En dat hebben fora over andere zenders niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Diverse (grote) voetbalfora hebben oproepen gedaan.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef Veerboot het volgende:
Die hele Televizier-Ring ging natuurlijk al nergens over, met voorgaande winnaars als De Bauers, Jan Smit en De TV Kantine, en dat heeft Johan Derksen zelf overigens voordat ze wonnen ook al om het hardst geroepen. Dat maakt die ophef nu eigenlijk extra grappig.
Wat een onzin zeg, Wie is de Mol heeft net zo goed een enorme schare fans. De televizierring is nog nooit een kwaliteitsprijs geweest maar een populariteitsprijs. En Vi is gewoon enorm populair!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
VI is een nicheprogramma op TV en had zonder gezamenlijke actie van de voetbalsupporters natuurlijk nooit mogen winnen van een algemeen zeer gewaardeerd programma als Wie is de Mol. Maar goed, dat krijg je als je mensen laat bellen of sms-en om te stemmen i.p.v. naar echte kwaliteit te kijken.
Net zoals Fok! probeert met stemmen te kopen het wel weer zal redden tot website van het jaar.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:00 schreef pberends het volgende:
Grote woede over Televizier-winst VI
Dat wordt leuk vanavond.
Ik heb maar 6x gebeld.quote:Van der Veer: "Uiteindelijk zijn die internethooligans lekker op Voetbal International gaan stemmen. Het was een soort geintje denk ik." Wat de tv-kenner beweert is feitelijk al onjuist, want bij de internetstemmen was Wie is de Mol juist het meest populaire programma. De winst van VI was dus te danken aan andere kanalen zoals sms.
Ik moet naar de herhaling kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Omnifacer het volgende:
Johan Derksen tegenover zure Van der Veer en dat katholieke mokkel.
Dit wordt priceless
epic, juist van te voren werd verwacht dat het sms publiek van The Voice de overwinning naar de dat programma zou halenquote:
Zijn lach is pas geniaal:quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Genee er met z'n armen helemaal omheen kunnen?
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:27 schreef Felagund het volgende:
Is P&W net als DWDD via een stream te bekijken? Ik ben wel benieuwd naar dit gesprek.
Met dank aan "Lekker slank met dr. Frank" als het goed is over een paar weken welquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Genee er met z'n armen helemaal omheen kunnen?
Die terugtrekkende tong doet het 'em.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb hier zeker 40 seconden naar zitten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |