Dan post ik niet, maar kijk ik wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
Opeens komen ze van onder alle stenen tevoorschijn gekropen, die hooligans die verder nooit naar P&W kijken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
Opeens komen ze van onder alle stenen tevoorschijn gekropen, die hooligans die verder nooit naar P&W kijken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Trekrecord het volgende:
Ik ga Bert ook even boeken voor mijn tuinfeest, mijn budget gaat maar tot 300 euro
Is er dan nog geen topic geopend?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Is dit ook meteen het Life after Football topic
Hij moet bij mij zelfs geld toeleggen om iets te zeggen. Boetedoening...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Trekrecord het volgende:
Ik ga Bert ook even boeken voor mijn tuinfeest, mijn budget gaat maar tot 300 euro
De Boer is leuk. Reggie versta ik niet zo goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is er dan nog geen topic geopend?
Wat een simpel, oppervlakkig en vooral saai programma is dat trouwens
Echt waar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is er dan nog geen topic geopend?
Wat een simpel, oppervlakkig en vooral saai programma is dat trouwens
Kijk hem weer shinen met zijn opacomplex.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
Met z'n hoofdquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem weer shinen met zijn opacomplex.
Normaal beschimpt hij "studentjes" om zijn piemel op te laten stijven, vandaag doet hij dit met voetbalvolk. Geeft niks, je mag ergens anders honger krijgen, als je maar thuis gaat eten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem weer shinen met zijn opacomplex.
Volgens mij voetbalt zijn vrouw niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Normaal beschimpt hij "studentjes" om zijn piemel op te laten stijven, vandaag doet hij dit met voetbalvolk. Geeft niks, je mag ergens anders honger krijgen, als je maar thuis gaat eten.
QFTquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt er zo op Pownews ook iets met Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |