Draaiden ze daar net echt ff Stockholm Syndromequote:
bye bye man bye byequote:
Meer het feit dat ik er niet was en opeens topic dichtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
En Pino is lief, ik wist geen TT te verzinnen...
Learn to take a complimentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer het feit dat ik er niet was en opeens topic dicht.
Goede keuzequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb net m'n iPhone 4S gereserveerd
Ik denk altijd maar zo: slapen is ook een werkwoord. Dus ik heb er ook alweer bijna een dag op zitten vandaagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, heb alweer 2,5 uur gewerkt! genoeg voor vandaag
Altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb 'm sinds begin deze week. Errug fijn toestel
.
Ik heb m'n oude UI er maar weer bijgepaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo: slapen is ook een werkwoord. Dus ik heb er ook alweer bijna een dag op zitten vandaag
Ik gebruik nog steeds de 2G en 3Gs... Pas geleden de achterkant van m'n 3Gs laten vervangen, dus die kan weer ff mee. 2G blijft toch het meest robuuste toestel met z'n aluminium achterkant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen
Mijn 3Gs heeft't een maandje of 2 geleden begeven(net na de garantie uiteraard). Zit nu met een oude 2G
De 4S gaat een mooie verbetering voor je wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ja zeker een geniaal ding die 2G, hij is alleen van een vriend van mij (die gebruikt hem als reistelefoon). Mijn 3Gs was iets met de antenne, heb hem nog vervangen etc. etc. maar helaas, zit waarschijnlijk op de hoofdprint!
Yup en niet eens HDR voor gebruikt. En spelen met scherptediepte gaat ook erg fijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ziet er nice uit Roel!Tegen de zon in nog wel
Dat denk ik maar even niet. Volgende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:04 schreef Qunix het volgende:
Vannacht hele nacht opblijven EW luisteren!
Welke draaien ze?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Een van de weinige goede platen van Coldplay
Yayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef alors het volgende:
Claudiaook al stoort ie nog als een malle...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Laatst zei iemand dat ik op Justin Timberlake....
Het hangt hier op het moment af van (Twentse) zendpiratenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:30 schreef alors het volgende:
Het wordt ietsje beter nu... zit in de trein, maar nog wel veel storing er doorheen.. Rock Your Body
ehm....ik wens je veel plezier. je gaat een paar oude uitzendingen opzoeken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:04 schreef Qunix het volgende:
Vannacht hele nacht opblijven EW luisteren!
Oh! Dan doen we het volgende week welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....ik wens je veel plezier. je gaat een paar oude uitzendingen opzoeken?
volgens mij is het pas volgende week marathon.....
je kunt zaterdag op zondagnacht nog wel van 23u tot 03u kijken naar de nacht vd nederlandse popmuziek. is misschien ook wel leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh! Dan doen we het volgende week wel
Ik stel het een weekje uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt zaterdag op zondagnacht nog wel van 23u tot 03u kijken naar de nacht vd nederlandse popmuziek. is misschien ook wel leuk
Tot 2 u toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt zaterdag op zondagnacht nog wel van 23u tot 03u kijken naar de nacht vd nederlandse popmuziek. is misschien ook wel leuk
je hebt gelijkquote:
quote:
quote:
quote:
Heb je nog wel een beetje plezier in het leven ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Megahit wordt zeker dat geleuter van Gers
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je nog wel een beetje plezier in het leven ?
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je nog wel een beetje plezier in het leven ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat is de megahit dan? De site is niet bijgewerkt, ik ken geen Ramon en ik ken tig liedjes met de titel home.
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 16:58:43Eigenlijk was mijn weekend al begonnen, maar ik wil hem ook nog even officieel eh... intoeteren: PWAAAAAAAP! #netalspaultjepilsinderdaad reageer retweet
Die disney-tweets zijn leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 16:58:43Eigenlijk was mijn weekend al begonnen, maar ik wil hem ook nog even officieel eh... intoeteren: PWAAAAAAAP! #netalspaultjepilsinderdaad reageer retweet
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef minthy het volgende:
Veel plezier vanavond, ik moet naar het ziekenhuis zo en heb aansluitend een bruiloft... Geen zin in dat laatste, maar aan de andere kant is het ook wel weer afleiding![]()
Ik val vanavond wel ergens tijdens Stenders binnen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lekker z'n seksleven op de radio
Dank je, maar mijn geheugen faaltquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, maar mijn geheugen faalt![]()
Hoor net dat die bruiloft morgenavond is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dat je er nu achter komt en niet wanneer je de feestzaal binnenloopt en de bruidegom vol op zn bek pakt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, maar mijn geheugen faalt![]()
Hoor net dat die bruiloft morgenavond is!!
Deze wordt echt zoo vaak gedraaid op 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Qunix het volgende:
Leuk, dit. En dat op 3FM.
Een "slam" plaat.
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Deze wordt echt zoo vaak gedraaid op 3
Nou iig altijd bij Coen en Sander, dat is het enige programma bijna wat ik eigenlijk altijd luister. Maar volgens mij draait de rest em ook wel...quote:
Niet echt heel vaak dus (wat ze op Slam vast wel doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nou iig altijd bij Coen en Sander, dat is het enige programma bijna wat ik eigenlijk altijd luister. Maar volgens mij draait de rest em ook wel...
http://www.3fmfan.nl/page(...)iest&opdracht=avicii ja dus
Ik ben nog aan het twijfelen. EW, Televizier of TVOH... of allemaal door elkaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
biw
lekker 6 uurtjes Radio luisteren en kijken
ja na 2 keer is het wel leuk geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Elusive het volgende:
BART
JAN
KUNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWW
nja, televizier vind ik niet zo boeiend. TVOH al helemaal niet en EW welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen. EW, Televizier of TVOH... of allemaal door elkaar.
Ben vooral benieuwd hoe Rámon erbij zit daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, televizier vind ik niet zo boeiend. TVOH al helemaal niet en EW wel
aloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowoooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwooooooooooooooooooooooooooorsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja na 2 keer is het wel leuk geweest
zag op twitter al een Rámontaartetende Rámonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe Rámon erbij zit daar.
ik lach nog harder mocht Rámon winnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:19 schreef Evertjan het volgende:
ik lach mijn eigen een deuk in de rondte als VI vanavond wint
Dat zou idd pas echt hilarisch zijn! Dat VI-gedoe heb ik helemaal niks mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach nog harder mocht Rámon winnen!
liggen hier gewoon in de winkel hoor. lekker bij een blikje Shandyquote:
just wondering, maar wat ik Blizzcon?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond ook Blizzcon ik ben gewoon hardstikke druk om met alles te volgen EW op de radio, VI/Televizier gale op TV en Blizzcon op de livestream
wat kan er eigenlijk niet bij Shandy he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liggen hier gewoon in de winkel hoor. lekker bij een blikje Shandy
groote beurs van Blizzard over hun eigen games zoals Diablo Starcraft en Warcraftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar wat ik Blizzcon?
caviapoep valt tegen....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
wat kan er eigenlijk niet bij Shandy he?
ah ja, helderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
groote beurs van Blizzard over hun eigen games zoals Diablo Starcraft en Warcraft
Ik heb verzonnen dat ik met een mede-weblogger een actie ga opzetten waar FOK!kers mee kunnen helpen aan het maken van blogs voor het weblog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog even verzinnen hoe ik die marathonuitzending ga overleven, iemand tips?.
Koffie, energiedrink, bier daar moet je het wel mee kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog even verzinnen hoe ik die marathonuitzending ga overleven, iemand tips?.
Je bent jong, dit soort tijden moet je makkelijk kunnen redden zonder hulp.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
gewoon doen wat je altijd doet tijdens EWquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Energiedrank moet je mij maar niet geven, iets met een bloedsuiker die gaat trippenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Koffie, energiedrink, bier daar moet je het wel mee kunnen volhouden.
Ik denk (hoop) dat hij het heeft over verveling enzo...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent jong, dit soort tijden moet je makkelijk kunnen redden zonder hulp.
luciferhoutjes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Energiedrank moet je mij maar niet geven, iets met een bloedsuiker die gaat trippen. Bier doe ik ook maar niet, koffie lust ik niet.
Als ie zich verveelt kan ie beter gaan slapen. Of er voor zorgen dat ie een zak rauwe worteltjes in de buurt heeft om op te knabbelen. Da's mijn geheime wapen bij zaken als de 24 uur van Le Mans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij het heeft over verveling enzo...
Sterke dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Energiedrank moet je mij maar niet geven, iets met een bloedsuiker die gaat trippen. Bier doe ik ook maar niet, koffie lust ik niet.
worteltjes? werkt dat???quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ie zich verveelt kan ie beter gaan slapen. Of er voor zorgen dat ie een zak rauwe worteltjes in de buurt heeft om op te knabbelen. Da's mijn geheime wapen bij zaken als de 24 uur van Le Mans.
Ach, ik heb al een keer een nacht volgehouden tot 4 uur, dus kan wel goed komen denk ik. Anders zie ik het wel op YT.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Sterke dan.
In de middag gaan slapen en pas om 5 voor 7 wakker worden.
Bij mij wel. Lekker fris, maakt herrie. En het is nog een stuk gezonder dan je bakkes volproppen met chips e.d. ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
worteltjes? werkt dat???
nu ben je wel stoere Sersjeemasterimago wel een beetje kwijt, lekker konijntje van me!
mmm, proberen te onthouden. proberen waard volgende weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mij wel. Lekker fris, maakt herrie. En het is nog een stuk gezonder dan je bakkes volproppen met chips e.d. ook.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
Tjibbe zit het liefst met zijn hele Arm-in van Buuren
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
Tjibbe zit het liefst met zijn hele Arm-in van Buuren
Als ze maar niet gaan praten, dan is het een top idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Goed plan.. Domien en Tjibbe die een half uurtje draaien.
Niet tijdens de set, maar ervoor en erna?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaan praten, dan is het een top idee.
Prima, als Domien maar zijn mond houdt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet tijdens de set, maar ervoor en erna?
en dat gewoon op 3fm!quote:
En vervolgens nog de afdeling productie van 3FM erna.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
"Tjitse ik mis je"
Ja dat is Jamai
"Nee het is Sander Lantinga"
Liefst zonder, zoveel mogelijk uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met of zonder raar robo-pak á la X-factor?
het liefst een zak over haar hoofd...quote:
Ach ja joh, gewoon volyoghuren en klaar is Timo20quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het liefst een zak over haar hoofd...
ja, pomp jij die chick maar vol met Timotei Honing ja!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ach ja joh, gewoon volyoghuren en klaar is Timo20
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, pomp jij die chick maar vol met Timotei Honing ja!
wel in zo'n speciaal vak jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
mag Rámon nu ook ergens vooraan zitten?
klopt ja!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef gerbenp het volgende:
Naatje deed toch mee vandaag met de Popquiz bij Stenders?
Ohja!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef gerbenp het volgende:
Naatje deed toch mee vandaag met de Popquiz bij Stenders?
Lijkt me wat overdreven, om de 3 uur vind ik een mooiere hoeveelheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ze volgende week om de anderhalf uur gaan wisseling-van-de-wachten
Idd. erg laat pas hier. Pete Tong draaide `m op de BBC al in juliquote:
nee, want ze wisselen nu ook na ong anderhalf uurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me wat overdreven, om de 3 uur vind ik een mooiere hoeveelheid.
4x uit `t raamquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want ze wisselen nu ook na ong anderhalf uurik zou het het leukste vinden als ze gewoon 4 EW's maken. dus alle onderdelen 4x!
4x de opener!quote:
12x backstagequote:
4x die kutkazooquote:
Waar komt dat eigenlijk vandaan? heb ik helemaal gemist...quote:
En 4x WEEEEEEEKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDD!!!quote:
geen idee, zag `t ook nu pasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan? heb ik helemaal gemist...
ik wil het niet eens weten geloof ik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan? heb ik helemaal gemist...
Ik zie het al een paar weken langskomen op Twitter en hier, geen flauw benul van wat ze ermee bedoelenquote:
en een uur lang die kutkazoo, uur lang wisseling vd wacht en 1u lang weekend roepen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bundel ze dan gewoon tot 1, een uur lang UIT HET RAAAAAMMMMM!!!
DAT moet je voorstellenquote:
Volgens mij is er een topic over, iig volgens mij een prima webshop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
iemand hier bestelervaring bij ad-koning Zalando? hebben precies de sneakers die ik wil in mijn maat voor weinig....
mooi, dan ga ik daar mijn favoriete schoenen ever bestellen. heb al 2 paar gehad en in totaal 3 jaar mee gelopen. nu heb ik al meerdere andere schoenen gehad, maar geen enkel paar zit zo lekker als Skechers Zingersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is er een topic over, iig volgens mij een prima webshop.
ik ook zoiets. iig Patience en die laatstequote:
die intro van Adam F. - Circlesquote:
Ah, dan weet ik ook eindelijk waar dat vandaan komt! Thanksquote:
staat op 1 van mijn favo verzamelaars allertijden: Kink FM presents Going Underground: http://www.musicmeter.nl/album/121206quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik ook eindelijk waar dat vandaan komt! Thanks
Wow, wat `n heerlijke tracks staan daar op: Grandaddy - 180 AM, Marcy Playground - Sex & Candyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat op 1 van mijn favo verzamelaars allertijden: Kink FM presents Going Underground: http://www.musicmeter.nl/album/121206
jammer dat ik niet weet waar die cd is...of in een doos hier, of in een doos bij mn ouders op zolderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, wat `n heerlijke tracks staan daar op: Grandaddy - 180 AM, Marcy Playground - Sex & Candy
Nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |