quote:
quote:
quote:
Heb je nog wel een beetje plezier in het leven ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Megahit wordt zeker dat geleuter van Gers
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je nog wel een beetje plezier in het leven ?
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je nog wel een beetje plezier in het leven ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat is de megahit dan? De site is niet bijgewerkt, ik ken geen Ramon en ik ken tig liedjes met de titel home.
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 16:58:43Eigenlijk was mijn weekend al begonnen, maar ik wil hem ook nog even officieel eh... intoeteren: PWAAAAAAAP! #netalspaultjepilsinderdaad reageer retweet
Die disney-tweets zijn leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 16:58:43Eigenlijk was mijn weekend al begonnen, maar ik wil hem ook nog even officieel eh... intoeteren: PWAAAAAAAP! #netalspaultjepilsinderdaad reageer retweet
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef minthy het volgende:
Veel plezier vanavond, ik moet naar het ziekenhuis zo en heb aansluitend een bruiloft... Geen zin in dat laatste, maar aan de andere kant is het ook wel weer afleiding![]()
Ik val vanavond wel ergens tijdens Stenders binnen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lekker z'n seksleven op de radio
Dank je, maar mijn geheugen faaltquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, maar mijn geheugen faalt![]()
Hoor net dat die bruiloft morgenavond is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dat je er nu achter komt en niet wanneer je de feestzaal binnenloopt en de bruidegom vol op zn bek pakt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, maar mijn geheugen faalt![]()
Hoor net dat die bruiloft morgenavond is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |