Ajax heeft het al bewezenquote:
hu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, Ajax, AZ en FC Twente hebben allemaal verloren, gelukkig wint PSV wel.
Doen we toch al zo'n 7 jaar op rijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Ties02 het volgende:
0-1 bam, PSV zet het Nederlands voetbal hier wel even op de kaart zeg...
hap?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt ie in een week waarin alleen AZ niet gewonnen heeft
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef msnk het volgende:
Jezus christus. Waarom laten ze Tim niet de penalty nemen dan? Nu moeten Dries en Tim nog wel even scoren hoor!!!!!!!
Om Matavz nog een reden te geven dat hij meer moet scorenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef msnk het volgende:
Jezus christus. Waarom laten ze Tim niet de penalty nemen dan? Nu moeten Dries en Tim nog wel even scoren hoor!!!!!!!
wat kan hij lief zijn.quote:
Echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onze Labyad viel tegen deze wedstrijd
Denk dat Lens meer tegen zou vallen deze wedstrijd..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of zoals mourinho. Met zijn handen gebondenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag Fredje zien juigen zoals Aad de Mos (het veld oprennen dus).
Wie heeft je wel positief verrast vanavond?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon kut tegenstanders, kan nie wachten op knockoutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie heeft je wel positief verrast vanavond?
Ik zal niet zeggen dat ze een virus hebben of ziek zijn want het is structureel saai met deze wedstrijden..
Dat dus..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon kut tegenstanders, kan nie wachten op knockout
juigenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Epische tripjes man. Beter dan CL wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Daarom lig ik liever uit de schijt EL, saaie wedstrijden, klagende supporters, stadion zit niet veel vanwege het spel + saaie tegenstanders.. en na de winter weer teveel wedstrijden ofso en vergooien we titel weer
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
CL krijg je nog een aantal clubs wat een affiche is, dan verlies je maar kansloos met 5-0 tegen Real of wie dan ook, je stadion zat wel vol.. en je verdiend 10x meer dan deze kneuzenleague.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Epische tripjes man. Beter dan CL wat dat betreft.
True. Maar dat was mijn punt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
CL krijg je nog een aantal clubs wat een affiche is, dan verlies je maar kansloos met 5-0 tegen Real of wie dan ook, je stadion zat wel vol.. en je verdiend 10x meer dan deze kneuzenleague.
Tja als je hoertjes uit de balkan wilt batsen, dan zijn dit wel epische tripjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Maar dat was mijn punt niet
Ik sta vooraan als het om Rutten bashen gaat maar ook hier mag je de spelers wat aan rekenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Depay erin zou leuk zijn, kut trainer hebben we ook
Daarom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja als je hoertjes uit de balkan wilt batsen, dan zijn dit wel epische tripjes.
Alweer zo'n supertalent uit de jeugd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef truedestiny het volgende:
Wie is deze Depay en waar komt die vandaan?
Doelde meer op zijn wissels. Dit seizoen:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik sta vooraan als het om Rutten bashen gaat maar ook hier mag je de spelers wat aan rekenen
Hij komt tenminste uit de jeugd dat is al lang niet meer gebeurd bij PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alweer zo'n supertalent uit de jeugd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Is rotterdammer die rapt met ern koele littekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
I know, maar dat is structureel een probleem bij Frutten, zal ook niet veranderen.. tenzij PSV hem gewoon ontslaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelde meer op zijn wissels. Dit seizoen:
Lens<<labyad
Bouma<<derijck (soms)
Pieters<< tamata
Elke wedstrijd tot nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |