Deze wordt echt zoo vaak gedraaid op 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Qunix het volgende:
Leuk, dit. En dat op 3FM.
Een "slam" plaat.
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Deze wordt echt zoo vaak gedraaid op 3
Nou iig altijd bij Coen en Sander, dat is het enige programma bijna wat ik eigenlijk altijd luister. Maar volgens mij draait de rest em ook wel...quote:
Niet echt heel vaak dus (wat ze op Slam vast wel doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nou iig altijd bij Coen en Sander, dat is het enige programma bijna wat ik eigenlijk altijd luister. Maar volgens mij draait de rest em ook wel...
http://www.3fmfan.nl/page(...)iest&opdracht=avicii ja dus
Ik ben nog aan het twijfelen. EW, Televizier of TVOH... of allemaal door elkaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
biw
lekker 6 uurtjes Radio luisteren en kijken
ja na 2 keer is het wel leuk geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Elusive het volgende:
BART
JAN
KUNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWW
nja, televizier vind ik niet zo boeiend. TVOH al helemaal niet en EW welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen. EW, Televizier of TVOH... of allemaal door elkaar.
Ben vooral benieuwd hoe Rámon erbij zit daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, televizier vind ik niet zo boeiend. TVOH al helemaal niet en EW wel
aloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowoooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwooooooooooooooooooooooooooorsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja na 2 keer is het wel leuk geweest
zag op twitter al een Rámontaartetende Rámonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe Rámon erbij zit daar.
ik lach nog harder mocht Rámon winnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:19 schreef Evertjan het volgende:
ik lach mijn eigen een deuk in de rondte als VI vanavond wint
Dat zou idd pas echt hilarisch zijn! Dat VI-gedoe heb ik helemaal niks mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach nog harder mocht Rámon winnen!
liggen hier gewoon in de winkel hoor. lekker bij een blikje Shandyquote:
just wondering, maar wat ik Blizzcon?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond ook Blizzcon ik ben gewoon hardstikke druk om met alles te volgen EW op de radio, VI/Televizier gale op TV en Blizzcon op de livestream
wat kan er eigenlijk niet bij Shandy he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liggen hier gewoon in de winkel hoor. lekker bij een blikje Shandy
groote beurs van Blizzard over hun eigen games zoals Diablo Starcraft en Warcraftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar wat ik Blizzcon?
caviapoep valt tegen....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
wat kan er eigenlijk niet bij Shandy he?
ah ja, helderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
groote beurs van Blizzard over hun eigen games zoals Diablo Starcraft en Warcraft
Ik heb verzonnen dat ik met een mede-weblogger een actie ga opzetten waar FOK!kers mee kunnen helpen aan het maken van blogs voor het weblog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog even verzinnen hoe ik die marathonuitzending ga overleven, iemand tips?.
Koffie, energiedrink, bier daar moet je het wel mee kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog even verzinnen hoe ik die marathonuitzending ga overleven, iemand tips?.
Je bent jong, dit soort tijden moet je makkelijk kunnen redden zonder hulp.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
gewoon doen wat je altijd doet tijdens EWquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Energiedrank moet je mij maar niet geven, iets met een bloedsuiker die gaat trippenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Koffie, energiedrink, bier daar moet je het wel mee kunnen volhouden.
Ik denk (hoop) dat hij het heeft over verveling enzo...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent jong, dit soort tijden moet je makkelijk kunnen redden zonder hulp.
luciferhoutjes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Energiedrank moet je mij maar niet geven, iets met een bloedsuiker die gaat trippen. Bier doe ik ook maar niet, koffie lust ik niet.
Als ie zich verveelt kan ie beter gaan slapen. Of er voor zorgen dat ie een zak rauwe worteltjes in de buurt heeft om op te knabbelen. Da's mijn geheime wapen bij zaken als de 24 uur van Le Mans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij het heeft over verveling enzo...
Sterke dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Energiedrank moet je mij maar niet geven, iets met een bloedsuiker die gaat trippen. Bier doe ik ook maar niet, koffie lust ik niet.
worteltjes? werkt dat???quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ie zich verveelt kan ie beter gaan slapen. Of er voor zorgen dat ie een zak rauwe worteltjes in de buurt heeft om op te knabbelen. Da's mijn geheime wapen bij zaken als de 24 uur van Le Mans.
Ach, ik heb al een keer een nacht volgehouden tot 4 uur, dus kan wel goed komen denk ik. Anders zie ik het wel op YT.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Sterke dan.
In de middag gaan slapen en pas om 5 voor 7 wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |