Ik wil rematchquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Confetti het volgende:
Iemand potje op de Xbox nu? Ben nog steeds ongeslagen dus die 25k bonus staat nog.
Volgens mij wel, want is gewend met een spits naast zich te spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft een ST een donkergroene formatie als die 3-5-2 is in een 4-4-2 formatie?
Ja dat dacht ik eerst ook toen ik een Miccoli 5-3-2 aanschafte voor in m'n 4-4-2. Maar was rood -.-quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want is gewend met een spits naast zich te spelen.
Gek, zou je niet verwachten idd. Trouwens, mn bazenelftal voetbalt best lekker. Alleen Higuain is tot nu toe de invisible man, Aguero speelt fantastisch. Denk dat Ik Torres toch een herkansing ga geven en hem naast Aguero ga zetten en Higuain ga verpatsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook toen ik een Miccoli 5-3-2 aanschafte voor in m'n 4-4-2. Maar was rood -.-
Ik snap er ook geen bal van, 4411 werkt wel (donkergroen) in 41212 als spits zijnde maar 5212 werkt weer niet, 532 volgens mij ook niet. Iemand die wel precies weet hoe het zit met alle formaties?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook toen ik een Miccoli 5-3-2 aanschafte voor in m'n 4-4-2. Maar was rood -.-
Vind Iniesta fijner spelen maar Messi kan er ook wat van jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:35 schreef DannyDeko het volgende:
Belachelijk die Messi. Je krijgt de bal gewoon niet van 'm afgepakt
Zag je trouwens weer die impactfail in mijn strafschopgebied voordat je scoorde?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vind Iniesta fijner spelen maar Messi kan er ook wat van ja
Jep. Alleen m'n main-account is gebanned gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom gebanned? Gouden pakjes misbruikt?
Die laatste van Pato pakte Buffon wel bizar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha ja, je hebt flink wat kansen gemist. Aanvallend bakte ik er niet veel van
Die heb ik al gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ben meer benieuwd na het team van confetti.....
Wat dan? Alleen maar hoge ballen naar voren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ik snap niet dat je het nog leuk vind om zo te spelen Confetti.
Je doet nogal zuur. Moet ik de sprintknop maar niet aanraken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ik snap niet dat je het nog leuk vind om zo te spelen Confetti.
Die gebruik ik nooit. Vooral steekballen. Snap niet wat daar mis mee is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen maar hoge ballen naar voren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |