Haha ja zag ze net ook allemaal als een gek bieden op Nesta, rond de 5,5K ging ie weg. Staat mijne met een BIN van 5300 er op. Pffftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:33 schreef mash_ het volgende:
Soms is het echt raar
Ik had een bezema voor 23k bin er op staan. die is verkocht. terwijl er ook 1tje voor 17k opstond.(alletwee 4-3-2-1)
Ik ga er nu ook 1 openen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
toch maar weer nog een pakje van 7,5K gekocht hahaha
ach waarom doe ik het ook
en wat zat erin?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
toch maar weer nog een pakje van 7,5K gekocht hahaha
ach waarom doe ik het ook
Waarschijnlijk iemand die denkt: zo, tering, 23K, dat is cheap, die was 2 weken geleden nog maar... (vul hier het bedrag in). Snel kopen, voordat iemand anders er mee vandoor gaat! Niet verder kijken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:33 schreef mash_ het volgende:
Soms is het echt raar
Ik had een bezema voor 23k bin er op staan. die is verkocht. terwijl er ook 1tje voor 17k opstond.(alletwee 4-3-2-1)
4-4-1-1, shiny contract en Villas-Boas, de rest was 75,75, 76, 77, 79...goed hequote:
De eerste jumbo kan ik er nog uithalen...2e niet..dus valt meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Die jumbo packs moet je niet kopen, nog van niemand gehoord dat er iets goeds in zat...
Giuseppe Rossi en Pedro had ik er in (alsnog niet winstgevend voor drie pakjes a 15k, maar goed, met alle andere rotzooi er bij valt het nog mee, zal er niet veel verlies op lijden).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Die jumbo packs moet je niet kopen, nog van niemand gehoord dat er iets goeds in zat...
Ook niet met attacking-counter attack? Kun je er lekker fel uitkomen. Maar is dus een ramp om mee te spelen, maar ook om tegen te spelen blijkbaar.? Llijkt me wel dat je flink in de problemen zit als je achter komt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:06 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn 4-5-1 succes blijft voor alsnog uit. 1 wedstrijd mee gespeeld maar je kan totaal niet opbouwen..sta je dan met 10 man op je eigen helft wachtend op die ene steekpass naar je spits.
Had 's nachts nog een kaartje gehaald. Daar zat een 41212 Di Natale inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nog redelijk wat geluk met pakjes, uit de laatste 2 pakjes haalde ik Nani, Raul Albiol en Downing. Toch 35k ofzo... Kan ik weer wat pakjes halen
Voor hem ben ik aan het sparen nu! Al daalt zijn prijs ook steeds meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had 's nachts nog een kaartje gehaald. Daar zat een 41212 Di Natale in
Ik vond hem niet de moeite waard. Heb paar wedstrijdjes met m gespeeld maar niets bijzonders. Heb er nu weer Iaquinta staanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor hem ben ik aan het sparen nu! Al daalt zijn prijs ook steeds meer
Ik koop hem eigenlijk ook meer voor op de bankquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vond hem niet de moeite waard. Heb paar wedstrijdjes met m gespeeld maar niets bijzonders. Heb er nu weer Iaquinta staan
Pato en cavani vond ik een superduoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik koop hem eigenlijk ook meer voor op de bankik speel met pato en cisse. en dat speelt erg fijn. maar ik had als doel opgesteld dat ik de trophy wil halen voor spelen met een 85rating squad. Dus dan is hij wel handig met 86rating
Ik hou het op pato-cisse. Speelt echt fijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pato en cavani vond ik een superduoPakjes heb ik afgezworen. Mijn shineys zijn van het kaliber Koldrup, Douglas, etc etc. Was in Fifa 11 zo, en is niet veranderd.
4231 met Bojan RCAM en Wallyson LCAM met Robinho of Pato als CFquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:29 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het mogelijk zijn om een team te maken met zowel Wallyson als Bojan? Kom er zelf niet echt uit
doe het niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef Platina het volgende:
Heb besloten 10 euro uit te geven aan pakjes om zo wat kapitaal te krijgen om te gaan traden. Heb nu 3 pakjes gekocht waaronder 2x die megapack maar ik heb alleen wilshere in 4321 eruit voor de rest alleen maar bagger
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:59 schreef vaasinbloem het volgende:
Wordt je in online toernooien gematched met je team rating?
Nee. Gewoon willekeurig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:59 schreef vaasinbloem het volgende:
Wordt je in online toernooien gematched met je team rating?
Ik heb een bronze Ligue 2 team(4321) en ze spelen heerlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand ervaring met een Frans bronze team?
Hahahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Rijst het volgende:
Gervinho kopte net de bal erin. Commentator zei RIGHT ON HIS FOREHEAD,
Gebanned vanwege het misbruiken van die code?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn Santelllo mail is trouwens gebanned. Ik zal vanaf nu alleen maar op iTz i Raiden spelen.
Ik join de club wel zo
Je mail adres? Die kan je veranderen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn Santelllo mail is trouwens gebanned. Ik zal vanaf nu alleen maar op iTz i Raiden spelen.
Ik join de club wel zo
Ja, ik heb mijn spelers wel al bij mijn broertje gedumped.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gebanned vanwege het misbruiken van die code?
Ah. Nouja goed om te zien dat EA wel actie onderneemt tegen dit soort schavuitenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn spelers wel al bij mijn broertje gedumped.
Well mission failed, want zoals het er naar uit ziet is mijn mail gebanned GT gebanned voor fifa 12.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff waarom zijn er nou 6 dingen bij me verkocht. nu heb ik weer 19K en kan ik weer een pakje van 15K kopen....ik wil het niet maar ik kan het niet tegenhouden
www.jellinek.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff waarom zijn er nou 6 dingen bij me verkocht. nu heb ik weer 19K en kan ik weer een pakje van 15K kopen....ik wil het niet maar ik kan het niet tegenhouden
Ja en alle anderen niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan het iedereen aanraden om pakjes te halen.
Uit de laatste 5 heb ik Nani, Parker, Raul Albiol, Di Natale en een CAM > CM kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |