Ajax heeft het al bewezenquote:
hu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, Ajax, AZ en FC Twente hebben allemaal verloren, gelukkig wint PSV wel.
Doen we toch al zo'n 7 jaar op rijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Ties02 het volgende:
0-1 bam, PSV zet het Nederlands voetbal hier wel even op de kaart zeg...
hap?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt ie in een week waarin alleen AZ niet gewonnen heeft
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef msnk het volgende:
Jezus christus. Waarom laten ze Tim niet de penalty nemen dan? Nu moeten Dries en Tim nog wel even scoren hoor!!!!!!!
Om Matavz nog een reden te geven dat hij meer moet scorenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef msnk het volgende:
Jezus christus. Waarom laten ze Tim niet de penalty nemen dan? Nu moeten Dries en Tim nog wel even scoren hoor!!!!!!!
wat kan hij lief zijn.quote:
Echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onze Labyad viel tegen deze wedstrijd
Denk dat Lens meer tegen zou vallen deze wedstrijd..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of zoals mourinho. Met zijn handen gebondenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag Fredje zien juigen zoals Aad de Mos (het veld oprennen dus).
Wie heeft je wel positief verrast vanavond?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon kut tegenstanders, kan nie wachten op knockoutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie heeft je wel positief verrast vanavond?
Ik zal niet zeggen dat ze een virus hebben of ziek zijn want het is structureel saai met deze wedstrijden..
Dat dus..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon kut tegenstanders, kan nie wachten op knockout
juigenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Epische tripjes man. Beter dan CL wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Daarom lig ik liever uit de schijt EL, saaie wedstrijden, klagende supporters, stadion zit niet veel vanwege het spel + saaie tegenstanders.. en na de winter weer teveel wedstrijden ofso en vergooien we titel weer
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
CL krijg je nog een aantal clubs wat een affiche is, dan verlies je maar kansloos met 5-0 tegen Real of wie dan ook, je stadion zat wel vol.. en je verdiend 10x meer dan deze kneuzenleague.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Epische tripjes man. Beter dan CL wat dat betreft.
True. Maar dat was mijn punt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
CL krijg je nog een aantal clubs wat een affiche is, dan verlies je maar kansloos met 5-0 tegen Real of wie dan ook, je stadion zat wel vol.. en je verdiend 10x meer dan deze kneuzenleague.
Tja als je hoertjes uit de balkan wilt batsen, dan zijn dit wel epische tripjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Maar dat was mijn punt niet
Ik sta vooraan als het om Rutten bashen gaat maar ook hier mag je de spelers wat aan rekenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Depay erin zou leuk zijn, kut trainer hebben we ook
Daarom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja als je hoertjes uit de balkan wilt batsen, dan zijn dit wel epische tripjes.
Alweer zo'n supertalent uit de jeugd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef truedestiny het volgende:
Wie is deze Depay en waar komt die vandaan?
Doelde meer op zijn wissels. Dit seizoen:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik sta vooraan als het om Rutten bashen gaat maar ook hier mag je de spelers wat aan rekenen
Hij komt tenminste uit de jeugd dat is al lang niet meer gebeurd bij PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alweer zo'n supertalent uit de jeugd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Is rotterdammer die rapt met ern koele littekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
I know, maar dat is structureel een probleem bij Frutten, zal ook niet veranderen.. tenzij PSV hem gewoon ontslaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelde meer op zijn wissels. Dit seizoen:
Lens<<labyad
Bouma<<derijck (soms)
Pieters<< tamata
Elke wedstrijd tot nu
Vorige Europaleague-duel van PSV gemist?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
één van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Marseille - Arsenal was slechter, maar dit is ook saaiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
één van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Inderdaad zeg, elke EL wedstrijd van PSV is zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige Europaleague-duel van PSV gemist?
Met zijn kut zekerheidjes, zo'n wedstrijd zou geweldig zijn voor depay of ritzmaier. Maarja, als engelaar maar speeltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I know, maar dat is structureel een probleem bij Frutten, zal ook niet veranderen.. tenzij PSV hem gewoon ontslaat.
Die moest slapen natuurlijk. Stipt om half 7 staat ie weer op om zijn postcount van de vorige dag te bekijken.quote:
Hiddink komt gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met zijn kut zekerheidjes, zo'n wedstrijd zou geweldig zijn voor depay of ritzmaier. Maarja, als engelaar maar speelt
Kan niet wachten op bert
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moest slapen natuurlijk. Stipt om half 7 staat ie weer op om zijn postcount van de vorige dag te bekijken.
zo waarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moest slapen natuurlijk. Stipt om half 7 staat ie weer op om zijn postcount van de vorige dag te bekijken.
Hiddink is geen psver maar een superboerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSv'ers die denken dat Hiddink nog naar PSV gaat!
Ajacieden die denken dat Hiddink naar Ajax gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSv'ers die denken dat Hiddink nog naar PSV gaat!
Rutten hoorde het ook, je zag hem zo van 'wtf' kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
Hoorde jullie net ook net de hele tijd: weeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeee
Doublepain.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Respect voor de ziener die 0-6 heeft voorspeld!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je voor PSV in europese wedstrijden, komen deze figuren het weer verpesten
4-1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een spoiler als je het mij vraagt: "De leuke dingen komen nog".
Dat wordt vast geen 4-0 afstraffing voor Twente.
Weet je de uitslag nog niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een spoiler als je het mij vraagt: "De leuke dingen komen nog".
Dat wordt vast geen 4-0 afstraffing voor Twente.
Heb al een keer 30 minuten van Ajax gemist omdat PSV er voorzat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als je ambien niet werkt.. PSV to the rescue, je valt zo in slaap
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik stacy in je avatar voorbij zie komen
Kwaliteits postquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
VEEL WIJNALDJES VOOR DIT TOPIC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, ik heb het nu toch maar even opgezocht, maar ik bedoel: vorig jaar werd Johan boos als Sierd verklapte wat een andere wedstrijd geworden was (''onprofessioneel''), maar nu geeft hij zulke hints.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
Nee niet verlengen, al worden we kampioen met 10 punten los, oprotten
Als ik op Fok ben kun je er zeker van zijn dat ik met de broek op de enkels zit, fappende op mijn eigen avatar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik stacy in je avatar voorbij zie komen
Ik meen het, stel je wordt kampioen krijg je van die flappies die hem dan opeens als goede trainer gaan betitelenquote:
Was ook een keer mooi toen er nog een samenvatting kwam (van Twente volgens mij) en René meteen al zei bij de aankondiging van Wilfred, "3-0 lekker he!"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee, ik heb het nu toch maar even opgezocht, maar ik bedoel: vorig jaar werd Johan boos als Sierd verklapte wat een andere wedstrijd geworden was (''onprofessioneel''), maar nu geeft hij zulke hints.
2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Dump Rutten, dan raak je Engelaar ook gelijk kwijt. Die volgt Rutten toch wel naar zijn nieuwe club.
Is hij morgen bij vi??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was ook een keer mooi toen er nog een samenvatting kwam (van Twente volgens mij) en René meteen al zei bij de aankondiging van Wilfred, "3-0 lekker he!"![]()
![]()
Vi gaat winnen en derksen verliestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan het weten, jij bent de voorspeller hier, mr. 0-6
andersomquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vi gaat winnen en derksen verliest
Eens. Gelukkig wel gewonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Bladiebladiebla, nee het was niet best..
Thuis win je gewoon met 6-0 van die lui (Hapoel) hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
De reeks is heel mooi, maar de manier waarop er gespeeld wordt niet.. maarja resultaat telt, over 2 jaar weet niemand meer hoe die wedstrijden warenmaarja het oog wil ook wat.
Mag ook wel met 8 teams in Europa! Of nemen ze een of ander gemiddelde?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog doet alleen Engeland het beter in Europa dit jaar.
ze nemen het gemiddelde...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Mag ook wel met 8 teams in Europa! Of nemen ze een of ander gemiddelde?
Ze nemen een gemiddelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Mag ook wel met 8 teams in Europa! Of nemen ze een of ander gemiddelde?
Wanneer hebben we dat gedaan voor het laatst in de EL? We hebben al seizoenen lang de zelfde bouwvakkers tegen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thuis win je gewoon met 6-0 van die lui hoor.
5-0 tegen Ried?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wanneer hebben we dat gedaan voor het laatst in de EL? We hebben al seizoenen lang de zelfde bouwvakkers tegen..
De 5-0 tegen Ried komt in de buurtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wanneer hebben we dat gedaan voor het laatst in de EL? We hebben al seizoenen lang de zelfde bouwvakkers tegen..
2 jaar?? Ben hem nu al vergetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
De reeks is heel mooi, maar de manier waarop er gespeeld wordt niet.. maarja resultaat telt, over 2 jaar weet niemand meer hoe die wedstrijden warenmaarja het oog wil ook wat.
0-1 winstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar?? Ben hem nu al vergeten
Waarover praten??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
0-1 winst
Meer hoef je niet over te praten
Goed ingeschoten penalty, overheersend balbezit.quote:
Wedstrijd?? Welke wedstrijd??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed ingeschoten penalty, overheersend balbezit.
Al met al klasse wedstrijd
Je gaat te verquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd?? Welke wedstrijd??
Beetje zielig om daar rood voor te geven. Hij had duidelijk geen idee dat die grens daar stond.quote:
twitter:psv_news twitterde op donderdag 20-10-2011 om 23:41:04Rutten: Hebben ze kapot gespeeld #PSV http://t.co/cnC1gF9y reageer retweet
Dit is een hoax, toch? Toch? Zeg me dat het zo is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:psv_news twitterde op donderdag 20-10-2011 om 23:41:04Rutten: Hebben ze kapot gespeeld #PSV http://t.co/cnC1gF9y reageer retweet
"Het is lastig spelen tegen een tegenstander die niet wil en niet kan, maar we hebben ze weten kapot te spelen."quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een hoax, toch? Toch? Zeg me dat het zo is.
Heeft 'ie daar gaslucht lopen inhaleren ofzo, die man is het spoor volledig bijster.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Het is lastig spelen tegen een tegenstander die niet wil en niet kan, maar we hebben ze weten kapot te spelen."
Nopequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een hoax, toch? Toch? Zeg me dat het zo is.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb om zAad gevraagd, en hij komt!
Tim de Cler verklaarde na afloop dat hij "best wel goed speelde" en dat het vooral aan Huntelaar lag die in de weg stondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
TIMMEEEHHHHH
Huntelaar gaat trouwens bewust zo vlak achter die keeper lopen
Mogen we dan 6 teams naar de CL sturen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:
In dit tempo staan we volgend jaar 7e in de co. lijst.
Als je Barcelona 5x kloont wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mogen we dan 6 teams naar de CL sturen?
PSV is er in ieder geval al 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je Barcelona 5x kloont wel ja
Welneequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
AZ? Is dat die team die 2-2 speelde tegen wien?
Tja, dat is een understatement. Iemand interesse in #occupybosmanarrest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FC Twente, Ajax en AZ zouden in een CL die niet bevuild wordt door geld ook een stuk verder komen...
Doorgesnoven 410'erquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch knap dat je daar weer mee aan weet te komen in een EL topic.
Snuiven ze zelfs op de gehandicapten dek?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snuiven ze zelfs op de gehandicapten dek?
Het zijn oudere mensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snuiven ze zelfs op de gehandicapten dek?
Die worden minder gefouilleerd en kunnen daardoor makkelijker dope de ArenA inkrijgen?quote:
Ga nou niet het grote geheim van Smoofie verradenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die worden minder gefouilleerd en kunnen daardoor makkelijker dope de ArenA inkrijgen?
Oké, oké.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga nou niet het grote geheim van Smoofie verraden
Genoeg ruimtequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik neem altijd een sixpack bier mee in mijn onderbroek.
Scheelt he, dat compenseert de leegte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik neem altijd een sixpack bier mee in mijn onderbroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt he, dat compenseert de leegte.God, ik post hetzelfde als een Eindhovenaar. Ik ben ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Of je hebt een geniale geestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God, ik post hetzelfde als een Eindhovenaar. Ik ben ziek
GMTA?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je hebt een geniale geest
Nog niet helemaal goed gequotequote:
HEtzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je woont op een boot. Knap. Ik woon er liever in.
Goed geqoutequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je woont op een boot. Knap. Ik woon er liever in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |