Prijs wisselt nogal. Beste is om zelf even te zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja wil ze eigenlijk niet sponseren. Maar de geest is zwak.
Wat is Ajax uit tenue waard eigenlijk en wat is CAM >> CM kaartje waard? Iemand indicaties?
Koop een playstationquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Iceman21 het volgende:
Ok, ff hulp nodig.
Stel, je hebt het astronomische bedrag van 2k!!!, wat zijn dan de beste opties om daar meer van te maken?
Ik word altijd boos als iemand zo tegen me scoort. Heb dan zoiets van "knal die bal er gewoon in ipv zo'n kut afleggertje"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Toefjes het volgende:
@ Lindgren. Hier is mijn goal. Niet bijzonder als je kijkt, maar de speler die aflegt (Aguero) had hiervoor al 4 man gepasseerd, voor het eerst dat ik zon geslaagde Maradonna actie maakte![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/99291217
Trouwens, kunnen jullie gewoon wedstrijden spelen? Ik blijf de melding krijgen: no opponents found..
Vond dat Fabregas er beter voor stondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik word altijd boos als iemand zo tegen me scoort. Heb dan zoiets van "knal die bal er gewoon in ipv zo'n kut afleggertje"
Ik snap die aversie tegen afleggen niet. Dat is toch gewoon een correcte goal. Dan heb je de verdediging helemaal uitgespeeld en maakt het vervolgens af. Waarom moet er perse van afstand geschoten wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik word altijd boos als iemand zo tegen me scoort. Heb dan zoiets van "knal die bal er gewoon in ipv zo'n kut afleggertje"
Alan Hansen : 'You've got to play percentage football'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wil rematchquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Confetti het volgende:
Iemand potje op de Xbox nu? Ben nog steeds ongeslagen dus die 25k bonus staat nog.
Volgens mij wel, want is gewend met een spits naast zich te spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft een ST een donkergroene formatie als die 3-5-2 is in een 4-4-2 formatie?
Ja dat dacht ik eerst ook toen ik een Miccoli 5-3-2 aanschafte voor in m'n 4-4-2. Maar was rood -.-quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want is gewend met een spits naast zich te spelen.
Gek, zou je niet verwachten idd. Trouwens, mn bazenelftal voetbalt best lekker. Alleen Higuain is tot nu toe de invisible man, Aguero speelt fantastisch. Denk dat Ik Torres toch een herkansing ga geven en hem naast Aguero ga zetten en Higuain ga verpatsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook toen ik een Miccoli 5-3-2 aanschafte voor in m'n 4-4-2. Maar was rood -.-
Ik snap er ook geen bal van, 4411 werkt wel (donkergroen) in 41212 als spits zijnde maar 5212 werkt weer niet, 532 volgens mij ook niet. Iemand die wel precies weet hoe het zit met alle formaties?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook toen ik een Miccoli 5-3-2 aanschafte voor in m'n 4-4-2. Maar was rood -.-
Vind Iniesta fijner spelen maar Messi kan er ook wat van jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:35 schreef DannyDeko het volgende:
Belachelijk die Messi. Je krijgt de bal gewoon niet van 'm afgepakt
Zag je trouwens weer die impactfail in mijn strafschopgebied voordat je scoorde?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vind Iniesta fijner spelen maar Messi kan er ook wat van ja
Jep. Alleen m'n main-account is gebanned gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom gebanned? Gouden pakjes misbruikt?
Die laatste van Pato pakte Buffon wel bizar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha ja, je hebt flink wat kansen gemist. Aanvallend bakte ik er niet veel van
Die heb ik al gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ben meer benieuwd na het team van confetti.....
Wat dan? Alleen maar hoge ballen naar voren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ik snap niet dat je het nog leuk vind om zo te spelen Confetti.
Je doet nogal zuur. Moet ik de sprintknop maar niet aanraken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ik snap niet dat je het nog leuk vind om zo te spelen Confetti.
Die gebruik ik nooit. Vooral steekballen. Snap niet wat daar mis mee is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen maar hoge ballen naar voren?
Nee dat niet. Maar ikzelf tik de bal graag beetje rond en zoek dan naar de laatste steekpass om er door te komen. Ik ben ook constant aan het aanvallen en als ik dan de bal verlies tikt ie 1 keer op t middenveld en vervolgens komt vanaf z'n eigen helft de steekpass helemaal diep op Messi of Aguero die m er zonder moeite inschieten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen maar hoge ballen naar voren?
Dat is fifa....het gaat niet om goed opbouwen ofzo maar soms gewoon geluk hebben. Hoekschop die erin gekopt word, diepe ball die goed valt, borst aanname die fout gaat. Heeft stuk voor stuk weinig met skills te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ikzelf tik de bal graag beetje rond en zoek dan naar de laatste steekpass om er door te komen. Ik ben ook constant aan het aanvallen en als ik dan de bal verlies tikt ie 1 keer op t middenveld en vervolgens komt vanaf z'n eigen helft de steekpass helemaal diep op Messi of Aguero die m er zonder moeite inschieten.
Zelfs al loop ik al achteruit met Taiwo of Abate dan nog is er niets aan te doen..
Tja, dat zijn nou juist de kwaliteit van Xavi en Iniesta. Kan er ook 2 beulen neerzetten en dan is mijn verdediging weer te sterkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ikzelf tik de bal graag beetje rond en zoek dan naar de laatste steekpass om er door te komen. Ik ben ook constant aan het aanvallen en als ik dan de bal verlies tikt ie 1 keer op t middenveld en vervolgens komt vanaf z'n eigen helft de steekpass helemaal diep op Messi of Aguero die m er zonder moeite inschieten.
Zelfs al loop ik al achteruit met Taiwo of Abate dan nog is er niets aan te doen..
Ja tuurlijk dat hoort erbij maar dat is wat anders dan wat ik net omschreefquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is fifa....het gaat niet om goed opbouwen ofzo maar soms gewoon geluk hebben. Hoekschop die erin gekopt word, diepe ball die goed valt, borst aanname die fout gaat. Heeft stuk voor stuk weinig met skills te maken.
Was niet heel veel van te merken. Kijk ik snap dat je gewoon wilt scoren, maar buiten die ene goal van Aguero waarbij ik m niet afgepakt kreeg kwamen de steekpassen vanaf je eigen helft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, dat zijn nou juist de kwaliteit van Xavi en Iniesta. Kan er ook 2 beulen neerzetten en dan is mijn verdediging weer te sterk![]()
Ik bouw zelf ook gewoon op hoor. Speel zeker geen ping pong voetbal.
eerste pakje is een monsterpackquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef Cara het volgende:
Weer wat leftovers verkocht voor 100k, dus
JUMBO PACKS TIJD
pffquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Cara het volgende:
[..]
eerste pakje is een monsterpack
Saha, Chiellini, Muller EN Neymar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |