter bespaard blijft.
Nicky!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja die hondjes! Hoe heetten die ook al weer iets van Juicy en ???
serieus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nicky!
Maar ik weet niet meer welke er dood ging.
Nicky werd doodgebeten. Juicy staat nog op foto's van Amanda ná DGK.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Nicky!
Maar ik weet niet meer welke er dood ging.
Ach gut, Juicy ligt op Amanda's oude haarmattenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicky werd doodgebeten. Juicy staat nog op foto's van Amanda ná DGK.
[ afbeelding ]
Maar volgens mij heeft ze op dit moment geen hond cq gremlin meer. Alleen maar lastig toch?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Ach gut, Juicy ligt op Amanda's oude haarmatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On Topic maar weer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
[..]
[..]
Maar over een week kan jij alles nalezen en nog lekker even nasoppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]volgens mij ben ik nu bijna Amandaloos voor een week. En jullie hebben een klodder minder om voor te zorgen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..], wat een drama was dat.
Als 2 druppels waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On Topic maar weer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
hahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Check hier de foto's en bron.quote:Paris Hilton feest door met Afrojack van onze redactie
Paris Hilton heeft het ontzéttend naar haar zin in Amsterdam... Voor de tweede keer deze week bezocht de socialite een feestje waar haar vermeende nieuwe liefde, dj Afrojack, draaide.
Paris danste er vrijdagavond tijdens het ADE lekker op los in club The Sand, waar naast Afrojack ook David Guetta achter de draaitafels stond.
Een vechtpartij in de VIP-ruimte zorgde er echter voor dat de blondine tijdens het feest plotseling door haar beveiliging werd afgevoerd, maar dat mocht de pret niet drukken. Later op de avond verscheen ze tijdens de set van Afrojack gezellig naast hem in de dj booth.
Verschillende insiders meldden dat Paris en de Nederlandse dj, echte naam Nick van der Wall, meer dan alleen maar vrienden zijn. Tot nu toe wordt dit door het management van de dj echter ten stelligste ontkend.
Toch lijkt ze haar 'goede vriend' wel vaak achterna te reizen...
Whehe, maat 42 bij 2.07m, dat zou er echt lollig uit zien bij die jongenquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
die hebben ze ook alletwee, paris heeft ook maat 42
Maat 42 is klein voor een kerel die 2.07 lang is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
die hebben ze ook alletwee, paris heeft ook maat 42
Zijn dat 2 van die 3 met een programma, die begin 20 zijn en lijken op midden 30?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat 2 van die 3 met een programma, die begin 20 zijn en lijken op midden 30?
Bedoel je deze? Zijn dat de Nederlandse Trinny en Susannah?quote:AMSTERDAM - FOTO - Paris Hilton is momenteel in Amsterdam voor het Amsterdam Dance Event. Volgens de rijke hotel-erfgename weten de Nederlanders als geen ander hoe ze een feestje moeten bouwen.
Paris Hilton los in Amsterdam
Paris Hilton ging donderdagnacht los in Club Air, waar haar 'goede vriend' dj Afrojack moest draaien op het Amsterdam Dance Event. "Ik heb de avond van mijn leven gehad. DJ Afrojack en Sharmanology hebben het klusje geklaard. Die Nederlanders weten hoe ze moeten feesten! Love it!", schrijft Paris op Twitter.
Josh Veldhuizen en Maria Taylor, die te zien waren in de serie Modemeisjes met een missie hebben Paris zelfs backstage ontmoet
Oh ja modemeisjes met een missie, dát was hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je deze? Zijn dat de Nederlandse Trinny en Susannah?
Brrr wat een lelijk wijf is het toch. Je zou er maar sex moeten hebben met 'die bigfoot strijkplank met handen als kolenschoppen'. Ik vind Amanda dan toch wat aantrekkelijker dan Perris maar Aman heeft natuurlijk minder invloedrijke connecties.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef Bayswater het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isser-snackbar.dhtml
Ik denk een hoax, want bij De Krom wil je nog niet doodgevonden worden vlak voor sluitingstijd. Overigens geldt dat eigenlijk voor heel Spijkenisse, op ieder tijdstip.
Nou! Ik denk dat Paris deze snackbar grif heeft betaald voor wat publiciteit!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
Lijkt me geen hoax. Noch een publiciteitsstunt.
Neeeheeee je doet het verkeerd, je moet Amanda hier de grond in trappen, nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Brrr wat een lelijk wijf is het toch. Je zou er maar sex moeten hebben met 'die bigfoot strijkplank met handen als kolenschoppen'. Ik vind Amanda dan toch wat aantrekkelijker dan Perris maar Aman heeft natuurlijk minder invloedrijke connecties.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
-"Nick, I'm hungry!"
-"Now, you go maar to the snackbar."
Nee! Niet bij dit soort 'nieuwsfeitjes' iig. Heb je niet gewoon honger?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik wil dat het gerucht dat Paris en Afrojack een fling hebben, klopt. Kennen jullie dat knagende gevoel?
Dat klinkt logischer. Bedankt voor de opheldering!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Niet bij dit soort 'nieuwsfeitjes' iig. Heb je niet gewoon honger?
Geen hoax, vriend van mij heeft haar ook gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef Bayswater het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isser-snackbar.dhtml
Ik denk een hoax, want bij De Krom wil je nog niet doodgevonden worden vlak voor sluitingstijd. Overigens geldt dat eigenlijk voor heel Spijkenisse, op ieder tijdstip.
Paris had waarschijnlijk nog een pyamafeestje bij Nick.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen hoax, vriend van mij heeft haar ook gezien
En De Krom is ook een restaurant, nog een goed restaurant ook
En gezonde snacks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paris had waarschijnlijk nog een pyamafeestje bij Nick.
En wat je zegt, De Krom is een goed restaurant en dito snackbar met heerlijke patat warm vlees
Nu wil ik je aanrakenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen hoax, vriend van mij heeft haar ook gezien
En De Krom is ook een restaurant, nog een goed restaurant ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu wil ik je aanraken![]()
maar volgens mij had ik jou al een paar keer onzedelijk betast op ''de meet'' toch ?![]()
Wie heb ik eigenlijk niet onzedelijk betast?
Ja dat was ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi.
Nick heb al zo vaak gezien
Maar het leek me zo leuk om Paris ook eens te zienMaar ik ben dan niet zo iemand om dan voor het huis van Nick te gaan staan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |