doe het niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef Platina het volgende:
Heb besloten 10 euro uit te geven aan pakjes om zo wat kapitaal te krijgen om te gaan traden. Heb nu 3 pakjes gekocht waaronder 2x die megapack maar ik heb alleen wilshere in 4321 eruit voor de rest alleen maar bagger
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:59 schreef vaasinbloem het volgende:
Wordt je in online toernooien gematched met je team rating?
Nee. Gewoon willekeurig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:59 schreef vaasinbloem het volgende:
Wordt je in online toernooien gematched met je team rating?
Ik heb een bronze Ligue 2 team(4321) en ze spelen heerlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand ervaring met een Frans bronze team?
Hahahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Rijst het volgende:
Gervinho kopte net de bal erin. Commentator zei RIGHT ON HIS FOREHEAD,
Gebanned vanwege het misbruiken van die code?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn Santelllo mail is trouwens gebanned. Ik zal vanaf nu alleen maar op iTz i Raiden spelen.
Ik join de club wel zo
Je mail adres? Die kan je veranderen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn Santelllo mail is trouwens gebanned. Ik zal vanaf nu alleen maar op iTz i Raiden spelen.
Ik join de club wel zo
Ja, ik heb mijn spelers wel al bij mijn broertje gedumped.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gebanned vanwege het misbruiken van die code?
Ah. Nouja goed om te zien dat EA wel actie onderneemt tegen dit soort schavuitenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn spelers wel al bij mijn broertje gedumped.
Well mission failed, want zoals het er naar uit ziet is mijn mail gebanned GT gebanned voor fifa 12.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff waarom zijn er nou 6 dingen bij me verkocht. nu heb ik weer 19K en kan ik weer een pakje van 15K kopen....ik wil het niet maar ik kan het niet tegenhouden
www.jellinek.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff waarom zijn er nou 6 dingen bij me verkocht. nu heb ik weer 19K en kan ik weer een pakje van 15K kopen....ik wil het niet maar ik kan het niet tegenhouden
Ja en alle anderen niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan het iedereen aanraden om pakjes te halen.
Uit de laatste 5 heb ik Nani, Parker, Raul Albiol, Di Natale en een CAM > CM kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |